Schamen tegenover de buren

19-04-2018 19:52 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam en geneer me soms kapot als mijn man in de tuin hoorbaar boeren en scheten laat. Ik weet dat alle mensen op de wereld boeren en scheten laten. Maar ik ben opgegroeid met de gedachten dat dat smerig is als je dat in de tuin doet waar de buren je (eventueel) kunnen horen. Ik heb heel vaak aan hem gevraagd of hij er mee wilt stoppen want ik schaam en geneer me echt dood. Doe het of binnen of hou je gewoon in. Per ongeluk kan het gebeuren maar ik vind het soms echt veel te ver gaan.
Ik heb dat al een paar keer aangegeven en elke keer hoor ik dat er niet zo lang moet over door zeuren. Elke keer zegt hij dan het niet meer te doen..maar het helpt niet hij blijft doorgaan. En ben er zoo onwijs klaar mee.😒
Joy28 schreef:
19-04-2018 20:06
Toen hadden we geen tuin :nope:

Hij doet het vanwege de tuin? Een echte Man Garden zeg maar?
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-04-2018 20:02
Een kaartje in je eigen brievenbus doen waaop staat hoeveel last men van hem heeft. Zognaamd van een anonieme buurtbewoner.
Doet me denken aan die keer dat ik op een (toegegeven, ietwat uit de hand lopend) eindexamentuinfeestje van een klasgenoot op weg naar de wc haar moeder tegen haar vader hoorde zeggen 'Als het nog lang zo doorgaat, bel ik weer de politie' :lol:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
19-04-2018 20:07
Hij doet het vanwege de tuin? Een echte Man Garden zeg maar?
Nee, maar sinds we een tuin hebben boeit het hem op een èèn of andere manier niet.
Sowieso in het openbaar vind ik het gewoon asociaal
Joy28 schreef:
19-04-2018 19:58
Ik hoop het niet..2 huizen verderop is echt heel erg!
Nee dan niet want ik gedraag me altijd keurig (al zeg ik het zelf) :-D
Ik zou een statement maken. Heel gauw. De eerstvolgende keer je spullen pakken en ergens anders gaan slapen.

En de volgende keer blijf je een week weg.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
19-04-2018 20:15
Ik zou een statement maken. Heel gauw. De eerstvolgende keer je spullen pakken en ergens anders gaan slapen.

En de volgende keer blijf je een week weg.
Die gedachten heb ik ook steeds vaker. En daar wordt ik best verdrietig van als ik dat denk. Maar het lijkt soms of er geen andere oplossing is. Ik ben er zo klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
19-04-2018 20:08
Doet me denken aan die keer dat ik op een (toegegeven, ietwat uit de hand lopend) eindexamentuinfeestje van een klasgenoot op weg naar de wc haar moeder tegen haar vader hoorde zeggen 'Als het nog lang zo doorgaat, bel ik weer de politie' :lol:
Hahaha !!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon doen Joy. Ja dat is verdrietig. Nog minimaal 25 jaar met dit gedrag moeten dealen is nog veel verdrietiger
Ik bedenk net: kun je hem niet ergens mee voor schut zetten? Gewoon keihard terug boeren als zijn ouders er zijn of zo?
Alle reacties Link kopieren
Joy28 schreef:
19-04-2018 20:18
Die gedachten heb ik ook steeds vaker. En daar wordt ik best verdrietig van als ik dat denk. Maar het lijkt soms of er geen andere oplossing is. Ik ben er zo klaar mee.
Als je nou eens echt serieus ( niet op het moment dat het zich voor doet ) zegt dat je het heel naar vindt dat het lijkt of wat jij belangrijk vindt hem niet boeit ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
En misschien heel kinderachtig het " voor wat hoort wat " ? Jij niet meer telefoneren onder Studio Sport, hij niet gassen in de tuin, of zoiets ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Joy28 schreef:
19-04-2018 20:18
Die gedachten heb ik ook steeds vaker. En daar wordt ik best verdrietig van als ik dat denk. Maar het lijkt soms of er geen andere oplossing is. Ik ben er zo klaar mee.

Als je al weg wil gaan om een boer en een scheet zit er meer niet goed in je relatie.
Het is potdikke zijn/ jullie eigen tuin. Lekker belangrijk wat de buren denken hoor.
Joy28 schreef:
19-04-2018 20:18
Die gedachten heb ik ook steeds vaker. En daar wordt ik best verdrietig van als ik dat denk. Maar het lijkt soms of er geen andere oplossing is. Ik ben er zo klaar mee.
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
19-04-2018 20:21
Ik bedenk net: kun je hem niet ergens mee voor schut zetten? Gewoon keihard terug boeren als zijn ouders er zijn of zo?
Ik snap de gedachten maar als ik er zelf van baal dat hij het doet en ik het niet netjes vind..hoezo zou ik het dan terug moeten doen denk ik dan? Dan vind ik zo lastig. Het lijkt dan of hij het niet inziet. Echt kleutergedrag..hij denkt dan ooh zij doet het.. dan mag ik het ook
Alle reacties Link kopieren
Pfff, wat een onzin...laat die man toch lekker. Geneuzel om niks.
En nou is het afgelopen!
Lil0u schreef:
19-04-2018 20:00
Wat is er wel leuk aan deze man? Voor mij zou het een ongelooflijke afknapper zijn.
Dus jij gaat uit elkaar vanwege en scheet en een boer?
Mooi zo Kan die man dat eindelijk rustig laten in zijn huis en zijn tuin.
Joy28 schreef:
19-04-2018 20:26
Ik snap de gedachten maar als ik er zelf van baal dat hij het doet en ik het niet netjes vind..hoezo zou ik het dan terug moeten doen denk ik dan? Dan vind ik zo lastig. Het lijkt dan of hij het niet inziet. Echt kleutergedrag..hij denkt dan ooh zij doet het.. dan mag ik het ook
Maak je niet zo druk joh, voor je het weet zit je veilig binnen met hem en is het mooie weer zo voorbij.
nbk schreef:
19-04-2018 20:27
Pfff, wat een onzin...laat die man toch lekker. Geneuzel om niks.
Nou he..
Alle reacties Link kopieren
Pikstraf.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
19-04-2018 19:58
Emmer water over hem heen mieteren.
Heel hard zeggen " jemig, Jan ( of Piet, als hij wel Piet heet en geen Jan ) , ga je lekker ? "
Namens hem een formuliertje in de bus doen bij de buren waarop de buren aan kunnen kruisen of ze last van hem hebben en of ze hem wel of geen ongelikte beer vinden.
GESCHIKT

ONGESCHIKT
Alle reacties Link kopieren
Ohh ik wens dat mijn vriend ze in de tuin liet vliegen... poeh die putlucht af en toe in de slaapkamer :@@:
aankleefsjaan wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:36
0.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
19-04-2018 20:27
Pfff, wat een onzin...laat die man toch lekker. Geneuzel om niks.
Nou, ik kan je vertellen dat wij, na ruim 10 jaar naast zo’n buurman te hebben gewoond, héél blij zijn dat we verhuisd zijn!
Misschien helpt het als je terug toetert?

Afbeelding
Joy28 schreef:
19-04-2018 20:09
Nee, maar sinds we een tuin hebben boeit het hem op een èèn of andere manier niet.
Sowieso in het openbaar vind ik het gewoon asociaal
Sinds wanneer is de tuin in het openbaar? Of gaat hij naar een gemeenteperkje voor dit soort dingen?
Ik weet niet hoe klein je precies woont, maar ik heb nog nooit de buren horen boeren of scheten laten en ik kan me niet voorstellen dat dat komt door het hoge beschavingsniveau. (waar overigens niets op aan te merken valt).
Weet je? Ik hou me ook wel in. Hoewel het een volkomen natuurlijk fenomeen is vind ik het niet nodig er de nadruk op te leggen. Dus ook niet in de tuin.

Maar kom op, hij is toch volwassen? Zeg tegen hem dat hij best wat minder luidruchtig mag zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven