Oud en nieuw alleen vieren? Dat hoeft niet! Kom kletsen.

31-12-2018 11:54 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer alleen vanavond en met de jaarwisseling? Dit is voor mij de eerste keer dat ik geen plannen heb. Hoe gaan jullie de jaarwisseling doorbrengen?
Alle reacties Link kopieren
Een heel goed en gelukkig 2019 allemaal! :cheer:

AbFab, voor jou een nieuw begin, zet m op en je niet alsnog bedenken!!

Mijn moeder belde om vijf voor twaalf, zodat we ondanks 250 km afstand toch samen het nieuwe jaar in gegaan zijn.
En de buren waren buiten, samen naar het vuurwerk gekeken (heerlijk dat het alleen in de verte was!) en daar nog een wijntje gedronken.
Alleen een beetje jammer dat die twee zoons van mij niet de moeite nemen om hun moeder even te bellen... Had ik toch wel fijn gevonden. Nou ja, morgen waaien ze wel weer langs.

Ik ga maar eens naar bed!
Voor degenen die blij zijn dat het voorbij is: het is voorbij (nog even doorbijten voor diegenen die nog feestjes-bij-de-buren moeten doorstaan), voor degenen die het alleen toch wel gezellig hadden: was gezellig, en voor ons allemaal:
HAPPY 2019 !!!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Apatura schreef:
01-01-2019 01:47
O dit staat ook wel raar. :facepalm:

Tijd om naar bed te gaan. Morgen poetsen en klussen.
Nee hoor, staat leuk en ik voel me vereerd. :)
Nemaìn’ schreef:
01-01-2019 01:37
Want?
Jij hebt ook geen ballen he?
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
01-01-2019 02:11
Jij hebt ook geen ballen he?
Die heeft een keer in de zoveel tijd teveel gezopen. Of haar pilletjes vergeten. Kan gebeuren.
Zie t positief: Ik heb er een leuk motto aan overgehouden

Weltruste
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
ik was de avond niet alleen, nu wel,en ik verveel me. geen zin om naar bed te gaan, maar ja wat doe ik nog?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
mrsdoubtfire2 schreef:
01-01-2019 01:36
Huh? Nav je topic zou ik zeggen, verlaat deze wereld.
Uh, ruk ik hier iets uit context (heb nemains topic niet gelezen) of spoor je haar nu aan zelfmoord te plegen?
Want ik vind dit wel zo'n bijzonder stom bericht dat ik me haast niet kan voorstellen dat het serieus is...

Edit: inmiddels topic gevonden (erg leuk trouwens, ga ik er zeker bij pakken als ik weer eens een momentje heb) en gestaft.
anoniem_358205 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 11:47
15.08% gewijzigd
Ik bedacht me vanmorgen toen ik wakker werd dat ik gisteren de vuilcontainer buiten heb laten staan :whistle:
Alle reacties Link kopieren
HaPu schreef:
01-01-2019 07:01
Ik bedacht me vanmorgen toen ik wakker werd dat ik gisteren de vuilcontainer buiten heb laten staan :whistle:
En, al polshoogte genomen?
zephora schreef:
01-01-2019 09:22
En, al polshoogte genomen?
Hoor net dat vriend hem naar binnen had gehaald. Gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Dat scheelt weer zorgen, HaPu! Lieve verhalen van die zwangerschappen en kindjes hier trouwens. Het weer is hier nu uitermate druilerig en ik besef net dat alle supermarkten dicht zijn. Tijd om mijn opruimactie voort te zetten!
zephora wijzigde dit bericht op 01-01-2019 10:47
1.94% gewijzigd
mrsdoubtfire2 schreef:
01-01-2019 01:21
Nou Nemain, dit jaar zou ik zeggen, put your money where your mouth is, dus niet zeiken en klaar ermee.
Wat is dit voor totaal debiele reactie?
Nul nieuwjaarswensen van vrienden of kennissen en een verbroken relatie (hoewel dat beter is). Wat een kut eerste dag.
Alle reacties Link kopieren
AbFab, :hug: en jij gaat gewoon voor een hele nieuwe start in 2019, die vast ook nieuwe vriendschappen gaat opleveren!!! Ik wens jou speciaal een super 2019!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
AbFab, net gelezen wat er gebeurd is. Ik heb meer dan 20 jaar geleden een vergelijkbaar O&N gehad. Had ik toen maar meteen een einde gemaakt aan die relatie. Uiteindelijk een paar jaar later alsnog gedaan en mijn leven is er een stuk beter van geworden. Heel veel sterkte :hug:
Abfab probeer vol te houden om bij hem weg te blijven!.
15 jaar geleden heb ik ook in een relatie met geweld en nog meer ellende gezeten.
Op één dag mijn spullen gepakt en letterlijk weggerend, verhuist naar andere kant van het land en hem nooit meer gezien.
Daarna nog een slechte man getroffen maar daarna besloten om never nooit meer voor foute macho types te gaan.
Nu ben ik getrouwd met de liefste man ever.
Zie deze dag als een nieuw begin!!
Iemand die geen respect voor je heeft is het niet waard!
AbsolutelyFabulous schreef:
01-01-2019 10:47
Nul nieuwjaarswensen van vrienden of kennissen en een verbroken relatie (hoewel dat beter is). Wat een kut eerste dag.
Dat is zeker kut. Zou graag een verhaal op willen steken over verse start, nieuw begin, nieuwe kansen, etc, maar dat maakt het niet minder zwaar. Probeer vast te houden aan de wetenschap dat je de goede keuze maakt en veel sterkte!
Jullie reacties doen me echt goed :)
Lady D en Eva, fijn dat het met jullie is goed gekomen.
Hier is het mooi weer, zometeen misschien even wandelen.
Ik had nog een heel gekke ontdekking vannacht. Ik keek nog even in mijn mail en er was een reactie naar aanleiding van mijn laatste sollicitatiegesprek. Verstuurd 31/12 om 16.00 uur, maar ik zag het dus pas om 2 uur ‘s nachts. Was ook een raar bericht. Kwam er op neer dat ik 1 maart kan beginnen en ze nog bellen voor de details. Hmm ja leuk.
Goed nieuws maar het wil nog niet echt inzinken (maar dat kan ook de wijn van gisteren zijn :-) ).
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Minke, wat een mooie ontdekking!
AbsolutelyFabulous schreef:
01-01-2019 14:33
Jullie reacties doen me echt goed :)
Lady D en Eva, fijn dat het met jullie is goed gekomen.
Hier is het mooi weer, zometeen misschien even wandelen.
Geen verwijt, want met ons blijven zovelen te lang in een destructieve relatie hangen, maar besef: " je hebt zelf de regie in handen" (ook al lijkt dat soms niet zo).
zephora schreef:
01-01-2019 16:31
Gefeliciteerd Minke, wat een mooie ontdekking!
Dankjewel. Ik vind het wel gek hoor. Ik had nl voor 2 afdelingen gesolliciteerd en weet alleen nog de locatie.
Eva_1983 schreef:
01-01-2019 18:51
Geen verwijt, want met ons blijven zovelen te lang in een destructieve relatie hangen, maar besef: " je hebt zelf de regie in handen" (ook al lijkt dat soms niet zo).
Ik ben zelf verbaasd dat ik er zo lang in ben blijven hangen.
Niet al te lang geleden beschreef iemand het op VF: de hele tijd wordt het gevoel gegeven dat je liefde moet verdienen en als je die dan eindelijk krijgt, is het extra fijn. Als een verslaving. Ik hunker naar liefde hoewel ik rationeel ook wel weet dat het geen liefde is wat ik kreeg van die persoon.
En Minke, gefeliciteerd :)
AbsolutelyFabulous schreef:
01-01-2019 19:49
Ik ben zelf verbaasd dat ik er zo lang in ben blijven hangen.
Niet al te lang geleden beschreef iemand het op VF: de hele tijd wordt het gevoel gegeven dat je liefde moet verdienen en als je die dan eindelijk krijgt, is het extra fijn. Als een verslaving. Ik hunker naar liefde hoewel ik rationeel ook wel weet dat het geen liefde is wat ik kreeg van die persoon.
Ach, het gebeurd zoveel vrouwen.. keer op keer worden ze geslagen en ze gaan toch steeds weer terug.
Ben er zelf ook zo lang mee doorgegaan.
Pas toen ik besefte dat ik tussen zes plankjes zou eindigen als ik door zou gaan met die relatie, ging de knop om.
De vraag is waarom je zo hunkert naar liefde en waarom je op foute mannen valt.
En waarom je jezelf niet lief genoeg vind om goed behandelt te worden.
Bij mij komt dat door het gebrek aan liefde dat ik als kind heb gehad.
Het is goed om je af te vragen wat je zelf zou adviseren aan iemand die in jouw situatie zit.. en gun vervolgens jezelf dat ook!
Succes met de zoektocht naar jezelf en met het vinden van echte liefde.
Je bent regisseur van je eigen film :)
Alle reacties Link kopieren
AbsolutelyFabulous, hoe gaat het nu met je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven