Plantenpot die je waarschuwt dat je water moet geven...
woensdag 29 september 2010 om 21:03
Haai dames,
ik heb laatst (in Viva dacht ik) een ronde plantenpot gezien met een vorm van een dier (konijn?) eruit. Deze pot geeft een seintje (was het met een lichtje?) dat de plant droog staat en water nodig heeft.
Aangezien een vriendin die van planten houdt maar geen groene vingers heeft een nieuw huisje heeft, wil ik dit voor haar kopen. Net bladerde ik mijn stapel Viva's door maar helaas zie ik het niet terug.... Ook Google geeft me niet veel behalve hydrokorrels maar ik ben echt op zoek naar die pot.
Wie kan me helpen????
ik heb laatst (in Viva dacht ik) een ronde plantenpot gezien met een vorm van een dier (konijn?) eruit. Deze pot geeft een seintje (was het met een lichtje?) dat de plant droog staat en water nodig heeft.
Aangezien een vriendin die van planten houdt maar geen groene vingers heeft een nieuw huisje heeft, wil ik dit voor haar kopen. Net bladerde ik mijn stapel Viva's door maar helaas zie ik het niet terug.... Ook Google geeft me niet veel behalve hydrokorrels maar ik ben echt op zoek naar die pot.
Wie kan me helpen????
woensdag 29 september 2010 om 21:42
woensdag 29 september 2010 om 21:49
http://www.youtube.com/wa ... FB3F73&playnext=1&index=5
De gietalarm paddestoel!
De gietalarm paddestoel!
Het Viva forum is papaja.
woensdag 29 september 2010 om 22:14
woensdag 29 september 2010 om 23:09
quote:Mevrouwdekees schreef op 29 september 2010 @ 22:14:
Is er iemand die een winkel weet die momenteel van die 'bolletjes' verkoopt waar je water in kunt doen? Zoiets als die Blumat dus, maar dan dat het er een beetje leuk uit ziet. We gaan binnenkort voor langere periode op vakantie, zou leuk zijn als de planten het overleven.Ze hebben die vaak bij het Kruidvat (wel even een grote winkel opzoeken).
Is er iemand die een winkel weet die momenteel van die 'bolletjes' verkoopt waar je water in kunt doen? Zoiets als die Blumat dus, maar dan dat het er een beetje leuk uit ziet. We gaan binnenkort voor langere periode op vakantie, zou leuk zijn als de planten het overleven.Ze hebben die vaak bij het Kruidvat (wel even een grote winkel opzoeken).
woensdag 29 september 2010 om 23:13
Het staat in viva 28, op blz 53.
Toevallig vandaag doorgebladerd. En nee ik heb geen abonnement en koop geen losse nummers, toevallig gisteren 2 nummers gekregen.
Verkoopadressen www.abodee.nl staat erbij.
Het is die met de eekhoorn en hij kost 30 euro.
Toevallig vandaag doorgebladerd. En nee ik heb geen abonnement en koop geen losse nummers, toevallig gisteren 2 nummers gekregen.
Verkoopadressen www.abodee.nl staat erbij.
Het is die met de eekhoorn en hij kost 30 euro.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 29 september 2010 om 23:14
Of geef haar een plant die niet dood gaat omdat je vergeet water te geven, zoals een roos van jericho... Die kun je alleen verdrinken en dan moet je hem zeker 3 a 4 weken elke dag water geven!
Heb ik zelf een poosje als kado gegeven en mensen waren toch altijd wel blij/leuk verrast.
Heb ik zelf een poosje als kado gegeven en mensen waren toch altijd wel blij/leuk verrast.
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui