Niet bestelbaar bij de AH

25-02-2024 20:31 45 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja geen idee waar ik dit onder moet plaatsen. Sinds een aantal jaren heb ik een bezorgbundel bij de AH omdat ik vanwege mijn studie geen tijd meer heb om boodschappen te doen. Maar sinds vorige week staat er bij een heleboel producten dat ze 'niet bestelbaar' zijn. Wie ziet dat ook?
Ik vind het eigenlijk van de zotte. Ik betaal al voor een bezorgabonnement, ik voel er eigenlijk niet veel voor om dan ook verplicht dure merkproducten te moeten kopen omdat de normale producten 'niet bestelbaar' zijn. Als ik nu eventueel wil overstappen naar een andere bezorgende supermarkt, welke is dan goed?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb voor dinsdag een bestelling staan en het viel mij ook op!
Ik bestel sinds kort ook af en toe bij Picnic en dat bevalt in principe prima, maar bij AH meer keuze in merken.
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 25-02-2024 22:59
65.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Probeer PicNic eens
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben een paar jaar geleden overgestapt naar Picnic wegens de baggerservice van AH. Assortiment wordt steeds groter. De service is vele malen beter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jullie zijn eensgezind. Ik ga eens even kijken wat er bij Picnic te vinden is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben juist recent van Picnic overgestapt naar AH, omdat bij Picnic voortdurend producten niet leverbaar waren. Ook meerdere keren meegemaakt dat ik iets had besteld en betaald, maar dat het op de dag van bezorging toch niet geleverd kon worden. Uiteraard krijg je dan netjes je geld terug, maar toch irritant als je gepland hebt om die dag pasta met spinazie te eten en de spinazie ineens niet bij je bestelling blijkt te zitten.

Maar sinds vorige week valt me inderdaad ook op dat de AH van alles niet op voorraad heeft. Ook heel basic artikelen zoals aardbeienjam en olijfolie :(
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zijn idd hele basale producten, van aardbeienjam, tot naturel chips tot brood aan toe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb daar niet veel last van eerlijk gezegd, maar misschien koop ik net andere producten dan dat jij doet.
Alleen deze week met de eieren, bijna alle versies uitverkocht.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bestel al ruim een jaar bij picnic. Af en toe is er iets niet leverbaar, dan bestel ik het duurdere merk een keer. Maar hier komt het niet heel vaak voor eigenlijk. Ik ben echt heel tevreden over picnic :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nooit problemen met de AH
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook geen problemen met de AH en ik bestel wekelijks.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel irritant, maar ik ervaar in de fysieke winkels van Albert Heijn de laatste tijd hetzelfde. Ligt dus niet per se aan het bezorgen. Gaat ook vaak om het huismerk. Zag dat het bij het kattenvoer (blijkbaar) lag aan het feit dat er een nieuwe verpakking aan kwam. Hopelijk zijn de problemen met de andere producten binnenkort ook over.
Alle reacties Link kopieren Quote
VergeetachtigeJan schreef:
25-02-2024 21:22
Heel irritant, maar ik ervaar in de fysieke winkels van Albert Heijn de laatste tijd hetzelfde. Ligt dus niet per se aan het bezorgen. Gaat ook vaak om het huismerk. Zag dat het bij het kattenvoer (blijkbaar) lag aan het feit dat er een nieuwe verpakking aan kwam. Hopelijk zijn de problemen met de andere producten binnenkort ook over.
Misschien dat dit inderdaad de verklaring is. Het is echt sinds een paar weken. Wel heel vervelend, want ik heb een hele moeilijke eter thuis, die echt het vaste eten wil (qua brood, jam etc.)
Dan hoop ik dat het snel weer te bestellen is.
hvm wijzigde dit bericht op 25-02-2024 21:27
1.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Het valt mij ook op bij t bezorgen, al best een tijd ook hoor! Was van de week in de stenen AH en daar was ook veel niet verkrijgbaar. Leveringsproblemen dus waarschijnlijk?
Alle reacties Link kopieren Quote
Irregular_Choice schreef:
25-02-2024 21:12
Ik bestel al ruim een jaar bij picnic. Af en toe is er iets niet leverbaar, dan bestel ik het duurdere merk een keer. Maar hier komt het niet heel vaak voor eigenlijk. Ik ben echt heel tevreden over picnic :)
Ik ook! En je krijgt een live locatie als ze onderweg zijn. Je kan dhl pakjes mee terug geven. Je hebt geen bezorgkosten.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
25-02-2024 20:36
Ik heb voor dinsdag een bestelling staan en het viel mij ook op!
Ik bestel sinds kort ook af en toe bij Picnic en dat bevalt in principe prima, maar bij AH meer keuze in merken.
Je hebt de OP gequote, Zelfs bij dit soort onschuldige vergissingen, krijg je daar een waarschuwing voor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Procne schreef:
25-02-2024 20:48
Ook heel basic artikelen zoals aardbeienjam en olijfolie :(
Off topic: over olijfolie - heb je de aflevering over (basic) olijfolie van de keuringsdienst van waarde gezien?

On-topic: het is mij niet opgevallen dat dingen plots onbestelbaar zijn, dus misschien heb je pech? Of ik geluk, dat kan ook.
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind picnic vooral fijn vanwege de bezorgtijd, is meestal een blok van 2 uur en ze hebben s avonds tijd. AH is het geregeld of geen plek of bv van 8 tot 13 uur. Dat vind ik een veel te groot tijdvak, gruwelijk irritant.
Maar goed bij de licnic mis ik wel bepaalde dingen, assortiment is net te beperkt.
En laatste tijd is o.a de havermelk steeds uitverkocht.
Moet ik alsnog ergens anders heen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik irriteer me (of eigenlijk wij, mijn man ook) hier al een aantal weken flink aan. Best een groot deel van de producten die we vaak bestellen staat op niet leverbaar. Vandaag hadden we het er juist over dat we misschien maar eens een andere bezorgservice moeten proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
De tijd dat alles altijd maar op ieder moment leverbaar was ligt gewoon achter ons. Klimaat, de wereld gaat politiek op slot, vergrijzing - er zijn een heleboel oorzaken, maar het is alles bij elkaar gewoon afgelopen met het feest. Denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Herkenbaar, maar heb het ook bij Jumbo gehad waar ik een heel lange tijd bestelde.
Van Jumbo uit ergernis overgestapt naar AH en nu eigenlijk hetzelfde verhaal.

Bij Jumbo gaven ze een alternatief product wat je aan de deur kon weigeren.
Ik haf vega schnitzels was het alternatief vega hamburgers, sorry maar dat is voor mij geen alternatief.

En zo is het denk ik bij veel bezorgservices, maar irritant is het wel, zeker wanneer je zoals ik vaak een recept uitzoek en daarvoor de ingrediënten gelijk mee bestel.

Kun je alsnog voor de groene pepers naar de winkel bijvoorbeeld.

En ik bestel nu juist, om niet naar de winkel te hoeven.

Ik hoop nog steeds dat Dirk gaan bezorgen, het is dat ik gewoon echt geen tijd meer wil besteden aan de boodschappen, maar zij hebben echt goede aanbiedingen.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gemberthee schreef:
25-02-2024 22:39
Off topic: over olijfolie - heb je de aflevering over (basic) olijfolie van de keuringsdienst van waarde gezien?
Nee, niet gezien. Worden we allemaal genaaid met nep olijfolie?
Nu pas? Hier is het al sinds corona gedoe met leverbaarheid van producten.
Procne schreef:
26-02-2024 07:41
Nee, niet gezien. Worden we allemaal genaaid met nep olijfolie?
Yep!
hvm schreef:
25-02-2024 20:41
Jullie zijn eensgezind. Ik ga eens even kijken wat er bij Picnic te vinden is.
Ik vind PicNic niets. Weinig keuze en net zo duur of duurder.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven