Stomme kinderachtige dingen die je stiekem wel wilt.

10-02-2012 13:56 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik nu de enige ben die soms van die vreselijk nutteloze dingen wil hebben. Ook is het kinderachtig of best onhandig, toch zijn sommige dingen zo leuk dat ik het wil hebben

Zoals deze

Een afstandsbediening in een toverstaf. Ikwilhet.

Hebben jullie nog van die dingen? Of ben ik hier echt alleen in?
Ik zou wel graag een Rio Carnival jurk willen. Zo'n jurk met veel te veel glitters, nepdiamanten, pailetten en veren en dat dan tesamen met te veel make-up en alles erop en eraan, en dat dan ook echt in Rio, midden in het feestgedruis Gewoon 1 keertje maar.

Eigenlijk wil ik nog steeds graag lady lovely locks haren hebben Geen idee of iemand dat nog kent De knappe kitscherige tekenfilm prinsen uit de jaren 80 met het paarse paard het roze hondje en haar 2 vriendinnen?. Heel lang dik blond haar had ze met een roze pluk een oranje pluk en een gele of paarse pluk en van die leuke konijnen erin met een lange staart ook in de kleuren roze oranje geel of paars. En dan wil ik er stiekum ook nog zo,n prachtige overdreven mooie roze baljurk bij aan hebben. Heerlijk. Maar eh sssssssssssst dit hoeft niemand te weten.
Ha! Ik heb heel veel van die dingen! Zo even lekker een rondje op de mamoetskelter
Waarom doen we dit dan niet allemaal, blijkbaar wil iedereen het dus dan wordt het vanzelf normaal...

Ik had laatst de dochters van vrienden te 'leen' en ik heb nog nooit zo'n lol gehad in een speeltuin. Heb geschommeld, gewipwapped, op zo'n kabelbaan gegleden (ben zelfs aangeduwd door vriend). Ik voelde me weer helemaal kind, heerlijk.

En dan al die andere ouders die aan ons vroegen of we ook hun kind wilden aanduwen op de kabelbaan want ze hadden last van hun rug etc.
quote:cherryoncream schreef op 10 februari 2012 @ 14:41:

Eigenlijk wil ik nog steeds graag lady lovely locks haren hebben Geen idee of iemand dat nog kent De knappe kitscherige tekenfilm prinsen uit de jaren 80 met het paarse paard het roze hondje en haar 2 vriendinnen?. Heel lang dik blond haar had ze met een roze pluk een oranje pluk en een gele of paarse pluk en van die leuke konijnen erin met een lange staart ook in de kleuren roze oranje geel of paars. En dan wil ik er stiekum ook nog zo,n prachtige overdreven mooie roze baljurk bij aan hebben. Heerlijk. Maar eh sssssssssssst dit hoeft niemand te weten.deze bedoel je?

Ik koop heel vaak bellenblaas-dingen en neem ze mee naar feestjes, succes verzekerd. Net als heliumballonnen en confettibommen.

Die elfenvleugels heb ik ook gehad, maar die zijn gesneuveld.

Lego heb ik aan MacMini doorgegeven, ik geloof dat hij de meeste Lego van zijn klas heeft en ik vind het ook nog steeds fantastisch om te doen.

En waterverven vind ik ook leuk en met ecoline blazen door een rietje. Papiermacee ga ik me binnenkort ook maar weer eens aan wagen.

En alles wat roze is en glitters heeft vind ik interessant. Pokemon heb ik ook nog ergens! En ik speel ook de simsachtige spelletjes uit op de DS.

En ik vind vriendenboekjes ook erg leuk om in te vullen, zeker nu MacMini nog niet kan schrijven.
de tekenfilm van My Little Pony en ''The Smoooshh''

Helemaal versleten die video...

Hoe heten die vogeltjes ook alweer die je om je vinger kon klemmen. Ze hadden heel lang haar (haar?!?, bij een vogel???) en het werd geleverd met een kammetje....
quote:Mac123 schreef op 10 februari 2012 @ 14:44:

Ik koop heel vaak bellenblaas-dingen en neem ze mee naar feestjes, succes verzekerd. Net als heliumballonnen en confettibommen.

Die elfenvleugels heb ik ook gehad, maar die zijn gesneuveld.

Lego heb ik aan MacMini doorgegeven, ik geloof dat hij de meeste Lego van zijn klas heeft en ik vind het ook nog steeds fantastisch om te doen.

En waterverven vind ik ook leuk en met ecoline blazen door een rietje. Papiermacee ga ik me binnenkort ook maar weer eens aan wagen.

En alles wat roze is en glitters heeft vind ik interessant. Pokemon heb ik ook nog ergens! En ik speel ook de simsachtige spelletjes uit op de DS.

En ik vind vriendenboekjes ook erg leuk om in te vullen, zeker nu MacMini nog niet kan schrijven.Jahaaaah, heerlijk om te doen. Vooarl door de antwoorden die mijn zoon geeft (net 5 jaar). Bij de vraag wat voor kleur haar hij heeft, blijft hij standaard 'geel' zeggen, hihihi. En het boekje van hem die vol met hartjes staan van de meisjes uit zijn klas....lief!
Ik wil zo'n ketting vol met allerlei kleuren fopspeentjes, van die glazen dingen waarvan ze later beweerden dat ze kankerverwekkend waren.

En ik wil weer een tamagotchi!!
Jaa die grashoofdpoppetjes! Ik heb nog steeds zo'n lijfje/potje staan, moet er eens een plantje in zetten (is wel een stuk minder leuk dan een hoofd met gras wat je kunt knippen). Ik heb ook nooit van die losse koppen gezien.

Die toverstafafstandsbediening, waar zitten die knoppen dan? Hij is wel vet :D

Die kangeroeschoenen lijken me veels te eng, volgens mij lazer ik gelijk op m'n muil.

Oja stelten, dat wil ik ook nog wel, alleen kon ik dat helemaal niet haha.

Jaa barbies Ik heb nog tot in mijn tienertijd, beschaamd en wel, met een pop gespeeld want die had heel fijn haar wat ik dan ging stylen. We moeten het zien als uiting van onze creativteit en stylistenneiging, niet als kinderachtig met poppen spelen!

En zoons kunnen toch ook met poppen spelen? Of hebben ze geen interesse/komen er geen poppen in huis vanwege angst om iets aan te wakkeren.

Jaa de ballenbak en schommelen. Maar in de ballenbak zit maar een klein laagje ballen vaak. Ik wil dan wel eentje met minstens anderhalve meter hoog. Wil ook nog ooit een hele kamer tot de nok toe vol ballonnen vullen :D

Schommelen vind ik niet echt kinderachtig. Later wil ik ook een hoge boom met schommel, die hadden we vroeger thuis. Is veel beter dan aan zo'n rek. En dan wil ik een sliert bloemen langs de touwen.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik wil uren Jem and the Misfits kijken in mijn pyama op zondag.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik wil stiekem ook nog wel een keer met zo een heel lang touw: in spin de bocht gaat in, uit spuit de bocht gaat uit!

Maar daar heb je dus meerdere mensen bij nodig, en dat vragen gaat dan toch wat ver..
Ballenbak in Big Bang Theorie
quote:Annie.Ooi schreef op 10 februari 2012 @ 14:49:

Hoe heten die vogeltjes ook alweer die je om je vinger kon klemmen. Ze hadden heel lang haar (haar?!?, bij een vogel???) en het werd geleverd met een kammetje....

Ah, deze bedoelde ik...Kuifstaartjes.

Waar ik onlangs achter ben gekomen: Vroeger had ik altijd Lipsmackers.. en nu... zijn die weer superhip!!!

@nora

Geen barbies omdat ze er geen interesse in hebben. Racen altijd meteen naar de lego in de speelgoedwinkel. En het zou geen probleem zijn hoor.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik heb zo nu en dan de neiging, als het hard heeft geregend, om in het midden van grote plassen te stampen
Ik paste ooit op bij een jochie van anderhalf/twee en die had 1 pop. Daar deed ie zelden wat mee, maar vond dat wel goed, dat ie iig de mogelijkheid had haha

Als ik door een regenplas fiets (omdat ik er niet omheen kan) trek ik ook altijd m'n benen op. Dan voel ik me wel een beetje maf maar het is wel ergens voldoeninggevend, door zo'n plas fietsen, net als bubbeltjesplastic kapot knijpen

't is jammer dat die enkele keer die ik in bad ga ik meestal geen schuim heb (vaker olie) maar ook leuk om dan een bikini te maken :D
Zou zo graag weer eens bussie trap willen spelen. Gewoon een hele middag met een grote groep verstoppertje doen. Of weer een keertje apenkooien, dat deden we alleen maar op de gymlessen na en voor de vakantie. Verder koop ik gewoon alle troep die ik leuk vind. Happymeals, iedereen kan schilderen met die nummertjes, gipsfiguurtjes trakteer ik mijzelf regelmatig op. Mijn oudste kijkt mij dan zorgelijk aan, maar vind het zelf stiekum ook nog leuk. 2 jaar geleden heb ik nog met een vriendin in de ballenbak gelegen, maar dat viel erg tegen.
knuffels, doosjes rozijntjes en nachtlampjes
Ik wil een abonnement op de Donald Duck!
zucht... Lego!

Ik wil alle dozen van Harry Potter: het kasteel, Hogwards express, Hogsmead etc.. ik wil het allemaal en dan midden op de eettafel een gigantisch harry potter dorp bouwen.. zucht

En het erge is: mijn vriend zou het nog goed vinden ook (en lekker mee bouwen met een lollie in zn mond), maar die dozen zijn zoooo ongelovelijk duur.

Zelfs nu ik sinds kort een 'grote mensen baan' heb, is het een beetje te veel van het goede om mezelf voor de lol op zo'n kasteel van 180 euro te trakteren.

Dat schip van Pirates is ook gaaf trouwens, en mijn vriend droomt nog steeds van de lego-starwars 'deathstar' maar die is ook 300 euro..
Oh verstoppertje, ja! Ik zou dat nog wel eens willen organiseren, gewoon een FBevenement aanmaken :D Soms lees ik wel eens van een kussen- of sneeuwballengevecht in een stad, supertof

En elastieken! Bijenrompje ik wil best wel met je touwtjespringen hoor, goed voor de conditie ook :P
Tamagotchi!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven