Oud en nieuw alleen vieren? Dat hoeft niet! Kom kletsen.

31-12-2018 11:54 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer alleen vanavond en met de jaarwisseling? Dit is voor mij de eerste keer dat ik geen plannen heb. Hoe gaan jullie de jaarwisseling doorbrengen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben samen met mijn hondje en mijn kleinzoon ( 2,5 maand oud ). Zo kunnen dochter en schoonzoon lekker op stap en ik kan genieten van mijn kleinkind.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop volgend jaar het niet alleen te zijn. Dit jaar verliefd te kunnen worden op een bereikbaar iemand. :cry:
Been there, done that, got the T-shirt.
Met mijn dochter op de bank. We hadden het er net over dat het al 21.00 uur was, en we nog 30 oliebollen, toastjes met filet americain en zalm, en chips moeten eten, voor 00.00 uur.
Vanavond sushi gegeten en net een oliebol. Ze zijn echt goed gelukt dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
O, wat schattig! Een baby’tje van 2,5 maand bij je! :flirting: :love:

Hier begint de dwdd-special zo. Kat is het vuurwerk al zat en voert nu een death-stare uit op de verwarming.
Alle reacties Link kopieren
In mijn eigen stad knalt het al dagen. Ik ben nu bij mijn vriend die in de rimboe woont. Ik hoor heel ver weg af en toe wat geknal. Verder heerlijk rustig. Mijn kat is mee, dus ook geen doodsbange kat dit jaar.

Ik ga het ook niet volhouden tot 12 uur, vrees ik. Ik slaap de laatste tijd vroeg en ben ook weer vroeg wakker.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
31-12-2018 21:28
Ik hoop volgend jaar het niet alleen te zijn. Dit jaar verliefd te kunnen worden op een bereikbaar iemand. :cry:
:hug: Het is je van harte gegund.
...
Alle reacties Link kopieren
Zo, bijgekletst met mijn moeder, houtkachel staat te loeien, wijntje ingeschonken, stokbroodje afgebakken; Guido staat aan zonder geluid (dat pak is inderdaad niet best!), ik denk dat ik maar even overschakel naar een opgenomen foute kerstfilm.
Minke, 30! oliebollen, hoe ga je dat oplossen...!?
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Niet alleen thuis maar wel rustige avond. Kinderen liggen al te slapen en man doet een computerspelletje... en de kat is kwijt, maar die komt morgen wel weer aansjokken weet ik uit ervaring. Het valt hier erg mee met de knallen dus dat beest is waarschijnlijk gewoon op muizenjacht. Ik ben snotterig en zit te netflixen en hoop dat ik wakker kan blijven. En anders niet ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alleen, heb vanavond mijn jaar overdacht, gejankt omdat ik zo graag een kind wil en misschien een vriend :), specifieke doelen gesteld voor 2019 en een serie gekeken. Nu ben ik moe. Het knalt hier hard, maar ik ga toch proberen te slapen. Een fijn uiteinde allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Nu nog alleen, zo meteen niet meer, ik ga naar mijn ouders. Maar man, wat ben ik blij als het voorbij is. Ik heb zo'n allemachtige bloedhekel aan O&N en de hele godganse avond wordt er hier geknald. Maar toch wens ik iedereen een heel gelukkig, blij en gezond 2019!
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Zephora!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Zo 30 oliebollen dat is een hoop. Heb er net 2 op van de 4. Ik zou ook wel een leuke lover willen. 20 kilo af willen vallen en het sporten langer dan 2 minuten willen volhouden :sigh: Fijne jaarwisseling :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hier ook soort van alleen thuis. Hoogzwanger en peuter net in bed, we zijn eerst nog bij mijn ouders geweest. Denk niet dat die kan slapen want er wordt echt hard geknald hier en ik erger me kapot. Man werkt en komt over een paar dagen weer thuis.
Wel 2 katjes bij me op de bank. Nu nog kijken of ik het volhoud tot 12 uur en of kind kan slapen..
Hier naar het concert van Queen aan het kijken. Twee appelflappen en een schaal lekkere hapjes gekregen van mijn buurvrouw. Lief!
Al sinds een uur of 6 nonstop vuurwerk te zien vanaf de bank. Siervuurwerk, mooi hoor.
Geen bezoek of plannen, ben zo ontzettend moe. Was ook een drukke week, nee een druk jaar welbeschouwd. Nu lekker uitrusten, heerlijk!

Iedereen een mooi en gezond 2019 toegewenst!
Kleurfoutje schreef:
31-12-2018 22:01
Zo 30 oliebollen dat is een hoop. Heb er net 2 op van de 4. Ik zou ook wel een leuke lover willen. 20 kilo af willen vallen en het sporten langer dan 2 minuten willen volhouden :sigh: Fijne jaarwisseling :cheer2:
Ik had flink staan bakken dus ook een schaaltje naar mijn vriend gebracht. Inmiddels heb ik er vier op, na het avondeten :$ Ik wil ook wel 10 kilo afvallen.
Dawn2 schreef:
31-12-2018 22:29
Hier ook soort van alleen thuis. Hoogzwanger en peuter net in bed, we zijn eerst nog bij mijn ouders geweest. Denk niet dat die kan slapen want er wordt echt hard geknald hier en ik erger me kapot. Man werkt en komt over een paar dagen weer thuis.
Wel 2 katjes bij me op de bank. Nu nog kijken of ik het volhoud tot 12 uur en of kind kan slapen..
14 jaar geleden was ik ook hoogzwanger op oudejaarsavond (38 weken). Ik had mijn oudste gezegd dat de baby na O&N zou komen, dus 1 januari stond ze om 6 uur naast mijn bed ‘waar is de baby?’
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
31-12-2018 22:34
14 jaar geleden was ik ook hoogzwanger op oudejaarsavond (38 weken). Ik had mijn oudste gezegd dat de baby na O&N zou komen, dus 1 januari stond ze om 6 uur naast mijn bed ‘waar is de baby?’
:proud: :love:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
31-12-2018 22:34
14 jaar geleden was ik ook hoogzwanger op oudejaarsavond (38 weken). Ik had mijn oudste gezegd dat de baby na O&N zou komen, dus 1 januari stond ze om 6 uur naast mijn bed ‘waar is de baby?’
Hahaha! ja ik had gister ook gezegd, eerst komt nog oud en nieuw met vuurwerk en dan komt de baby. Vanochtend toen hij wakker werd zei hij al: is het nu oud en nieuw en is de baby er al?
Ben nu 37 weken
Gaaaaaap ik probeer wakker te blijven.
Ben al in bed gekropen en zou echt zo kunnen slapen.
Maar man vindt dat ik wakker moet blijven omdat zoon om 12 uur vuurwerk mag afsteken ..
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, de hele foute kerstfilm die ik had opgenomen :P
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Hier alleen. Man heeft hoge koorts en ik zit in mijn uppie voor de tv. Voel me een beetje eenzaam
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Vixxen

Gebrek aan lekkers opgelost. Er staan snelle appelflappen in mijn oven. Ik hoop dat ze lukken :hyper:
Been there, done that, got the T-shirt.
Dawn2 schreef:
31-12-2018 22:41
Hahaha! ja ik had gister ook gezegd, eerst komt nog oud en nieuw met vuurwerk en dan komt de baby. Vanochtend toen hij wakker werd zei hij al: is het nu oud en nieuw en is de baby er al?
Ben nu 37 weken
Spannend. Ik was destijds 37 weken op eerste kerstdag. Tweede kerstdag weeën, ziekenhuis, vals alarm. Kind kwam uiteindelijk pas 22 januari :-)
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
31-12-2018 23:02
Spannend. Ik was destijds 37 weken op eerste kerstdag. Tweede kerstdag weeën, ziekenhuis, vals alarm. Kind kwam uiteindelijk pas 22 januari :-)
Oh jeetje dat is ook wat. Ik hoopte dat hij lekker zou blijven zitten tijdens de feestdagen. Morgen nog even doorkomen maar denk dat dat wel lukt. Mooie datum, ik ben de 22e uitgerekend :)
Man speelt spelletjes en kijkt conference met een vriend, dus ik ben ook alleen. Lig op bed, sus af en toe de kinderen terug in slaap en lig te hopen dat de knallen hier snel ophouden.
Het is de eerste o&n in dit huis en het is even wennen... Voorgaande jaren was er niet zoveel herrie ondanks dat we in het stadscentrum woonden, maar nu mag de kat sinds gisteren al niet meer naar buiten.
Geef niks om oud en nieuw, nooit gedaan ook. De conference vind ik leuk, maar kijk ik morgen terug, want ik kan nooit zo lang wakker blijven ;-)
En oliebollen zijn natuurlijk wel hét pluspunt van deze dag.
@minke, ik las vorige week de tip om wentelteefjes te maken van plakjes oude oliebol. Misschien is dat wat voor je overschot?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven