Mijn huis is niet compleet zonder.....

04-03-2021 21:38 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Planten!! Hoe meer hoe beter. Als ik in een huis zonder planten kom vind ik het zo kaal.

Wat maakt jouw huis compleet?

Toevoeging: mensen en dieren spreken voor zich ;-D (aldus Nouschi)
chumlee wijzigde dit bericht op 05-03-2021 16:47
22.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een dekentje op de bank, een vloerkleed voor de bank en planten.
Nu ik mijn bed in kruip, natuurlijk mijn bed. Met m'n man, anders is mijn bed niet compleet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn honden. Maar ik wil verhuizen naar een groter huis met kleinere tuin. Zodat ik ruimte heb voor een hobbytafel en misschien wat fitness apparatuur.
Een kelder.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond.
Niet geschoten is altijd mis
In ieder geval niet planten. Planten in huis vind ik niks, een plant hoort buiten wat mij betreft. Ik heb dus ook geen enkele plant. Bloemen houd ik ook niet van en ik baal oprecht als ik ze krijg. Het gebaar waardeer ik wel, maar zit ik weer met zo’n bos in huis.

Kil is mijn huis bepaald niet. Ben een sloddervos en heb veel spullen.

Ik houd wel van kunst aan de muur. Ik heb een aantal mooie schilderijen en een prachtig beeldje. Ik hoop meer aan te kunnen schaffen. Leuke plaids en dekentjes ben ik ook dol op.
Een grote bed met heel veel kussens!
Alle reacties Link kopieren
Mijn schrijfspullen. En alle spullen die mijn man en ik de afgelopen 20 jaar bij elkaar verzameld hebben op beurzen, rommelmarkten enz. We hebben in vergelijking tot anderen zeer weinig spullen, maar wát we hebben heeft ook elk z'n eigen verhaal.
Mijn hond 💖
Dak. Enorm aan gehecht
Alle reacties Link kopieren
Planten en een beestje, een kat in mijn geval
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Het kleinvee. Er moet een kat hebben zitten graven in die bak van die zielige bananenplant en er moet een hond rondlopen die in ieder hoekje gezellig haren strooit. Modderpootjes en natte neuzen op de ruiten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Mijn honden! Zij zorgen ervoor dat ik mij zelfs thuis zou kunnen voelen in een caravan.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nieuwe badkamer straks! Ik heb een ontzettend onhandige badkamer met een inloopdouche met een te korte wand, waardoor alles zeiknat spettert. En de wc is daarvoor weg gehaald :-[ dus dit voorjaar komt er een nieuwe badkamer in met weer een gewone douchecabine en het 2e toilet komt weer terug! Dan is mijn huis weer compleet eindelijk. Die badkamer is al 4 jaar lang een doorn in het oog.
Alle reacties Link kopieren
Behalve de eerder genoemde mensen en dieren: veel planten, veel kussens op de bank en mijn Nespresso-apparaat.
Alle reacties Link kopieren
Yolo666 schreef:
04-03-2021 22:35
Ja die ook inderdaad, eerst nog vinden ;) Best moeilijk tegenwoordig..
Valt niet mee idd..
Alle reacties Link kopieren
Mijn prachtige erkertje met zitvensterbank en hoge ramen om ‘s ochtends met een kop koffie in wakker te worden :love:

Het gekke lampje dat ik van mijn moeder kreeg. De boeken van mijn vader. De piano.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
- heel grote plofbank met dekens
- badkamer met bad
- zacht warm bed


maar ook
- wasmachine
- droger
- afwasmachine
- oven
ik moet er niet aan denken dat ik die apparaten zou moeten missen, dan is mijn huis zeker niet compleet :O
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Zet anders even in de OP: dieren en mensen spreekt voor zich. ;-D
nouschi wijzigde dit bericht op 05-03-2021 07:56
1.52% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Kunst aan de muur.
Am Yisrael Chai!
Mijn bed en mijn huissokken.
Alle reacties Link kopieren
Jou (een andere jou dan TO natuurlijk) ;-D
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft spullen: mijn maakseltjes. Ik zou ook een kast van 3.000 euro kunnen kopen die ik tot op hoge leeftijd op een prominente plek laat staan en iedereen zegt dan ah en oh maar dat maakt me niet gelukkig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kat, planten en die gaan niet altijd samen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mijn topper op de grond waarop we slapen. Kan niet meer zonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven