Oud en nieuw alleen vieren? Dat hoeft niet! Kom kletsen.

31-12-2018 11:54 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer alleen vanavond en met de jaarwisseling? Dit is voor mij de eerste keer dat ik geen plannen heb. Hoe gaan jullie de jaarwisseling doorbrengen?
Alle reacties Link kopieren
De oudejaarsavonden die ik alleen doorbracht zorgde ik voor lekkere dingen voor mezelf en surfte daarbij wat rond op internet. Op dit forum was het soms gezellig. Ik wens je een fijne jaarwisseling.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een heleboel smeerseltjes in huis, ga straks nog even stokbrood halen. Zit nog te twijfelen over de kaasfondue die ik mezelf beloofd had, dan lust ik de rest niet meer :P . Ik heb een paar foute kerstfilms opgenomen. Zal ik mijn slobbertrui vanavond nog verwisselen voor wat feestelijkers of hoeft dat niet?
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
O en ik ben niet ècht alleen: de kat is er ook!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Ben ook alleen vind oud en nieuw toch niet leuk. Ik ga straks nog wat oliebollen halen en verder niks.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen zijn onder de pannen vannacht en zelf neem ik rond 10 uur vanavond de laatste bus naar huis. Ik kan wel blijven slapen maar daar heb ik zo geen zin in. Volgens mij word ik nu echt oud :lol:.

Ik heb thuis hapjes en een fles bruis maar ik verwacht zo rondbuikig terug te komen dat ik deze niet meer nodig heb. Vannacht nog even de straat op en dan wordt het vast nog wel gezellig met de buren. En zo niet, dan heb ik nog de nieuwe aflevering van black mirror.

Iedereen een fijne jaarwisseling!
Don't get high on your own supply.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak lekkere hapjes voor mezelf. Kat krijgt natvoer. Gelukkig valt het qua geknal nu nog mee.

Vanavond kijk ik de conference van Marc Marie en dat overzicht van dwdd. Verder weet ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alleen thuis, ik heb oliebollen en appelflappen. Wat toastjes met kruidenkaas en kip kluifjes. Verder kijk ik waarschijnlijk Guido Weijers en daarna weet ik het nog, misschien wel een lekkere jankfilm. En hopen dat mn hond de avond zonder al te veel problemen doorkomt. Ik zet denk ik mn telefoon op stil zodat ik niet teveel gestoord word.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een avond alleen thuis heerlijk vinden. Maar we gaan straks eerst op kraamvisite en dan de avond afsluiten bij schoonzus en haar gezin zoals we ieder jaar doen. Ik kreeg vanmorgen al gelijk een bericht met wat ik wil eten vanavond daar. Eenmaal daar is het altijd wel gezellig. Maar ik heb nu even geen zin. Onze baby moeten we dan weer meeslepen en ik ben jarig vandaag, dan ben ik altijd een beetje down.
Ah hier is het topic. Was vorig jaar ook erg gezellig.
Ik ben ook alleen thuis, net zoals elk jaar en van mij mag het altijd snel weer voorbij zijn. Ik ben panisch voor vuurwerk en heb al sinds kinds af aan een schurft hekel aan oud en nieuw. De laatste jaren zeker, omdat de knallen steeds harder worden. Plan voor dit jaar is om rond 20.00 uur naar bed te gaan met de kat. Ik slaap de laatste tijd steeds vroeger dus valt te proberen. Kat mag nu niet meer naar buiten van mij. Ze zijn al aan het knallen bij ons voor de deur, waar hij altijd zit als hij buiten is. Wil niet dat hij gewond raakt of wegloopt. Kat was vorig jaar heel rustig tot 12 uur. Toen het losbarstte ging hij wel even dekking zoeken.
Ik heb niks in huis trouwens, ben op de gezonde toer. Hou sowieso niet van oliebollen of appelflappen.

Ja ik ben altijd het zonnetje in huis op oudejaarsavond. Gelukkig is er een Queen concert op tv dat ik kan kijken als ik niet kan slapen. Neem het sowieso op.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Victoria! :gift: :rose:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Ok ben ook niet helemaal alleen, kat ligt heerlijk te slapen op een van de eetkamerstoelen. Gelukkig niet angstig dus. Moet zo even boodschappen doen, maar merk dat ik het uitstel .... Heb zo'n hekel aan dat geknal. :-(
Daarom heb ik gisteren al mijn laatste boodschappen gehaald Gizmo. Mij krijg je voor geen goud de deur uit vandaag. Ik moest eigenlijk werken overdag maar gelukkig werd mijn dienst geannuleerd. Ik ga nooit de deur uit op oudejaarsdag.
Succes met boodschappen doen!

En gefeliciteerd Victoria!
Ik ben tot 10 uur alleen en daarna komt mijn man thuis. Waar ik eigenlijk wel van baal want nu voel ik me verplicht om tot na 12 uur op te blijven omdat hij anders alleen zit en dat vind ik sneu. (ook al roept hij dat hij er niet wakker van ligt) Ik heb slaapproblemen en ben daardoor altijd al om half 5 klaar wakker, zo ook vanmorgen dus zo'n lange avond trek ik echt niet.
Bovendien vind ik er ook geen hol aan, dat hele Oud&Nieuw niet.
Alle reacties Link kopieren
liever alleen dan geforceerd vrolijk zijn met de verkeerde mensen... je ziet ze overal op straat rondlachen met vuurwerk maar je weet niet wat erachter gesloten deuren afspeelt.
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen: 4 personen en een bange hond.
De rest is nu (op dit moment) een film aan het kijken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Gizmo74 schreef:
31-12-2018 13:19
Moet zo even boodschappen doen, maar merk dat ik het uitstel .... Heb zo'n hekel aan dat geknal. :-(
Ik kan gelukkig via de parkeergarage de super in, daar wordt niet geknald. Moet eerst de kinderen nog zien kwijt te raken :proud: , die vieren straks bij hun vader, maar vinden het vanmiddag blijkbaar hier gezelliger (cq de PlayStation staat hier...).
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alleen thuis met mijn zoon van 9 jaar.
Vriend is net naar zijn zusje gegaan en gaat daar Oud & Nieuw vieren en komt morgen eind van de middag weer thuis. We hebben de afgelopen drie jaar niet echt iets met Oud & Nieuw gedaan. Ik vind dat prima,maar mijn vriend wou dit jaar eens wat anders. Dus ik geef hem die vrijheid ook.
En het leek mij wel leuk om een keer alleen met zoon Oud & Nieuw te vieren.

Zoon gaat rond 20:00u wel even slapen tot 23:00u. Hij mag dan in ons nieuwe bed liggen,voor hem een feestje want want normaal mag hij nooit in ons bed slapen.
Ik ga in die tussentijd tv kijken onder het genot van een reep chocola. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Boodschappen veilig gelukt. Ben toch nog gezwicht voor de appelbeignets, maar de kaasfondue sla ik dan maar over ;) . Zo de houtkachel aan!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Ik blijf ook thuis.
Mijn man is in de schuur aan het klussen.
Heb de laatste jaren een beetje een hekel aan oud en nieuw gekregen.
Het voelt altijd zo beladen en heb dan zo'n onbestemd gevoel.
" Vroeger" gingen we altijd feesten tot laat in de nacht.
Maar de laatste jaren nemen we de moeite niet méér, want de kinderen zijn ook weer om 7 uur wakker..
Toch voelt het alsof dit wel zo "hoort"..
Met zulke dagen merk ik wel dat ik niet goed ben in het onderhouden van vriendschappen, want ook nergens uitgenodigd.
Ik praat met iedereen en drink regelmatig kopjes koffie met mensen, maar echt diepe vriendschappen zitten er niet meer echt in.
En dat merk je op zulke dagen, best confronterend.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanavond ook alleen, hier vanmiddag wel even naar het dorpsfeest geweest, maar woon hier nog niet zo lang en kende ook niemand. Dus vrij snel weer naar huis gegaan waar toastjes en chocolademelk staan
Jaaaaa oud en nieuw op viva forummmmm!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al jaren alleen met Oud en Nieuw bevalt prima :cheer: . Ik heb wat oliebollen gekocht, maar eigenlijk heb ik nergens zin in. Ik zit Guido te kijken, zit mij af te vragen wat er met zijn pak is gebeurd. Ik heb het idee dat hij zich heeft moeten haasten en daarbij zijn pak het zwaar heeft moeten verduren ;-D
Alle reacties Link kopieren
Check. Hier ook alleen.
Moet werken tot 22 uur.
Ik heb zin in appelflappen van mn moeder maar die staan 200km verder op.
Dochter is met ex bij zijn ouders.

Nu n beetje aan t janken bij wat top 2000 liedjes.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo! :cheer:
Ik ben voor het eerst in mijn leven alleen thuis met Oud&Nieuw. Afgelopen jaren was ik altijd op pad, maar dit jaar had ik nergens zin in. Nu dus lekker met een hapje en een drankje op de bank :) Bevalt prima!
Nu even Guido aan het kijken en straks nog DWDD. Daarna nog geeeen idee :popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven