Spinazie: wie weet waar deze doeken van zijn/merk?

16-07-2012 21:44 61 berichten
Ik heb wagenladingen met microvezeldoeken, gebruik ze overal voor en koop ze overal. Nu zat er ooit in zo'n grote zak met diverse doeken deze: staat geen merk op, enkel "high gloss".

Geen idee waar ik die toen vandaan heb gehaald. In die zak zaten ook witte doeken speciaal voor rvs.

Daar deze schoonmaakdoekjes meer dan ideaal zijn voor mijn hoogglans keuken (sopje, doekje, uitwringen, keuken schoonmaken en niet na hoeven drogen maar absoluut en totaal een streeploze keuken!) en ik er maar 3 heb waarvan 1 voor de badkamer ben ik naarstig op zoek naar meer van deze doekjes.

Heb me rot gezocht, gegoogled en gebeld naar de bekende fabrikanten maar helaas.Ze zijn grijs met een wafelstructur en een groen randje. Ik wil er zo graag nog een aantal hebben.

Deze dus:



Wie (her)kent deze doekjes en weet waar te koop of wie de fabrikant is?

Thanx



De gene welke mij de fabrikant /leverancier kan noemen waar ik deze doekjes kan bestellen is een beloning waard!
Alle reacties Link kopieren
Het is andijvie
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik know maar ik lust geen andijvie
Alle reacties Link kopieren




Ik zit hier gewoon hardop te lachen en mijn vent snapt er geen hol van nu ik het hem probeer uit te legen
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Welnee, spruitjes.
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens bij tupperware kijken
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn het poetsdoeken voor het poetsen van de auto? Dat is ook glanzend materiaal, waarbij het belangrijk is dat de doeken geen krassen geven.
Tupperware, nee, zijn ze niet van, al gecheckt maar thanx.



Autopoetsdoeken dachten wij ook aan maar man (die het ook wil weten want giga autofanaat met sjieke platte hoerensloep ) gevraagd naar zijn favo autotoestandenwinkel te gaan, daar gevraagd maar ook, nada.



We hebben dus echt geen flauw idee hoe we ooit aan die dingen gekomen zijn.
Overigens: ik lust wél spruitjes
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een hoogglanskeuken (overgenomen met huis) en heb sindsdien het volgende geleerd: met microvezeldoeken lijkt je dergelijke oppervlakken inderdaad mooi schoon te krijgen. Echter je verkrast er op den duur het oppervlak blijvend mee.... Geen aanrader dus, tenzij je je hoogglans om zeep wilt helpen.

Vraag voor de zekerheid eens na bij een keukenboer.
quote:thaorchid schreef op 16 juli 2012 @ 22:09:

Overigens: ik lust wél spruitjes Ja, heerlijk, maar niet het seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn het niet van die Haradoekjes?
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
quote:tof schreef op 16 juli 2012 @ 22:12:

Hier ook een hoogglanskeuken (overgenomen met huis) en heb sindsdien het volgende geleerd: met microvezeldoeken lijkt je dergelijke oppervlakken inderdaad mooi schoon te krijgen. Echter je verkrast er op den duur het oppervlak blijvend mee.... Geen aanrader dus, tenzij je je hoogglans om zeep wilt helpen.

Vraag voor de zekerheid eens na bij een keukenboer.Echt waar?? dan moet ik die dingen dus zo snel mogelijk afpakken van mijn Filipijnse wervelwind?
Alle reacties Link kopieren
quote:tante.Klaas schreef op 16 juli 2012 @ 22:16:

Echt waar?? dan moet ik die dingen dus zo snel mogelijk afpakken van mijn Filipijnse wervelwind?In het begin ben ik er ook enthousiast mee bezig gegaan, maar het schijnt dus niet goed te zijn. Een gewone theedoek zou op de lange termijn het oppervlak mooier houden.
quote:tof schreef op 16 juli 2012 @ 22:12:

Hier ook een hoogglanskeuken (overgenomen met huis) en heb sindsdien het volgende geleerd: met microvezeldoeken lijkt je dergelijke oppervlakken inderdaad mooi schoon te krijgen. Echter je verkrast er op den duur het oppervlak blijvend mee.... Geen aanrader dus, tenzij je je hoogglans om zeep wilt helpen.

Vraag voor de zekerheid eens na bij een keukenboer.



Nee, microvezeldoeken zijn absoluut de dood voor je hoogglans, ik als ultieme poetsmiep en tot eng aan toe zuinig op mijn spullen weet dat inderdaad Keuken is 3 jaar oud en nog niet één miniem krasje (geen kinderen, slechts een hond) en mijn vorige, 17 jaar oude keuken staat zelfs nu bij de buren, zo eng precies ben ik

Maar het ís dus géén microvezeldoek die ik zoek, al zat hij wel in zo'n zak mét microvezeldoeken.



Hara is het zeker niet, een vriendin om de hoek verkoopt Hara (heb daar alles van maar vind het eerlijk gezegd niks)



Ik ben nog net niet wanhopig, ik wíl gewoon per sé die doeken

(en man ook, voor zijn vehikel, die wil mijn doeken steeds inpikken, dat wordt een echtscheiding als hij dat probeert, écht )
Alle reacties Link kopieren
In dat geval ben ik benieuwd wat voor doek het dan wel is, want dan zou het ook voor onze keuken een goede oplossing zijn! Ik hoop dat iemand ze herkent.
Trekken we samen ten strijde!

Ik ga morgen weer een potje mailen/bellen, ook naar buitenlandse producenten van poetslappen.

Als ik er achter kom laat ik het hier zeker weten.

En ga ook autofabrikanten bellen, onze bwm dealer ook, wie weet waar ze weten wat ik bedoel?

Heb vorig jaar na een zoektocht een oproep op MP gezet, dat was lachen, was zelfs iemand die claimde dat het eerst een zwarte doek was die ik fout gewassen had én iemand die beweerde dat hij ze had, ik kon ze kopen voor 25 euro per stuk.... ja dág Jan



Oh, en áls iemand hier dé tip geeft krijgt diegene van mij 10 van die doeken, en dat is beloofd!

(Tof, krijg jij er ook 1 van mij)
Ik heb mijn onderschrift aangepast....

Past beter bij me



Alle reacties Link kopieren
mijn moeder heeft soortgelijke doekjes, van de groene beer? oid.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik dacht ook Tupperware, maar niet dus.
quote:mali30 schreef op 16 juli 2012 @ 22:53:

mijn moeder heeft soortgelijke doekjes, van de groene beer? oid.



Heb gelijk op de website gekeken van de Groene Beer.

Helaas, zijn ze ook niet.

Maar bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?

Alle reacties Link kopieren
Toch lijkt het een soort autopoets doek...

Zou dit het kunnen zijn?



(edit: link werkt niet zie ik... Was van het merk siempu.) forum mobiel, lastig...

Google op Microfiber Pineapple Grid Square Cleaning Cloth, de eerste afbeelding lijkt er op toch?



Ik hou me aanbevolen voor de hoofdprijs!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee want ik ben nu wel heel benieuwd naar je wonderdoekjes
Alle reacties Link kopieren
Deze misschien?



http://www.ts24.nl/produc ... to&utm_content=javascript

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven