Stomme kinderachtige dingen die je stiekem wel wilt.

10-02-2012 13:56 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik nu de enige ben die soms van die vreselijk nutteloze dingen wil hebben. Ook is het kinderachtig of best onhandig, toch zijn sommige dingen zo leuk dat ik het wil hebben

Zoals deze

Een afstandsbediening in een toverstaf. Ikwilhet.

Hebben jullie nog van die dingen? Of ben ik hier echt alleen in?
quote:potsiedikkie schreef op 10 februari 2012 @ 14:16:

ik wil playmobil en lego .....en eigenlijk ook van die kindercomputer dingen zoals ds, wii e.d.

Wat is kinderachtig aan een ds en wii? Wij hebben ze ook, met mario, en die hadden we al voor onze zoon geboren werd.

Hoop wel dat zoonlief als hij wat ouder is gek is op lego en duplo, dan ga ik er gewoon samen mee spelen!
quote:Houston77007 schreef op 21 december 2012 @ 16:09:

Rolschaatsen. Blauw met geel. Zoals vroeger. Met zo'n afremdopje voorop.

Die heb ik gekocht op de vrijmarkt voor een paar euro.

Ik kan het nog
quote:malty schreef op 22 december 2012 @ 12:35:

Ik wil de cd's van one direction.. Vind ze zo cute en leuke liedjes #schaam, kan echt niet, ik ben 36 ;)haha, mijn dochters zijn fan, en ik kan het goed begrijpen, ze zijn inderdaad echt cute, ik kan me verschuilen achter mijn dochters.
De zevensprong leg ik net weg op mn nachtkastje
Been there, done that, got the T-shirt.
alhoewel zeer geaccepteerd in bepaalde kringen vind ik het een meisjes-hobby (althans mijn dochters zijn er gek op): 3d- kaarten maken. Het resultaat vind ik vreselijk maar het is zo leuk om te doen. Als de kinderen een 3d-kaart naar oma sturen is ze natuurlijk enthousiast, ik heb geen doelgroep.............
Ha, wat een leuk topic! Die toverstaf is echt super, wil ik! Vorig jaar heb ik een X-Box met Kinect gekocht met zo'n dansspel. En daarna ook nog 2 microfoons met van die zingspellen. Heerlijk, kan er uren zoet mee zijn en af toe even een duetje met man zingen
Ik was als kind echt weg van Playmobil en nog als ik het in een winkel zie denk ik... 'ohhhhh....!!! Playmobil!!!' Mijn hypothetische kinderen krijgen Heel Veel Playmobil.
Ik heb geen kinderen, maar zou het liefst op vakantie gaan naar een hotel met zo'n zwembad met héél veel glijbanen. En dan de hele dag alleen maar van die glijbanen af.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven