Met of zonder lijst?

13-10-2019 15:11 126 berichten
Hallo allen,

Zo'n 35 jaar geleden had ik een boek over art nouveau en daar stond een kamer in met een wandschildering van wazige berkenbomen en daar was ik op slag verliefd op en ben het nooit vergeten.
Nou heb ik een paar jaar geleden al eens een topic geopend met de vraag of jullie me konden helpen met de zoektocht voor een afbeelding boven de bank en hoewel er best wel leuke en mooie voorbeelden tevoorschijn kwamen, was het het toch net niet. Maar goed, ik ben al jaren op zoek naar iets boven de bank en ik heb het nu gevonden, het is niet precies hetzelfde als de berkenbomen in dat art nouveauhuis, maar het komt er verdomd dichtbij en ik ben er dus helemaal weg van, vraag is echter, is het wel mooi zonder lijst? Het schilderij is aan de zijkant ook voorzien, dus het zou op zich kunnen, maar is dat niet wat arremoeiig?
Dit is het, wat vinden jullie, met of zonder lijst?


Afbeelding
Gekopbloemen schreef:
19-11-2019 13:01
Hoi , hoe gaat het nu Cateautje ? Wordt de muur weer 9010 of laat je hem nog even zoals hij nu is ?
De muur blijft zoals deze is, maar wordt volgehangen met moois zodat er wat leven in de brouwerij komt. Het is gewoon vreselijk kaal en daar moet iets aan gedaan. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven