nieuwe handdoeken kopen, waar?

24-05-2010 09:32 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nieuwe handdoeken. Ik heb vastgesteld dat je na 14 jaar met je setje gratis handdoeken gedaan te hebben, best eens nieuwe mag. Mijn oma heeft ze dan wel bloedig met zegeltjes bij elkaar gespaard toen ik op kamers ging, maar inmiddels ben ik ze wel zo'n beetje zat. De kwaliteit van die dingen is trouwens nog steeds goed, bijna geen slijtage, geen rafels, geen gaten, geen niks. Maar nu wil ik wel eens nieuwe.



En ik wil grote handdoeken, die van goede kwaliteit zijn, maar ik heb geen onbeperkt budget. Wie koopt waar zijn handdoeken, en blijven ze een beetje leuk in de was?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alle handdoeken bij Ikea gehaald, blijven mooi, nu 5 jaar geleden en intensief gebruik.

Waren toendertijd 0.75 cent voor de kleine en 1.00 voor de iets grotere, was gewoon grappig hoe goedkoop ik uit was en hoe goed ze zijn.
Ik heb ze van de Hema.

Om de zoveel tijd zijn ze in de aanbieding, daar zou je op kunnen wachten.



(hoe is het verder? gaat alles goed?)
Alle reacties Link kopieren
Oh missM alles gaat prima, behalve dan dat ENO|RME SCHULDGEVOEL dat ik jullie al zo lang in de steek gelaten heb. Het is ook zo druk en dan weet ik niet waar ik moet beginnen enzo...



Ik vond de handdoeken van de ikea een beetje dunnig voelen. Maar misschien ligt dat aan mij?
Alle reacties Link kopieren
Na 20 jaar heb ik ook mijn Shell handdoeken moeten vervangen.



Bij de Hema in z'n 3 voor de prijs van 2 actie. Wit en donker grijs en ze blijven erg mooi moet ik zeggen.
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn niet dik idd maar drogen prima af en er vallen geen gaten in, maar ik heb geen droger.
Ik weet niet waar je woont, maar bij Primark verkopen ze hele dikke handoeken en badlakens voor een prikkie. Ik heb er zelf een paar badlakens gekocht voor 4 euro per stuk en de kwaliteit is prachtig.

Ook heb ik badlakens van Ikea, die zijn ook erg goed en waren 2,99.

Belangrijk is dat ze goed afdrogen natuurlijk en dan ben je bij deze twee zaken qua prijs kwaliteit verhouding, het beste af.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb handdoeken van de Hema en ben daar erg tevreden over. Ik heb geen droger trouwens dus misschien scheelt dat in snellere slijtage?
Alle reacties Link kopieren
ik heb wel een droger, maar daar heb ik bij mijn zegeltjeshanddoeken nog niks van gemerkt... Hebben jullie dat ook, dat je dan ergens denkt, ja maar, ze dóen het gewoon nog?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds vorig jaar weer handdoeken bij Hema gehaald omdat ik daar altijd goede ervaringen mee had. Maar deze keer vallen ze me tegen. Na een jaar blijven nog steeds kleine pluisjes uit de handdoek komen. Dus na het afdrogen heb ik her en der roze stipjes...
Alle reacties Link kopieren
quote:allis schreef op 24 mei 2010 @ 09:45:

ik heb wel een droger, maar daar heb ik bij mijn zegeltjeshanddoeken nog niks van gemerkt... Hebben jullie dat ook, dat je dan ergens denkt, ja maar, ze dóen het gewoon nog?



geen tip voor je waar je handdoeken kunt kopen, want ik heb een ik-koop-geen-handdoekentic.



Ooit toen ik uit huis ging heb ik een stapel roze handdoeken gekregen, terwijl ik niet echt een roze fan ben (een vriendinnetje had mij een roze handdoek cadeau gegeven en mijn moeder dacht, dat is handig, dat ga ik aanvullen) en die weiger ik weg te gooien omdat ze het nog dóen.



Heb inmiddels de authentieke handdoek van mijn vriendinnetje bij een verhuizing weggegooid want die begon een beetje te slijten (scheermesjes afdrogen er mee helpt), maar met pijn in mijn hart.



Heel soms denk ik er wel eens over om ze te vervangen, maar ik vind dat zó zonde, want ze doen het nog (en bovendien ben ik toch ergens erg gehecht aan die handdoeken in een kleur die mij niet helemaal ligt).
Makro. Veel voor relatief weinig, en hotelkwaliteit
Alle reacties Link kopieren
HEMA! Al heb ik hetzelfde probleem als Sushi, terwijl ze toch al een keer of wat gewassen zijn.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Hema handdoeken (gekocht in de aanbieding) en ben er erg tevreden over.
Handdoeken, typisch iets wat ik aan m'n moeder vraag voor m'n verjaardag.

Ik vind het zonde om er geld aan uit te geven en ik weet nooit iets te vragen voor m'n verjaardag.



Dus vraag ik uitzet-achtige dingen.

Dekbedovertrek, of theedoeken, of handdoeken.

Ik vind het zo jammer als mensen geld aan een cadeau uitgeven dat ik in de kast zet en nooit gebruik.



M'n moeder vindt het leuk en koopt meestal een stuk betere kwaliteit dan ik zou doen.
Ik heb overigens H&M handdoeken gekregen die erg lekker zacht zijn, mooi en tot nog toe gaan ze niet stuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de grote witte handdoeken van Ikea voor ¤0.99 per stuk. Ze zijn niet superdik, maar dat vind ik juist fijn aangezien ik geen droger heb en deze snel drogen. Ze blijven voor de rest prima.
Ik moest trouwens wel even stiekem gniffelen Allis. Ineens MOETEN er nieuwe handdoeken komen. Dat er met de oude niets mis is doet niet terzake. Toen ik zwanger was moesten er ook ineens nieuwe theedoeken en handdoeken komen. En de plintjes moesten opnieuw in de lak. Er werd niet gebaard als er geen nieuwe handdoeken lagen, op kleurvolgorde, en zesentachtig keer gestreken in de kast.
Alle reacties Link kopieren
hema
Alle reacties Link kopieren
Hema handdoekken hier, en erg tevreden mee!

Had ook trouwens last van dat ze pluisjes afgaven. Mijne zijn rood dus als ik na het douchen mijn gezicht met reiniger afnam, was het watje rood! Haha Het hielp trouwens ze een paar keer heel heet te wassen. En met den duur is het minder geworden en nu pluisjesvrij!

Kwaliteit is super. Heb de hotelkwaliteit handdoeken overigens. Weet niet hoe de rest is.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Haha dangeensuus, het ligt deze keer niet eens aan mij, mijn Brit vindt mijn bloedig gespaarde zegeltjeshandooeken een beetje oud. Zijn ouders komen logeren aanstaand weekend, en dan blieft er wat fluffigs in de kast te liggen. Maar inderdaad, ik wil ook Nieuwe Dingen.
Alle reacties Link kopieren
Zoekfunctie: handdoeken

Meen er laatst al een topic van langs te hebben zien komen.
Action ! Groot, zacht en goede kwaliteit!
Alle reacties Link kopieren
jeetje, dames, ik zit me hier een beetje te schamen. Ik had niet de moeite genomen om te zoeken op een soortgelijk topic, want "wie wil er nu opeens handdoeken aanschaffen". En natuurlijk zwangerschapsluiheid. Zue ik opeens iets naar onder in de lijst een topic van Banba, met zo ongeveer dezelfde strekking... Schaam. En niemand zegt ook iets... Waar is de forumpolitie? ik wil mezelf aangeven...
Alle reacties Link kopieren
ah, pannetje zegt er iets van. Goed zo Pan, iemand die oplet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven