Tapijtreiniger voor thuis: waar huren en hoe?

12-08-2009 08:13 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mijn tapijt reinigen (baby op komst). Heb er geen enkele ervaring mee. Wie weet waar ik zo'n reiniger kan huren, en hoe dat dan moet, en hoe lang dat ongeveer duurt (het gaat om ongeveer 30 m2), hoeveel 't ongeveer kost? Is 't moeilijk? Ik woon in Amsterdam.



Door Google zie ik door de bomen 't bos weer eens niet...
Hai Nelladella1,



Dat kan op vele locaties. Bij de bouwmarkt afdeling verhuur, of een Boels of Bo-rent. Het is niet erg duur en de reinigingsvloeistof kan je erbij kopen.



Kijk bvb naar deze van Boels: http://www.boels.nl/index ... erid=977&ProductID=52624.



Je haalt er een hoop vuil mee weg, in ieder geval.



Gefeliciteerd met de baby op komst.!



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Of bij een DA-drogist...
Inderdaad, sommige drogisten hebben het ook, maar dan vaak niet de ketens maar de particulieren, zoals DA of zelfstandigen. Kruidvat en Etos in ieder geval niet.
Alle reacties Link kopieren
Ook een keer eentje gehuurd bij Boels, ging via Praxis of de Gamma dat weet ik niet meer. Doe het wel op een droge en zonnige dag, tapijt wordt best wel nat en dan kun je deuren en ramen openzetten zodat het sneller droogt. Ik heb wel het idee dat als je het één keer met een reiniger hebt schoongemaakt tapijt weer sneller vuil is. Dat zou komen omdat je zo het beschermende laagje van het tapijt haalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven