kusjes op flatscreen tv
maandag 20 september 2010 om 17:32
Vandaag zag ik op een bijna nieuwe flatscreen tv allemaal lipjes staan.. Dochter van 8 jaar heeft blijkbaar iets liefs op tv gezien en had allemaal kusjes gegeven.
Maar hoe krijg je die vettige troep weer van het scherm af, als je geen vloeistoffen erop mag gebruiken? Iemand een idee?
Maar hoe krijg je die vettige troep weer van het scherm af, als je geen vloeistoffen erop mag gebruiken? Iemand een idee?
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
maandag 20 september 2010 om 17:36
ik heb nog een hele mooie schoonmaakset voor flatscreens, omdat je die echt echt echt niet met water schoon mag maken volgens meneer de verkoper.....(en ook echt niet met een gewone doek, nee nee)
Maar in handleiding tv staat: schoonmaken kan met sopje van water en wasverzachter of afwasmiddel. doekje zover uitwringen dat ie bijna droog is en poetsen maar.
Dus: zolang je er geen emmer water overheen flikkert mag je wel de tv blijkbaar wel gewoon "vochtig" afdoen. (aldus mijn meneer gebruiksaanwijzing)
Maar in handleiding tv staat: schoonmaken kan met sopje van water en wasverzachter of afwasmiddel. doekje zover uitwringen dat ie bijna droog is en poetsen maar.
Dus: zolang je er geen emmer water overheen flikkert mag je wel de tv blijkbaar wel gewoon "vochtig" afdoen. (aldus mijn meneer gebruiksaanwijzing)
maandag 20 september 2010 om 17:40
maandag 20 september 2010 om 17:42
quote:zusenzoo schreef op 20 september 2010 @ 17:40:
Hmm denk ik niet voor plasma gekozen he
Met plasma had je het zo schoon kunnen wrijven, daar zit een glasplaat overheen, met lcd weet ik het zo net niet.
(waarom nemen mensen met kinderen een lcd, ik snap het niet..)
Wel lullig voor je !
Ah! Ik heb plasma! Dus indien geen plasma: vooral niet luisteren naar mijn advies!
Hmm denk ik niet voor plasma gekozen he
Met plasma had je het zo schoon kunnen wrijven, daar zit een glasplaat overheen, met lcd weet ik het zo net niet.
(waarom nemen mensen met kinderen een lcd, ik snap het niet..)
Wel lullig voor je !
Ah! Ik heb plasma! Dus indien geen plasma: vooral niet luisteren naar mijn advies!
maandag 20 september 2010 om 18:02
vrijdag 1 oktober 2010 om 21:53
quote:niekes schreef op 20 september 2010 @ 17:32:
Vandaag zag ik op een bijna nieuwe flatscreen tv allemaal lipjes staan.. Dochter van 8 jaar heeft blijkbaar iets liefs op tv gezien en had allemaal kusjes gegeven.
Ik vind dit zoooo vreselijk schattig....
(ik zat te denken: wij hebben geen tv maar een beamer. dus in ons geval zouden we de muur moeten ontvetten en texen)
Ik vind dit zoooo vreselijk schattig....
(ik zat te denken: wij hebben geen tv maar een beamer. dus in ons geval zouden we de muur moeten ontvetten en texen)