Op zoek naar fijn dekbed 1 persoons

22-09-2021 22:21 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar fijn dekbed 1 persoons voor dochter. Nu verdwaal ik op internet qua keuzes en prijzen...

Wat ik zoek, kliksysteem waardoor je in de zomer en winter kunt variëren in dikte. En hij moet warm zijn omdat haar kamer in de winter snel koud is. Wie heeft de tip?
Alle reacties Link kopieren
Een wollen dekbed.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Bepaal eerst eens wat voor materiaal je wilt:
Natuurlijk zoals wol, dons of bamboe?
Of toch synthetisch?

Sowieso een vierseizoenendekbed, zodat je de twee delen samen of apart kunt gebruiken.

Ik heb een wollen, daarbij is het zo dat een duurder dekbed echt beter is. De goedkope van bijvoorbeeld Lidl zijn stug en hard.
anoniem_655bb3a5270cd wijzigde dit bericht op 22-09-2021 22:29
41.81% gewijzigd
Binnenkort heeft Aldi en Lidl als het goed is weer de jaarlijkse texeler wol 4 seizoenen dekbed aanbieding. Het beste dekbed wat ik ooit heb gehad. Lekker warm in de winter en het zomer deel is lekker luchtig. Heb zelf ook de 1 persoons 140x220. Vind die lengte ook wel fijn met instoppen enzo. De mijne was een paar jaar geleden 49,99 euro maar dat is het echt waard.

Edit: prijs even aangepast want die klopte niet.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 23-09-2021 00:35
7.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker niet diervriendelijk maar dons koelt in de zomer en houd warm in de winter.
puntillita schreef:
22-09-2021 22:26
Ik heb een wollen, daarbij is het zo dat een duurder dekbed echt beter is. De goedkope van bijvoorbeeld Lidl zijn stug en hard.
Daar heb ik geen last van bij die van Aldi, ja het knispert wat als je beweegt maar dat vind ik niet storend. Wel zat er in het begin een bepaald luchtje aan maar dat was snel verdwenen. Gok dat ieder wollen dekbed dat wel heeft.
Ik heb ook een Texeler dekbed. Wel tweepersoons, maar vroeger thuis had ik ook een eenpersoons. Ik vind het heerlijk, maar het is wel wat zwaarder. Dat vindt niet iedereen fijn.
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
22-09-2021 22:28
Het is zeker niet diervriendelijk maar dons koelt in de zomer en houd warm in de winter.
Hier ook altijd dons. Ik heb die van Ikea, die gebruiken gerecycled dons/veren tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Wol. Wol. Wol!

Ik zweer bij wol. Nooit meer anders.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook de wollen van de Lidl, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Texeler wol
Alle reacties Link kopieren
Texeler wollen dekbed gehad maar na 20 jaar een ander dekbed. Nu dons: wat slaapt dat heerlijk! Wel met hoogste percentage dons en dus behoorlijk aan prijs. Maar is het meer dan waard
Alle reacties Link kopieren
Texels wollen dekbed van Lidl (aanbiedingen in de gaten houden), zo fijn!
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Loop bij een slaapwinkel binnen en voel aan de verschillende soorten dekbedden. Dan kun je een weloverwogen keuze maken. Moet je ‘m daar ook wel kopen natuurlijk. Beetje lullig anders.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
.
maline wijzigde dit bericht op 24-09-2021 17:08
Reden: Verkeerde topic
97.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
23-09-2021 07:43
Texeler wollen dekbed gehad maar na 20 jaar een ander dekbed. Nu dons: wat slaapt dat heerlijk! Wel met hoogste percentage dons en dus behoorlijk aan prijs. Maar is het meer dan waard
Heb je daarbij ook gelet op diervriendelijkheid?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
24-09-2021 17:10
Heb je daarbij ook gelet op diervriendelijkheid?
De gansen zijn niet gedwangvoederd of levend geplukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven