Mijn ex zoekt steeds ruzie

13-08-2019 00:11 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu al enkele maanden gedaan met mijn toenmalige vriend. We zijn slecht uit elkaar gegaan en ik heb ook nooit een duidelijke uitleg gekregen waarom hij niet meer verder wou. Ik heb lang diep gezeten want ik was echt verliefd snapje? Nu ja in die paar maanden kwamen we elkaar geregeld nog tegen op fuiven. Hij zei in het begin dat ik hem moest met rust laten en niet tegen hem moest praten dus dat deed ik ook. Ik liep hem voorbij ik zei niets tegen hem maar toch kwam hij altijd naar mij om reactie uit te lokken (meestal negatief) me willen kwetsen en huilen... in dronke toestandé zware ruzie’s enzv nu ja hij heeft een nieuwe vriendin dus ik dacht dat dit nu wel zou ophouden maar niet dus ik kwam hem dit weekend tegen op een fuif deed zoals altijd straal negeren en doen alsof hij er niet staat . De volgende ochtend sta ik op en heeft hij een lullige reactie onder mijn foto geplaats (ik lach met mijn tanden bloot op die foto wat ik nrml niet doe haha) en zijn reactie was “lelijk en kuis u tanden ajb” ik wou er eerst niet op ingaan maar deed het toch en kreeg weer een reeks verwijten naar mijn hoofd. Nu wil ik weten war jullie denken wat er mis is met hem waarom kan hij niet normaal doen tegen mij?? En hoe houd dit op want ik ben dit meer dan beu hij verpest steeds mijn feestjes met sn lullig gedrag😒
Alle reacties Link kopieren
Gewoon nergens op ingaan, dan is het geintje er snel vanaf.
Gewoon hem negeren en overal blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Reageer met 'dank je voor de aandacht!'.
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
‘Meisjes plagen, kusjes vragen’
Alle reacties Link kopieren
Alles wat je aandacht geeft groeit, ik zou zeggen: niet op reageren. De reactie verwijderen zonder verder commentaar.
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je samen kinderen hebt of wanneer je 5 bent en met elkaar verder moet op de kleuterschool zou ik hem overal blokkeren. Waarom kan hij nog bij jouw facebook?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Blokkeren. Nummer verwijderen. Geen aandacht geven en door met je leven.
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
13-08-2019 03:43
Reageer met 'dank je voor de aandacht!'.
ja, of iets als: "jij kan ook echt niet lang zonder mij he?"
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-08-2019 07:41
ja, of iets als: "jij kan ook echt niet lang zonder mij he?"
Nee niet doen. Het gaat hem om de aandacht en een passief agressief reactie voedt e.a. alleen maar. Ontvrienden, blokkeren en voorlopig niet public posten.

Je gaat pestgedrag toch niet voeden. De strijd aangaan vind ik echt sneu gedrag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
13-08-2019 07:47
Nee niet doen. Het gaat hem om de aandacht en een passief agressief reactie voedt e.a. alleen maar. Ontvrienden, blokkeren en voorlopig niet public posten.

Je gaat pestgedrag toch niet voeden. De strijd aangaan vind ik echt sneu gedrag.
tja, maar Blokkeren, is zo logisch, dat kan TO zelf verzinnen :)
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is dat de afgelopen periode nog niet gelukt.

Ruzie maken met je ex op sociale media is zo 2012.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
In feite is dat een compliment want hij is met je bezig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kennelijk maak je indruk op hem. Genoeg om zich op te winden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
en ik heb ook nooit een duidelijke uitleg gekregen waarom hij niet meer verder wou.
Vermoedelijk heeft hij dat voor zichzelf ook niet duidelijk onder woorden kunnen brengen en het dus niet goed kunnen verwerken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
13-08-2019 08:18
In feite is dat een compliment want hij is met je bezig.
Ja, laten we stalkgedrag lekker normaliseren.

Het is een creep.
Alle reacties Link kopieren
Blokkeer hem op Facebook
Alle reacties Link kopieren
er is teveel mis met hem

is andere feestjes opzoeken geen optie?

en blokkeren, natuurlijk
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kan hem wel blokkeren maar dit zal niets er aan veranderen het is niet dat hij dit regelmatig doet via social media eigenlijk hebben we zelf geen contact via dit maar We hadden elkaar een tijdje niet meer gezien iets van een maand en een half ofso en in die tijd heeft hij een nieuwe vriendin gevonden. Hij komt mij na een maand en half tegen en zet de dag erna zo iets dom om aandacht te krijgen wat ik hem op die fuif niet gaf. Het is toch wat hij vroeg hem met rust laten ik snap niet waarom hij dan nog steed reactie zoekt
Alle reacties Link kopieren
Kowala schreef:
13-08-2019 07:18
Blokkeren. Nummer verwijderen. Geen aandacht geven en door met je leven.
Ik kan hem inderdaad overal gaan verwijderen maar dat veranderd er niets aan dat hij op fuiven ruzie/aandacht zoekt dit voorval met de reactie op mijn foto is nog maar de eerste keer hij zoekt aandacht dat ik hem op die fuif niet gaf. Dat is toch net wat hij wou? Dag ik hem met rust liet ik snap niet waarom hij dan steeds zelf reactie zoekt😕
Waarom moet je hem zo nodig snappen? Veranderd er wat aan z'n gedrag als jij het snapt? Nee toch. Hou je daar niet mee bezig. Hij is verleden tijd. Negeren. Blokkeren. Klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven