Sint Maarten
dinsdag 11 november 2025 om 17:25
Dankje.
Eerdere jaren nooit thuis, altijd bij mijn vader op verjaardag en daar komen ze niet
Lekkers ligt klaar, lampjes buiten aan, lantaarntjes aangestoken, krukje voor mij omdat ik niet lang kan staan en borreltje voor de ouders die meelopen.
Het is gelukkig droog weer.
Iedereen veel plezier!
Eerdere jaren nooit thuis, altijd bij mijn vader op verjaardag en daar komen ze niet
Lekkers ligt klaar, lampjes buiten aan, lantaarntjes aangestoken, krukje voor mij omdat ik niet lang kan staan en borreltje voor de ouders die meelopen.
Het is gelukkig droog weer.
Iedereen veel plezier!
Het leven is een gekke samenloop van tegenstrijdigheden
dinsdag 11 november 2025 om 18:05
dinsdag 11 november 2025 om 18:21
dinsdag 11 november 2025 om 19:29
MockTurtle schreef: ↑11-11-2025 18:50Ik had om 18 uur een groepje van 5 kinderen. Ben bang dat dat het ook gelijk was voor vanavond. Moet ik wéér al het snoep in mijn eentje opeten![]()
Neem het morgen mee naar mijn werk, zo op
"I love not Man the less, but Nature more..."
dinsdag 11 november 2025 om 19:37
Hier gaat altijd pas een belletje rinkelen zodra er een belletje gaat rinkelen.
Ik wist niet wat Sint Maarten was voordat ik aan deze kant van het land woonde. Deed de eerste keer open zonder iets in huis te hebben. Kinderen braaf zingen. Rookie mistake.
Nu doe ik niet open en zit in het donker. Alsnog werd er net aangebeld, zucht.
Ik snap ook de lol hier niet van, lampionnentocht ok maar al die vreterij voor die kleintjes?
dinsdag 11 november 2025 om 19:40
dinsdag 11 november 2025 om 19:56
Ik ken alleen driekoningen en daar doet bijna niemand meer aan. Ik zag vorig jaar een kindje verkleed als koning en lampion lopen met moeder. Waarschijnlijk op weg naar opa en oma om daar te zingen.
Veel mensen weten ook niet eens meer wat het is volgens mij.
Wel druk op straat en de kroegen want 11-11 carnaval.
Veel mensen weten ook niet eens meer wat het is volgens mij.
Wel druk op straat en de kroegen want 11-11 carnaval.
dinsdag 11 november 2025 om 20:00
dinsdag 11 november 2025 om 20:06
dinsdag 11 november 2025 om 20:09
Wat mij betreft wel. Even heerlijk klagen over de grote mate van stompzinnigheid van dit feest. En dan heb ik het niet over de incidentele kleuter die dapper staat te zingen met zijn/haar zelfgemaakte lampion.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in