Spiegel die niet beslaat?

30-05-2026 21:09 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

We zoeken een mooie spiegel boven onze wastafel in de nieuwe badkamer.
Het lijkt mij fijn als deze niet beslaat.
Het meubel eronder is 80 cm breed.
Hebben jullie een spiegel waar jullie zelf erg tevreden over zijn? Ik doe ook mijn make up ‘S morgens daar is de bedoeling
Many thanks!
Verder: lichte badkamer met eiken houten meubels, gouden kraan en licht blauwe hexagon tegels met wit
Kleine badkamer
Alle reacties Link kopieren Quote
strandbedaanzee schreef:
31-05-2026 06:49
https://sanitairkamer.nl/hipp-design-13 ... TmZrWmT3NT

Ik heb deze denk ik. Een knop om hem aan en uit te zetten en een knop waarmee je de kleur van het licht kunt aanpassen. Als het licht aan staat, gaat ook de verwarming aan.

Ik heb deze nu als enige lamp in de badkamer en hij geeft genoeg licht.

Dank je wel!!! Heel fijn!!
Alle reacties Link kopieren Quote
strandbedaanzee schreef:
31-05-2026 06:49
https://sanitairkamer.nl/hipp-design-13 ... TmZrWmT3NT

Ik heb deze denk ik. Een knop om hem aan en uit te zetten en een knop waarmee je de kleur van het licht kunt aanpassen. Als het licht aan staat, gaat ook de verwarming aan.

Ik heb deze nu als enige lamp in de badkamer en hij geeft genoeg licht.

Dank je wel!!! Heel fijn!!
Alle reacties Link kopieren Quote
reneviva schreef:
31-05-2026 15:41
Wij douchen met enige regelmaat met 4 personen achterelkaar. Het vocht wordt gewoon afgevoerd door de ventilatiebox.
Eigenlijk geen beslagen spiegel meer.
Dit was voorheen niet zo. We hadden ook last van schimmel. Toen zat er alleen een buis zonder actieve ventilatiebox.
Het actief afzuigen van het vocht vind ik zelf ook noodzakelijk. Als wij dat niet doen, blijven de muren ook lang nat.
Wel of geen afzuiging is een wereld van verschil.
Wel afzuigen wil alleen niet zeggen dat het het systeem altijd lukt om een spiegel niet te laten beslaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
31-05-2026 01:25
Ik heb een verwarmde spiegel met licht erin in de badkamer. Vergeet de verwarming echter regelmatig aan te zetten als ik ga douchen. De spiegel die hier hangt verwarmt maar een bepaald gedeelte dus een deel beslaat nog steeds maar het gedeelte dat niet beslaat is groot zat.

Geen idee wat het merk is maar aan de zijkant rechts zit een sensor waarmee je het licht dus uit/aan kan zetten door er met je hand langs te gaan en een schakelaar voor de verwarming.

Hier net zo'n systeem. Die spiegels zijn niet goedkoop, maar wel ideaal.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je scheerschuim al geprobeerd?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven