Oud en nieuw alleen vieren? Dat hoeft niet! Kom kletsen.

31-12-2018 11:54 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer alleen vanavond en met de jaarwisseling? Dit is voor mij de eerste keer dat ik geen plannen heb. Hoe gaan jullie de jaarwisseling doorbrengen?
Alle reacties Link kopieren
Meldt mij ook op de valreep nog even. Beide buren geven een flink feest met de geluidsboxen buiten en lallend op straat. :-( Ben bang dat dit tot in de vroege uurtjes door zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier een carbid-schiet-woonplaats vreselijk maar ja. Man is een ingewikkeld iets aan het tekenen (met de computer), poes ligt onder de tafel maar heeft het opgegeven dat ze naar buiten mag en ik zit aan de thee (saaaaai) maar ik ben niet helemaal fit. Ik kan me opwinden dat er weer hulpverleners belaagd zijn met vuurwerk en in bReda zijn twee kinderen gewond lees ik net...bah. Mensen die zo onverantwoord bezig zijn zorgen er straks voor dat er een verbod komt .....iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar!
Ik heb gewerkt tot 21.00 uur , op het werk oliebollen en appelflappen gegeten;-)
Nu met een wijntje en een toastje brie een boek aan het lezen.
Ben eigenlijk heel moe, maar het is zo,n herrie buiten , enorme vuurwerkknallen ( + buren die keiharde technomuziek draaien) dat ik voorlopig niet in slaap zal vallen vermoed ik.
Gizmo74 schreef:
31-12-2018 23:15
Meldt mij ook op de valreep nog even. Beide buren geven een flink feest met de geluidsboxen buiten en lallend op straat. :-( Ben bang dat dit tot in de vroege uurtjes door zal gaan.
gewoon politie bellen wegens geluidsoverlast. ( tenzij ze een vergunning hebben voor een straatfeest)
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
31-12-2018 22:32
Ik had flink staan bakken dus ook een schaaltje naar mijn vriend gebracht. Inmiddels heb ik er vier op, na het avondeten :$ Ik wil ook wel 10 kilo afvallen.
Je kan oliebollen lang goedhouden. Doorsnijden met wat roomboter. Mmmm, maar ja dan gaan die 10 kilo nooit lukken natuurlijk :-D
Alle reacties Link kopieren
Heb besloten om bij mijn ouders te slapen. Wil de verhoudingen graag goed houden.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Proost, alvast een gelukkig en gezond 2019 toegewenst iedereen.
apatura wijzigde dit bericht op 31-12-2018 23:27
1.20% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Hier wordt het ook een heftige nacht vrees ik, misschien dat we volgend jaar gewoon een nachtje weg gaan ;-)
Maar ach, op een gegeven moment ben ik hopelijk moe genoeg om er doorheen te slapen.
Wat wel leuk was is dat er aan het begin van de avond een buurvrouw voor de deur stond met een oliebol. Ze had ze zelf gebakken en ging nu de hele wijk rond om iedereen fijn nieuwjaar te wensen. Erg lief
Gizmo74 schreef:
31-12-2018 23:22
Heb besloten om bij mijn ouders te slapen. Wil de verhoudingen graag goed houden.
Dat is ook een optie.
Alle reacties Link kopieren
Lady49 schreef:
31-12-2018 23:19
Ik heb gewerkt tot 21.00 uur , op het werk oliebollen en appelflappen gegeten;-)
Nu met een wijntje en een toastje brie een boek aan het lezen.
Ben eigenlijk heel moe, maar het is zo,n herrie buiten , enorme vuurwerkknallen ( + buren die keiharde technomuziek draaien) dat ik voorlopig niet in slaap zal vallen vermoed ik.
Echt niet normaal die herrie aso’s bah. Het lijkt wel of er steeds meer mensen hersenafwijkingen ontwikkelen. Wat zou dat toch zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me hier: gezellig!

Vanavond heb ik gewerkt tot 22.30 en nu net thuis. Ik geef ook niks om oud en nieuw en heb dat ook nooit gedaan. ik vind het geforceerde gezelligheid. En ik heb een ontiegelijke hekel aan vuurwerk. Dat geknal, de rommel en overlast. Het liefst zou ik nu al naar bed gaan, maar ik weet dat ik de komende uren nog wel wat geknal ga horen.

Ik vier het dus ook alleen. Dat doe ik al enkele jaren. En dat bevalt me meer dan prima. Voor mij is het een normale avond, op al dat irritante geknal na.
Kleurfoutje schreef:
31-12-2018 23:26
Echt niet normaal die herrie aso’s bah. Het lijkt wel of er steeds meer mensen hersenafwijkingen ontwikkelen. Wat zou dat toch zijn?

Inteelt?
Alle reacties Link kopieren
Kleurfoutje schreef:
31-12-2018 23:26
Echt niet normaal die herrie aso’s bah. Het lijkt wel of er steeds meer mensen hersenafwijkingen ontwikkelen. Wat zou dat toch zijn?
Ja, en dat al meerdere dagen. Wat is daar nou leuk aan? En het kost ook nog klauwen vol met geld
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook niet van die knallen.
Moest daarnet naar huis fietsen. Brrrr

Nee geef mij maar een dure pot om middernacht (mocht ik een partner hebben om hem aan te steken) en dan is t wel weer mooi.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alleen met de kinderen. Puber zit kwaad boven jongste slaapt. Nee niet echt zoals ik gehoopt had.
Kleurfoutje schreef:
31-12-2018 23:26
Echt niet normaal die herrie aso’s bah. Het lijkt wel of er steeds meer mensen hersenafwijkingen ontwikkelen. Wat zou dat toch zijn?
Te lang doorgefokt ;-)

Pfft ik ben nog wakker, net aan... normaal blijf ik vaak zonder problemen tot middernacht op, maar als het “moet” lukt het ineens niet. Zo pyjama aan en tanden poetsen en dan de oudste wakker maken en samen vuurwerk kijken vanaf zolder, lekker warm onder een dekentje. En daarna snel naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Ook alleen vanavond, derde jaar op rij. Geen bal op tv, dus maar de Top 2000 aan het kijken met een hapje, wijntje en oliebol. Ik verwacht rond half 1 m'n bed in te kunnen duiken, maar het zal mij benieuwen of dat gaat lukken met al dat geknal.

Ohja, bril gesloopt zonet. Nooit je bril op de bank laten slingeren :facepalm:
Happy New Year
CindieY schreef:
31-12-2018 23:44
Ook alleen vanavond, derde jaar op rij. Geen bal op tv, dus maar de Top 2000 aan het kijken met een hapje, wijntje en oliebol. Ik verwacht rond half 1 m'n bed in te kunnen duiken, maar het zal mij benieuwen of dat gaat lukken met al dat geknal.

Ohja, bril gesloopt zonet. Nooit je bril op de bank laten slingeren :facepalm:
Kun je 2019 starten met een mooie nieuwe bril. Ook leuk toch? :lol:
00:00
:smooch:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me bedacht. Ik ga geen rondje buurt. Ik heb geen zin in vuurwerk.

Gelukkig 2019 allemaal :bigkiss:
apatura wijzigde dit bericht op 01-01-2019 00:05
19.55% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Gelukkig nieuwjaar, met veel gezelligheid en mazzel.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Alle reacties Link kopieren
En, zijn die oliebollen al op? 😉 Lekkere foto, Apatura! Een gelukkig en gezond 2019 allemaal! Ik heb even geslapen, droomde dat buren wijn kwamen drinken na middernacht en de wijn was nog van vorige bewoner dus ik wist niet of het nog goed was. Vervolgens vroeg ik me af of ik mijn buren wel in mijn keuken kon vertrouwen. Lekker toepasselijk, net verhuisd en oudejaarsavond. Nu wakker door geknal en ik erger me ook steeds meer aan die herrie. Hoe dan ook, veel liefde allemaal en slaap lekker straks!
Ik was ook alleen vanavond. Mijn partner was er eerder vanavond. Ergens tijdens goede tijden slechte tijden werd hij boos. Ik ben verrot gescholden en geslagen en ben dronken en jankend het nieuwe jaar in gegaan.
Het is genoeg. In 2019 ga ik verder zonder destructieve relatie.


Sorry voor de ongezellige post in dit topic, ik moet het even kwijt. Virtuele knuffels zijn welkom.
AbsolutelyFabulous schreef:
01-01-2019 00:30
Ik was ook alleen vanavond. Mijn partner was er eerder vanavond. Ergens tijdens goede tijden slechte tijden werd hij boos. Ik ben verrot gescholden en geslagen en ben dronken en jankend het nieuwe jaar in gegaan.
Het is genoeg. In 2019 ga ik verder zonder destructieve relatie.


Sorry voor de ongezellige post in dit topic, ik moet het even kwijt. Virtuele knuffels zijn welkom.
Sterkte!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven