Stomme kinderachtige dingen die je stiekem wel wilt.

10-02-2012 13:56 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik nu de enige ben die soms van die vreselijk nutteloze dingen wil hebben. Ook is het kinderachtig of best onhandig, toch zijn sommige dingen zo leuk dat ik het wil hebben



Zoals deze





Een afstandsbediening in een toverstaf. Ikwilhet.





Hebben jullie nog van die dingen? Of ben ik hier echt alleen in?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 10 februari 2012 @ 14:16:

Wat is er mis met kangaroos sneakers? Ik heb zwarte lage en die zijn ideaal om buiten aan te doen. Nette schoenen kan ik nooit ver op lopen.



Niet kangaroo sneakers, maar kangaroo shoes. Van die fitness dingen. Ik denk niet dat jij daar zomaar op naar buiten je boodschappen gaat doen



Alle reacties Link kopieren
Ik ook chyou. Maar volgens mij heb ik het nooit uitgespeeld! Gameboy gevonden maar waar m'n pokemon spel nou is.. Zit er eentje in van belle en het beest en dies niet leuk
Alle reacties Link kopieren
Ben over het algemeen wel een beetej in de kindertijd blijven hangen soms Als ik thuis ben en ik keutel een beetje rond in het huis (stofzuigen, beetje opruimen, beetje niksen enzo, je kent het wel,) dan heb ik het liefste Kindernet of Nickelodeon aan staan op de achtergrond op de tv
quote:christina schreef op 10 februari 2012 @ 14:00:

Ik ben nog steeds dol op schommelen. Wil heel graag een appelboom met schommel in mijn tuin.

Héél herkenbaar. En toen gingen we op huizenjacht en zat er een oud huis bij met een 100-jaar oude boom in de achtertuin, mét schommel erin. Je snapt dat de rest ineens direct bijzaak was en ik dit huis wilde. Ik schommel nog regelmatig, vinden de buren raar volgens mij. Jammer dan.



En ik droom al zo'n 30 jaar van een houten treinbaan. Geweldig, met van die bruggetjes en wagonnetjes en laadkranen voor de goederentreintjes. Dat vond ik als kind zoooo mooi maar heb het nooit durven vragen voor Sinterklaas of verjaardag, dacht dat zoiets moois toch wel onbereikbaar zou zijn. Als Kleintje 2 wordt krijgt hij er een voor zijn verjaardag heb ik bedacht (maar dat duurt nog zo lang!).
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon graag op het paard in de caroussel van de Efteling
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:bijenrompje schreef op 10 februari 2012 @ 14:20:

[...]





Ik heb mijn joysticks en spellen ooit weggegeven (stom stom stom!)



Maarrr een jaar terug heb ik deze gekocht op MP, voor het jeugdsentiment:





[afbeelding]Ohhh wat gaaf hahaha met die vierkante controllers. Ik speelde soms zo lang dat ik de hoekjes ervan in mijn handen afgedrukt had staan
Alle reacties Link kopieren
Ik zou heel graag nog eens in een ballenbak gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik sta steeds kwijlend naar die van enorm grote technische lego dozen te kijken. Tegen mijn man zeg ik dat ik ze voor zijn neefje wil kopen, maar dat hij er nog net iets te jong voor is. Mijn man trapt er niet in, hij heeft dondersgoed door dat ik ze vooral zelf heel gaaf vind.



Overigens, die Kangaroos shoes wil ik ook. En we bedoelen niet de sportschoenen, maar van die schoenen met zo'n spingveer eronder, waar je super hoog en ver mee kunt springen:

http://kangarooshoes.skyrunneraustralia.com.au/

Ik neem namelijk niet aan dat je hier op rondloopt Elninjoo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Flowerfield schreef op 10 februari 2012 @ 14:19:

Ik wil een barbie!





Ik ook. Mijn moeder maakte laatst de opmerking dat al mijn oude barbies nog op zolder liggen.. en sindsdien.. denk ik shit ik wil ze zien ! Net als vroeger, gewoon even niks geen belasting, werk, verplichtingen. Nee even lekker met de Barbies



Maar goed, ik ben dan ook best triest soms haha.
Alle reacties Link kopieren
Stelten. Een eenwieler!
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
quote:bunnerbobbelien schreef op 10 februari 2012 @ 14:20:

[...]





Niet kangaroo sneakers, maar kangaroo shoes. Van die fitness dingen. Ik denk niet dat jij daar zomaar op naar buiten je boodschappen gaat doen



[afbeelding]Yep, deze bedoelde ik dus! Over de sneakers zal je mij niet horen nee, niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:bunnerbobbelien schreef op 10 februari 2012 @ 14:22:

Ik zou heel graag nog eens in een ballenbak gaan Lijkt me ook superleuk haha
quote:bunnerbobbelien schreef op 10 februari 2012 @ 14:20:

[...]





Niet kangaroo sneakers, maar kangaroo shoes. Van die fitness dingen. Ik denk niet dat jij daar zomaar op naar buiten je boodschappen gaat doen



[afbeelding]Hahaha, nee die kende ik nog niet! Maar ziet er wel leuk uit! Niet voor boodschappen uiteraard, maar om je rondje te joggen/huppen wel hoor! Gewoon doen! Grote kans dat jij 'n nieuwe rage start.
Alle reacties Link kopieren
En een skelter, en rolschaatsen ......



En heel vroeger had je op onze computer van die megaschijfen (10x10) het jaar 86 ongeveer en daar zat een spelletjhe bij 'beast' en daar moest je met blokjes de beestje 'pletten' en die beestjes waren de letter H, zo leuk...wil ik ook weer doen...
Alle reacties Link kopieren
Aah nu wil ik die schoenen ook
quote:bunnerbobbelien schreef op 10 februari 2012 @ 14:22:

Ik zou heel graag nog eens in een ballenbak gaan

Heb wel 'ns gelezen dat zo'n ballenbak 'n bron van bactieren en virussen is omdat er constant kleine kinderen in zitten met kwijl en snot en wie weet lekkende luiers.



quote:Ballenbakken zijn vies

Spelen met ballen kan slecht zijn voor je gezondheid. De hygiëne in de ballenbakken is regelmatig erg slecht. Dat is de conclusie van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) in een onderzoek dat vrijdag is gepubliceerd. De ballenbakken worden vies omdat de kinderen er niet alleen in spelen. Bij het spelen moeten ze soms per ongeluk overgeven, plassen en poepen. De rotzooi die daardoor ontstaat is volgens de VWA niet schadelijk voor de volksgezondheid. Veel restaurants hebben de bacteriebakken al vervangen door ander speelgoed.

Bron: http://www.spitsnieuws.nl ... llenbakken_zijn_vies.html]



Brrrrrr...... :puke:
Alle reacties Link kopieren
O en ik zou (dat wilde ik dus vroeger al) wel eens mee willen doen aan de MegaBlubberPowerRace. Gewoon, omdat ik dat zo cool vond vroeger. MegaBlubberPowerRace
Alle reacties Link kopieren
quote:potsiedikkie schreef op 10 februari 2012 @ 14:27:

En een skelter, en rolschaatsen ......



En heel vroeger had je op onze computer van die megaschijfen (10x10) het jaar 86 ongeveer en daar zat een spelletjhe bij 'beast' en daar moest je met blokjes de beestje 'pletten' en die beestjes waren de letter H, zo leuk...wil ik ook weer doen...Ah ja de goeie ouwe floppy disks..

Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo snel iets wat ik voor mezelf wil, maar wat ik wel altijd heb is dat als ik iets heb bedacht wat ik graag voor mijn kinderen wil kopen, ik daar zelf helemaal hyper en hebberig van word, dan wil ik het liefst direct naar de winkel rennen om het te kopen. Maar dan is het dus wel iets voor hen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:bijenrompje schreef op 10 februari 2012 @ 14:22:

[...]





Ik ook. Mijn moeder maakte laatst de opmerking dat al mijn oude barbies nog op zolder liggen.. en sindsdien.. denk ik shit ik wil ze zien ! Net als vroeger, gewoon even niks geen belasting, werk, verplichtingen. Nee even lekker met de Barbies



Maar goed, ik ben dan ook best triest soms haha.Hahaha, ikwilook!!! En toen dacht ik, als ik dan eindelijk moeder ben, kan ik weer ongegeneerd ermee spelen. Krijgen zowel ik (3 stuks) als mijn zus (2 stuks) alleen maar jongens!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Bellenblazen, zó leuk om te doen!

Schommelen, heerlijk! Heb ook ontdekt dat het best goed is voor je buik- en bovenbeenspieren , kan het ook nooit laten om een koprol te doen op een klimrek. Dat doet tegenwoordig wel pijn aan mijn buik, kan ik me niet herinneren van vroegah.

Verder ben ik nog steeds dol op stickers, vooral van Sarah Kay .
Alle reacties Link kopieren
quote:Annie.Ooi schreef op 10 februari 2012 @ 14:34:

[...]





Hahaha, ikwilook!!! En toen dacht ik, als ik dan eindelijk moeder ben, kan ik weer ongegeneerd ermee spelen. Krijgen zowel ik (3 stuks) als mijn zus (2 stuks) alleen maar jongens!!!!!!!!Ach joh duw je hen toch een barbie in de handen, wie weet vinden ze het prachtig
Alle reacties Link kopieren
Dingen die ik gekocht heb voor mijn kinderen maar stiekem voor mezelf; zo'n echomicrofoon, Mr Potatoehead, heel veel lego.







Mijn man doet het overigens ook, die racebaan waar hij urenlang mee kan spelen, samen met mijn oudste, was er heus niet gekomen als hij dat zelf niet zo'n geweldig goed idee had gevonden, hahaha
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaarom open ik dit topic nu??? Ik wil alles wat ik hier heb gezien!!!
Alle reacties Link kopieren
Dit had ik vroeger, fantastisch vond ik het! Nu kan ik geen plant meer levend houden..



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven