Positie huurwoning

04-05-2020 11:56 346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi :)
Weer een topic van mij w.b.d. huurwoning hihi (Sorry ik ben er maar al te hyped van)
Ik vraag me af in hoeverre je nog de kans maakt op de woning wanneer je niet in de top 3 staat.
Ik sta nu op plek 6 van totaal 35 reacties, en er kan nog gereageerd worden tot 7 mei.

Hoe hebben jullie dat ervaren met jullie huurwoningen? Ik ben erg benieuwd! :)
Alle reacties Link kopieren
Op mijn huis hadden 600 mensen gereageerd, ik ging van 1 ineens naar positie 11 en zag mijn kansen verkeken.
Tot ik toch een uitnodiging voor een bezichtiging kreeg.
Ik ging er een beetje lacherig heen en heb het gehele huid doorgelopen met de gedachte no way dat ik eerste keus heb.
Toen ik beneden kwam vroeg ze mijn naam en zei, gefeliciteerd , u staat eerste!
Mijn vriendin die met me mee was riep: "we nemen het" en zo geschiedde.
Het gekke is, ik heb wel de foto van het huis aan heel wat mensen laten zien voor ik uberhaupt wist dat ik mocht bezichtigen.
Raar verhaal, heerlijk huis.
Veel plezier en geluk in je nieuwe huis!
Alice2706 schreef:
11-05-2020 16:28
Ah nog steeds niks gehoord! Blijft spannend. Ik sta nog steeds vierde.
Nogmaals bedankt voor al jullie reacties!




Heb jij al iets gehoord Madrid?? :D
En? al iets gehoord?
Ik nog steeds niet helaas, een week later. Duurt lang. Al is een week helaas niets. Er is wel weer een nieuwe woning opgekomen die ik ook wel interessant vind dus daar heb ik net op gereageerd. Daar sta ik momenteel 2e op. Dus het blijft spannend, ja.
Ik hoop dat je snel wat hoort! Wachten is ruk.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
13-05-2020 10:23
En? al iets gehoord?
Ik nog steeds niet helaas, een week later. Duurt lang. Al is een week helaas niets. Er is wel weer een nieuwe woning opgekomen die ik ook wel interessant vind dus daar heb ik net op gereageerd. Daar sta ik momenteel 2e op. Dus het blijft spannend, ja.
Ik hoop dat je snel wat hoort! Wachten is ruk.
Ah balen zeg. Wel fijn dat er nog een huisje in zicht is! :) Hopelijk hoor je ook gauw meer.

Nee ik heb nog steeds niks gehoord. Ook geen plekje opgeschoven helaas..
Alice2706 schreef:
13-05-2020 15:39
Ah balen zeg. Wel fijn dat er nog een huisje in zicht is! :) Hopelijk hoor je ook gauw meer.

Nee ik heb nog steeds niks gehoord. Ook geen plekje opgeschoven helaas..
Pffff, wat duurt dat lang hè?!
Maar gelukkig nog steeds niet vergeven, dus je maakt nog kans!
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
13-05-2020 16:06
Pffff, wat duurt dat lang hè?!
Maar gelukkig nog steeds niet vergeven, dus je maakt nog kans!
Jaaa echt wel! Hebben jullie inmiddels al iets gehoord?
Alice2706 schreef:
13-05-2020 18:38
Jaaa echt wel! Hebben jullie inmiddels al iets gehoord?
Nee, wij ook nog steeds niets.....
Even deze draad uppen....
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
15-05-2020 17:56
Even deze draad uppen....
Nog steeds niks gehoord??

Hier ook nog geen wederhoor :-| Denk dat ik maandag toch even vraag hoe de procedure bij hun gaat..
Nee, hier ook nog niets :-(
Ik las in een andere draad dat Madrid naar dat eerste huis mocht gaan kijken :-)
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
16-05-2020 11:18
Nee, hier ook nog niets :-(
Ik las in een andere draad dat Madrid naar dat eerste huis mocht gaan kijken :-)
Ahh dat is balen. En nu ook nog wachten tot dat het weer maandag is :$

Wat fijn voor Madrid! Ik ga maar ook even de topic loopen.
Ja, lastig hè, dat wachten.
Maar ja, als deze het niet wordt(en) dan volgt er vast wel een ander. Op een dag moet er toch 1 uitkomen zou je denken?
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
16-05-2020 12:36
Ja, lastig hè, dat wachten.
Maar ja, als deze het niet wordt(en) dan volgt er vast wel een ander. Op een dag moet er toch 1 uitkomen zou je denken?
Zeker weten. Ik denk dat het helemaal goed komt! Blijven jullie nog wel reageren op andere woningen?
Alice2706 schreef:
16-05-2020 12:56
Zeker weten. Ik denk dat het helemaal goed komt! Blijven jullie nog wel reageren op andere woningen?
Jazeker! Hoe meer reacties, hoe meer kans :-)
En als de ene het niet wordt dan zal daar een goede reden voor zijn en zal de volgende (die het misschien wel wordt) nog mooier of beter zijn.
Als je nu al zo hoog staat bij een woning zie ik dat bij jou binnen niet al te lange termijn wel gebeuren :-D
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
16-05-2020 14:02
Jazeker! Hoe meer reacties, hoe meer kans :-)
En als de ene het niet wordt dan zal daar een goede reden voor zijn en zal de volgende (die het misschien wel wordt) nog mooier of beter zijn.
Als je nu al zo hoog staat bij een woning zie ik dat bij jou binnen niet al te lange termijn wel gebeuren :-D
Ah gelukkig! Inderdaad, en de hoop blijven houden dan komt het vast een keer goed :)

Ik heb vandaag alweer gereageerd op een (mooiere) woning, en sta voorlopig 3e van de 21. Dus als het #1 niet wordt dan is de teleurstelling niet zo groot :D

Ik hoop wel dat jullie gauw iets te horen krijgen. Wel bijzonder dat het zo lang duurt terwijl jouw zoon op nr 2 staat.
Ik mag inderdaad gaan kijken morgen dames, super spannend. Ik heb de woning ook al officieel aangeboden gekregen. Dus als het bevalt kan ik morgen direct accepteren. Heel bizar allemaal.

Wat jammer dat jullie nog steeds niets gehoord hebben. Ik blijf voor jullie duimen.
Dat wachten is zo enorm vervelend.

Leuk dat je nog een huis gezien hebt Alice! Heb je in elk geval nog een back up. En je hebt altijd goede kansen op huis 1 als nummer 1 niet naar de bezichtiging kan komen en jij wel. Denk dat weinig mensen een huis zullen accepteren als ze het nog niet gezien hebben van binnen. Ik zou dat nooit doen in elk geval. Sterkte met wachten!
Alle reacties Link kopieren
Echt gaaf! Ik ben heel erg benieuwd hoe je het vindt. En dan gaat alles heel snel he. Ik hou jouw topic in de gaten! :D

Ja ik ben nog heel erg benieuwd hoe het gaat! Ben enorm fan van huisje #2 maar dat gaat iets harder qua reacties, dus ik wacht af.
Goedemorgen!
Hier bericht over de woning waar mijn zoon nummer 2 stond: helaas, hij is weg.
We hadden dat al verwacht omdat het zo lang duurde. Maar wel balen, was een erg leuk appartement.

Ben benieuwd naar jullie voortgang!
Oh nee, wat jammer Theamuts! Dat is echt zo balen als je misgrijpt bij een huis dat je zo leuk leek. Heeft hij nog wat anders op het oog?

Ik ga zo naar het huis toe om te bezichtigen en ik vind het zo spannend. Ik hoop zo dat het van binnen net zo mooi is als van buiten. Het voelt wel wat raar om direct het eerste huis te nemen wat je gezien hebt maar goed, als het echt zo perfect is dan doe ik het gewoon. Zou gek zijn om het niet te nemen en maar te gaan hopen op iets anders. Je weet nooit wat er nog voorbij komt en voor hetzelfde geld vind ik niets anders meer. Ik heb op nog 2 andere huizen gereageerd waar ik nu al 2e sta ipv 1e. Dus dat kan ook nog gewoon een jaar gebeuren, dat je constant mis blijft grijpen omdat mijn hele straat moet verhuizen en iedereen die hier langer woont dan ik voor mij op de lijst komt. Ik zie het als een enorm geluk dat ik op dit huis al eerste ben geworden.
Zeker gezien de buurt, de ruimte en het grote dakterras.
Ik zou gek zijn om het niet te nemen denk ik.
Mijn zoon blijft natuurlijk reageren op de loot-woningen. (Voor de reguliere woningen komt hij vooralsnog niet in aanmerking met zijn inschrijftijd van 7,5 jaar.) Op dit moment is zijn hoogste notering plek 6, maar die staat ook al een tijd. verder staat hij nu bij zijn laatste reactie waarvan de reactietermijn vanochtend afliep op plek 23. Schiet niet echt op dus.

Spannend, Madrid! Ik ben heel benieuwd, hopelijk is het wat je ervan verwacht!
Natuurlijk voelt het raar, maar dat went natuurlijk ook wel weer :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! :)

@Theamuts ah nee! Dat is echt erg balen. Hopelijk ondanks de tegenslagen dat er iets op snel zijn padje komt. 7.5 jaar inschrijftijd vind ik erg lang
om dan alsnog niet in de top 3 beeindegen. Maar ik gok dat je in het westen zoekende bent, daar blijkt het nog heel erg moeilijk te zijn.. (Best schandalig)

@Madrid87 Misschien is het wel een pareltje waar je opzoek naar bent en het inderdaad nu al gevonden hebt! Het is niet onmogelijk. Maar ik snap waar je gevoel vandaan komt :D Ben erg benieuwd!
Ik was ooit nummer 35 of zo. Ik kreeg opeens een uitnodiging tot bezichtiging. Ik heb de hele bezichtiging geprobeerd uit te zoeken welke adder de 34 voor mij wel hadden gezien en ik niet. Adder nooit gevonden, heb er 8 jaar heel fijn gewoond.
Alle reacties Link kopieren
Trientje74 schreef:
18-05-2020 09:25
Ik was ooit nummer 35 of zo. Ik kreeg opeens een uitnodiging tot bezichtiging. Ik heb de hele bezichtiging geprobeerd uit te zoeken welke adder de 34 voor mij wel hadden gezien en ik niet. Adder nooit gevonden, heb er 8 jaar heel fijn gewoond.
35?! Wow. Zoiets laat je inderdaad denken dat er een valkuil is. Gelukkig is het toch allemaal goed :)
Een vriendin van mij had op een woning gereageerd in de binnenstad en stond ook op een dergelijke positie. Na een half jaar ofzo kreeg ze een telefoontje, of ze nog interesse had. Bij haar was het addertje dat het een 1- kamer appartement was.
Inmiddels woont ze er alweer 20 jaar en heeft ze het kunnen kopen van de woningbouwvereniging.
Alice2706 schreef:
18-05-2020 09:21
Goedemorgen! :)

@Theamuts ah nee! Dat is echt erg balen. Hopelijk ondanks de tegenslagen dat er iets op snel zijn padje komt. 7.5 jaar inschrijftijd vind ik erg lang
om dan alsnog niet in de top 3 beeindegen. Maar ik gok dat je in het westen zoekende bent, daar blijkt het nog heel erg moeilijk te zijn.. (Best schandalig)

@Madrid87 Misschien is het wel een pareltje waar je opzoek naar bent en het inderdaad nu al gevonden hebt! Het is niet onmogelijk. Maar ik snap waar je gevoel vandaan komt :D Ben erg benieuwd!
Ik heb het genomen, het was niet direct liefde op het eerste gezicht van mijn kant ( zie mijn eigen topic ) maar het is wel een pareltje ja. Geen zin om het hele verhaal opnieuw neer te zetten hier dus als je nieuwsgierig bent kan je bij mijn topic bijlezen.
Dus laat de voorpret maar beginnen nu.

En het is zeker schandalig dat je hier in het westen zo lang moet wachten op een huis. Op "mijn" huis waren dus 913 mensen ingeschreven maar ik gelukkig dus eerste geworden. Hebben jullie nog nieuws?
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
19-05-2020 08:14
Ik heb het genomen, het was niet direct liefde op het eerste gezicht van mijn kant ( zie mijn eigen topic ) maar het is wel een pareltje ja. Geen zin om het hele verhaal opnieuw neer te zetten hier dus als je nieuwsgierig bent kan je bij mijn topic bijlezen.
Dus laat de voorpret maar beginnen nu.
Wat fijn! Heb inderdaad ook jouw topic gelezen. Het is ook niet niks dus het is heel erg begrijpelijk dat je dan zo overdondert wordt door de emoties. Wel super dat je de tweede keer mocht kijken. Papier geregel nog en laat de sleutel maar komen :D


Madrid87 schreef:
19-05-2020 08:14
Hebben jullie nog nieuws?
Ik heb nog een andere woning gevonden waar ik 6e van de 57 sta. Van woning #1 heb ik nog steeds niks gehoord...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven