Stomme kinderachtige dingen die je stiekem wel wilt.

10-02-2012 13:56 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik nu de enige ben die soms van die vreselijk nutteloze dingen wil hebben. Ook is het kinderachtig of best onhandig, toch zijn sommige dingen zo leuk dat ik het wil hebben



Zoals deze





Een afstandsbediening in een toverstaf. Ikwilhet.





Hebben jullie nog van die dingen? Of ben ik hier echt alleen in?
Alle reacties Link kopieren
Ooh god... Lipsmackers.. door dat spul heb ik destijds máánden met kapotte lippen gelopen, teveel gebruikt.
Als ik naar het Frans Hals museum ga, wil ik heeeeeeeeeel graag dat poppenhuis dat daar staat. Helaas is het super beveiligd en neem je het niet mee onder je arm.
Alle reacties Link kopieren
Laatst hebben mijn man en ik op een neefje gepast. Die had net een doos playdoh gekregen.. Wij hadden een pasgekleid poppetje stukgemaakt dus toen hij op bed lag hebben we nog een uur zitten kleien aan de achtertafel. Kind wist niet wat hij zag toen hij wakker werd!
Alle reacties Link kopieren
Nora, verstoppertje doe ik mee!!
Alle reacties Link kopieren
Een landschap bij een modeltrein bouwen;







En in de categorie onzinnige hebbedingetjes;

een lamineer-apparaat.

En dan maar lekker lamineren.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
hello kitty spuletjes



en de popen van monster high hihi

maar tja ben 30 geworden



en word me nu al soms verweten dat ik in een sprookjes wereld leef .disney films kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:koettie schreef op 10 februari 2012 @ 13:56:

Ik vraag me af of ik nu de enige ben die soms van die vreselijk nutteloze dingen wil hebben. Ook is het kinderachtig of best onhandig, toch zijn sommige dingen zo leuk dat ik het wil hebben



Zoals deze

[afbeelding]



Een afstandsbediening in een toverstaf. Ikwilhet.





Hebben jullie nog van die dingen? Of ben ik hier echt alleen in?vergis ik me, of kun je dan gewoon de aan/uit knop van de TV bereiken, of de keuze toetsen voor volume, kanalen etc, maw overbodig
Alle reacties Link kopieren
Ooh heb je even? Ik heb net mijn fotoboeken uit de kast gehaald (nee niet voor dit topic, met andere reden ) en zie daar mijn prachtige zelfgemaakte (met behang, vloerbedekking en échte gordijntjes!) poppenhuis staan!!! Ooooooooooh En honderd keer achter elkaar van de glijbaan in het zwembad, of van de duikplank! Of mijn op-afstand-bedienbare puppy (om het geweld van de afstandbedienbare auto's van mijn broertjes teniet te doen )



Ik wil terug naar 1995!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annie.Ooi schreef op 10 februari 2012 @ 14:55:

[...]





Ah, deze bedoelde ik...Kuifstaartjes.



[afbeelding]



mijn moeder heeft AL mijn speelgoed van vroeger nog.

waaronder kuifstaartjes (die van de foto heb ik ook trouwens) barbies, my little ponies enz.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik koop meestal gewoon de dingen die ik wil Ik heb bijvoorbeeld een poppenhuis staan en een ridderkasteel en allemaal knuffeltjes en dingen... die kangaroeschoenen wil ik ook heel graag maar ik wil ze eigenlijk eerst een keer uitproberen. In mijn hoofd zijn ze super tof maar straks kan ik er helemaal niks mee
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook nog zo'n kuifstaartje, my little pony's en barbies. Ze staan wel bij mijn ouders.



een tafelvoetbaltafel: die wil ik!!



en de serie CandyCandy kijken. Wordt niet meer herhaald, schijnt ruzie te zijn over de rechten (dus ook niet op dvd beschikbaar)
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde heel graag een Dufti huis (Charmkins) en nu heb ik er één.

Ik doe er niets mee maar het is een stukje van vroeger.

Oh ja, en de doos zat er ook nog bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 10 februari 2012 @ 15:44:

Oh ik koop meestal gewoon de dingen die ik wil Ik heb bijvoorbeeld een poppenhuis staan en een ridderkasteel en allemaal knuffeltjes en dingen... die kangaroeschoenen wil ik ook heel graag maar ik wil ze eigenlijk eerst een keer uitproberen. In mijn hoofd zijn ze super tof maar straks kan ik er helemaal niks mee



Mooi na deze bekentenis durf ik tenminste ook te posten. Ik heb alle wnf dieren, die AH een tijd geleden in de schappen had liggen gekocht. Zelfs de grote panda en die zitten nu op een bank in mijn slaapkamer naar mij te kijken.



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:christina schreef op 10 februari 2012 @ 14:00:

Ik ben nog steeds dol op schommelen. Wil heel graag een appelboom met schommel in mijn tuin.Dat wil ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil kleien.
Alle reacties Link kopieren
quote:cherryoncream schreef op 10 februari 2012 @ 14:41:

Eigenlijk wil ik nog steeds graag lady lovely locks haren hebben Geen idee of iemand dat nog kent De knappe kitscherige tekenfilm prinsen uit de jaren 80 met het paarse paard het roze hondje en haar 2 vriendinnen?. Heel lang dik blond haar had ze met een roze pluk een oranje pluk en een gele of paarse pluk en van die leuke konijnen erin met een lange staart ook in de kleuren roze oranje geel of paars. En dan wil ik er stiekum ook nog zo,n prachtige overdreven mooie roze baljurk bij aan hebben. Heerlijk. Maar eh sssssssssssst dit hoeft niemand te weten.Zon pop heb ik vroeger ook gehad, wat een zeur ben ik geweest om die te krijgen, Echt helemaal geweldig.... Zouden ze nog te krijgen zijn ?????
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 10 februari 2012 @ 16:16:

[...]





Mooi na deze bekentenis durf ik tenminste ook te posten. Ik heb alle wnf dieren, die AH een tijd geleden in de schappen had liggen gekocht. Zelfs de grote panda en die zitten nu op een bank in mijn slaapkamer naar mij te kijken.



[afbeelding]Is toch ook gewoon leuk.. je doet er tenminste niemand kwaad mee Ik ben hier ooit eens erg hard uitgelachen toen ik mijn nieuwe dekbedovertrek van Paul Frank plaatste. Maar ik vind dat leuk en ik slaap er lekker onder. En vriend heeft hem voor me gekocht dus die heeft er ook geen moeite mee
Alle reacties Link kopieren
Soms speel ik stiekem wat op de ds en psp van mn zoon.

En ik wil eens op zn waveboard oefenen maar mag nieeeeeet... :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn barbie's ook nog! Incl winkels ed. En toen mijn moeder de dozen bracht heb ik alles opgebouwd en heb ermee gespeeld.

Zo leuk! I barbie!
Alle reacties Link kopieren
Oh! En ik wil een popple! Die wilde ik altijd maar ik kreeg hem niet!
Alle reacties Link kopieren
Hier staan die leuke gras-mannetjes op, vind ze zo leuk!



Gras Mannetjes
Alle reacties Link kopieren
Die grasmannetjes vond ik zo stom!

En Lady Lovely Locks! Ik had alleen het plaatjesalbum.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat een leuk topic!



Ik wil teddyberen (en heb ze ook).

Ik wil mijn Star Trek poppetjes terug, die ik ooit heb weggegeven (stom, stom en nog eens stom!)

En ik wil de meneer Kaktus show nog weleens zien.

En Floris.



Zag 'n hoop dingen hier langskomen die ik ook nog wil!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en natuurlijk die toverstaf en elfenvleugels, die wil ik ook. Die elfenvleugels heb ik pas nog in mijn handen gehad (waren mooie, met echte veren), maar heb ze toch niet meegenomen. Had ik dit topic maar eerder gezien, dan had ik het wel gedaan, haha.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zoveel kinderachtige dingen hebben. Deze staat met stip op 1.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven