Stomme kinderachtige dingen die je stiekem wel wilt.
vrijdag 10 februari 2012 om 13:56
Ik vraag me af of ik nu de enige ben die soms van die vreselijk nutteloze dingen wil hebben. Ook is het kinderachtig of best onhandig, toch zijn sommige dingen zo leuk dat ik het wil hebben
Zoals deze
Een afstandsbediening in een toverstaf. Ikwilhet.
Hebben jullie nog van die dingen? Of ben ik hier echt alleen in?
Zoals deze
Een afstandsbediening in een toverstaf. Ikwilhet.
Hebben jullie nog van die dingen? Of ben ik hier echt alleen in?

zaterdag 22 december 2012 om 12:40
quote:potsiedikkie schreef op 10 februari 2012 @ 14:16:
ik wil playmobil en lego .....en eigenlijk ook van die kindercomputer dingen zoals ds, wii e.d.
Wat is kinderachtig aan een ds en wii? Wij hebben ze ook, met mario, en die hadden we al voor onze zoon geboren werd.
Hoop wel dat zoonlief als hij wat ouder is gek is op lego en duplo, dan ga ik er gewoon samen mee spelen!
ik wil playmobil en lego .....en eigenlijk ook van die kindercomputer dingen zoals ds, wii e.d.
Wat is kinderachtig aan een ds en wii? Wij hebben ze ook, met mario, en die hadden we al voor onze zoon geboren werd.
Hoop wel dat zoonlief als hij wat ouder is gek is op lego en duplo, dan ga ik er gewoon samen mee spelen!

zaterdag 22 december 2012 om 23:17
zaterdag 29 december 2012 om 22:22
alhoewel zeer geaccepteerd in bepaalde kringen vind ik het een meisjes-hobby (althans mijn dochters zijn er gek op): 3d- kaarten maken. Het resultaat vind ik vreselijk maar het is zo leuk om te doen. Als de kinderen een 3d-kaart naar oma sturen is ze natuurlijk enthousiast, ik heb geen doelgroep.............
zaterdag 29 december 2012 om 22:34