Stomme kinderachtige dingen die je stiekem wel wilt.

10-02-2012 13:56 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik nu de enige ben die soms van die vreselijk nutteloze dingen wil hebben. Ook is het kinderachtig of best onhandig, toch zijn sommige dingen zo leuk dat ik het wil hebben



Zoals deze





Een afstandsbediening in een toverstaf. Ikwilhet.





Hebben jullie nog van die dingen? Of ben ik hier echt alleen in?
Alle reacties Link kopieren
Stiekem ben ik vanbinnen nog altijd een kind, alleen jammer dat het als volwassene niet gepast is om je van kop tot teen in roze te kleden, alleen maar roze en glitter-accessoires te willen hebben, een huis te willen helemaal vol vrolijke kleurtjes (bolletjespatronen, sterretjes, etc), enzovoort. En ik droom nog altijd van megawijde jurken zoals Sissi ze droeg in de films... Als het ooit van trouwen komt, hou me dan maar tegen, ik zoek tot ik zo'n jurk vind! Ik wou vroeger altijd een disneyprinses zijn, en dat is er helaas nooit meer uitgegaan, haha!!
Niks moet... niksen mag
Alle reacties Link kopieren




Furby..... misschien eens bij mijn ouders kijken of hij daar nog ligt!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mrskrijgsman schreef op 10 februari 2012 @ 14:13:

[...]





Ik ben 30 en heb een pucca en een hello kitty pyama.

lekker warm en schattig



Ik heb een Nijntje pyjama, en verder alleen maar pyjama's van Winnie de Poeh.



En ik wil alles wat er bestaat van Jip & Janneke (en ik heb dan ook al een heleboel, maar helaas nog lang niet alles).
Alle reacties Link kopieren
quote:sennatjuh schreef op 10 februari 2012 @ 17:16:

Soms speel ik stiekem wat op de ds en psp van mn zoon.

En ik wil eens op zn waveboard oefenen maar mag nieeeeeet... :(Dan stuur je hem een keer voor straf vroeg naar bed, hoofdlampje op en dan in het donker waveboarden! Vet!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst trouwens ook een punniksetje gekocht, en mijn vriend ook. Haha, geweldig.
Zo'n echte jojo... Ik weet niet meer hoe die heet... Die wil ik!

En inderdaad een popple! (pop pop pop popple, pop pop pop popple...)

En een vliegende hollander wil ik!

En zo'n tennisbal met elastiek aan zo'n klos

Enne een opmaak pop, en ik wil ook nog een lamp die ronddraait en figuurtjes op de wand maakt, en ik wil glow in de dark sterren en het planetarium en ik wil zo'n fisher price tv. En ik wil een mr potatohead... En ik wil Garfield sloffen en pyjama.

En ik wil prinsesen ondergoed.

Ik wil een heidi pop en alleen op de wereldpop (remy, die ligt nog ergens op ma's zolder)

Ik wil weer spelen met mijn boomhuis...

Ik wil mijn nenucobabypop weer laten huilen door spuug op mijn vinger te doen en zo contact te maken met de ijzertjes in haar kruis (klinkt onzedig, maar is het niet)



Ach... Ik wil zoveel...
-
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie furrealfriends (ofzo) dat zijn knuffels die er onwijs echt uitzien en soms ook geluidjes maken en bewegen. Er bestaat een poes van,die is zo lekker zacht en maakt van die echte poezige geluidjes. DIE WIL IK. Eigenlijk wil ik een echte kat, maar man is alergisch.
-
Roller shoes.

Een schommel en een trampoline.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil:



Deze rolschaatsen





En zo'n lekker zacht zakje smurfensnot





Kleuren in een kleurboek

-
Ik wil terug in de tijd, naar de logeerpartij bij mijn tante. Wij woonden op een flat, zij had een huis met tuin, kelder, schuurtje en een ligbad. Het schuurtje werd gebruikt om patat en kroketten te bakken, zodat de walm niet in het huis kwam. Dus als we 's middags patatjes hadden gegeten, dan mocht ik naar de kelder, waar het snoep lag.



"s Avonds mocht ik in het ligbad met bubbels en daarna pon en sokken aan, en naar beneden daar lag ik dan een punt drop met een knijper klaar, de knijper onder aan de puntdrop om vieze handen te voorkomen en dan naar de tv kijken naar de wiekent kwis of zo. Het was zo simpel, maar ik zou zo terug willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mayhem schreef op 10 februari 2012 @ 18:13:

Oh wat een briljant topic!

Rondgeduwd worden in een kinderwagen in een warm wollen winterjasje en lekker warm in de dekentjes zie ik ook wel zitten... Helaas, dat is ruim, ruim twintig jaar geleden

Misschien als je bejaard bent weer?
-
Alle reacties Link kopieren
En ik heb een dochter dus ik speel met hello Kitty duplo, barbie's, little people etc.

Zo.

En schommelen doe ik ook.



Ik wil ook nog de ouderwetse Polly pocket. Met een schelp huisje of zo!
haha wat een leuk topic.

Het helpt wel als je kinderen krijgt hoor, dan mag je ineens weer met lego spelen. En aan xboxen doe ik ook gewoon mee.
Alle reacties Link kopieren
Klopt! Das echt leuk aan een kind hebben!

Ik heb zelf twee dssen en een Wii.

Gamen is voor alle leeftijden!
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 10 februari 2012 @ 15:24:

En in de categorie onzinnige hebbedingetjes;

een lamineer-apparaat.

En dan maar lekker lamineren.

Ik lach je niet uit maar toe!!!



Ik zie het helemaal voor me... Zo'n ubernette huisvrouw die de hele dag loopt te lamineren: boodschappen briefjes, ziekbriefjes van de kinderen aan school (en er dan pas achter dat je hem niet ondertekent hebt...), een hele stapel gelamineerde gebruiksaanwijzigingen op een hoektafeltje (zoals in vakantiehuisjes), gelamineerde kindertekeningen als placemets, garantiebonnetjes gelamineerd in zo'n ordnerbakje op alfabet, waslabeltjes aan kleding (want die zijn na een aantal keren wassen niet meer leesbaar), alle kasten vol met gelamineerde labeltjes waar alles hoort te liggen en dan tot in de kleinste dingen benoemd (dus op de bestekla een label: "bestekla" en dan in de vakjes "ananassnijder", "kleine koffielepeltjes (maar niet die we kerst '82 van oma hebben gekregen want die gebruiken we alleen op verjaardagen!" op zo'n veelste klein labeltje gefrot.



Nou ja, ik zie het voor me !
quote:duploo schreef op 10 februari 2012 @ 18:58:

[...]



Ik lach je niet uit maar toe!!!



Ik zie het helemaal voor me... Zo'n ubernette huisvrouw die de hele dag loopt te lamineren: boodschappen briefjes, ziekbriefjes van de kinderen aan school (en er dan pas achter dat je hem niet ondertekent hebt...),
quote:Elmervrouw schreef op 10 februari 2012 @ 17:54:



En ik wil de meneer Kaktus show nog weleens zien.

En Floris.





Ja leuk was dat!



Schommelen doe ik ook nog steeds graag en in een ballenbad wil ik ook
Oh en ik wilde vroegah zo graag een rubberboot, kreeg ik niet want was te duur. Natuurlijk kreeg zoonlief op zeer jonge leeftijd een rubberboot en heb ik de schade ingehaald
Alle reacties Link kopieren
Fleuriefleur: die wil ik ook!! Ik zag laatst ook zo'n cavia van furreal pets staan. In de aanbieding. Heb me kunnen inhouden, maar had m eigenlijk al vast :-D



En m'n moeder kwam vorige week met de mededeling dat ik maar eens plaats moest gaan maken voor........ Al mijn barbies met toebehoren!

Ik verheug me nu al!!

Die moeten toch allemaal een keer nagekeken worden, en de kleertjes moeten ook nog gesorteerd worden. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Spirograaf, met de barbies en mijn vroegere barbiecamper, stiekem stukjes behang van de muur trekken op plekken waar mijn moeder het niet ziet, furby, tamagotchi en jaren 80/ 90 tekenfilmpjes kijken...
Alle reacties Link kopieren
En een heel groot houten poppenhuis om zelf te stofferen, behangen en meubileren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven