Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
donderdag 10 juni 2010 om 22:24
Oooh ezelgeluiden...wat kunnen die tekeergaan
Ik heb een ezel gehad!
voor mijn 11e verjaardag gekregen,een hengstje en ik had hem Bruja genoemd.
toen ie vervelend begon te worden (want geslachtsrijp en kroop op de pony's en de hond ) kwam de DA om het te ontmannen en konden ze maar één bal vinden.
die andere zat in de buikholte...dure rotoperatie en hadden mijn ouders er niet voor over.
Dus Bruja met één bal door het leven.
Is later verkocht omdat hij vervelend bleef...
(ik zie ineens een patroon: indertijd hadden we ook een kater die ook één bal verstopt had...piste tot zijn dood overal tegenaan)
Ik heb een ezel gehad!
voor mijn 11e verjaardag gekregen,een hengstje en ik had hem Bruja genoemd.
toen ie vervelend begon te worden (want geslachtsrijp en kroop op de pony's en de hond ) kwam de DA om het te ontmannen en konden ze maar één bal vinden.
die andere zat in de buikholte...dure rotoperatie en hadden mijn ouders er niet voor over.
Dus Bruja met één bal door het leven.
Is later verkocht omdat hij vervelend bleef...
(ik zie ineens een patroon: indertijd hadden we ook een kater die ook één bal verstopt had...piste tot zijn dood overal tegenaan)
donderdag 10 juni 2010 om 22:27
Hah ja...heb wel wat fladderen in mijn buik
Hij was gisteren al wat verder aan het fantaseren..
Ik vertelde wat ik allemaal al had gekocht voor de as verhuizing en dat ik daarna nog even heftig moet sparen omdat in dit huis al een inbouw koelkast en gasfornhuis zit en er dikke kans is dat ik dan na een jaar ofzo in een huurhuis kom en dat aan moet schaffen..
zegt ie: nou dat moeten we dan nog maar eens zien of dat wel nodig is....
Ik vertelde wat ik allemaal al had gekocht voor de as verhuizing en dat ik daarna nog even heftig moet sparen omdat in dit huis al een inbouw koelkast en gasfornhuis zit en er dikke kans is dat ik dan na een jaar ofzo in een huurhuis kom en dat aan moet schaffen..
donderdag 10 juni 2010 om 22:28
quote:biebelie schreef op 10 juni 2010 @ 22:27:
pom pom pom pom
pom pom pom pom
donderdag 10 juni 2010 om 22:30
quote:biebelie schreef op 10 juni 2010 @ 22:27:
Pfiew!
Pfiew!
donderdag 10 juni 2010 om 22:35
donderdag 10 juni 2010 om 22:38
Das wel een beetje vlot hoor.... niet zo hard van stapel lopen jongen.
En kennen jullie IBI (ikbenikenbenertrotsop) ? Haar man is heel ernstig ziek. Ik ben er van slag van. Zie het topic Mijn man heeft leukemie. Ik ken haar persoonlijk. Ik heb samen met haar de laatste meet bezocht, samen gereisd. Godsamme, ik vind het zo oneerlijk. Bah.
En kennen jullie IBI (ikbenikenbenertrotsop) ? Haar man is heel ernstig ziek. Ik ben er van slag van. Zie het topic Mijn man heeft leukemie. Ik ken haar persoonlijk. Ik heb samen met haar de laatste meet bezocht, samen gereisd. Godsamme, ik vind het zo oneerlijk. Bah.
donderdag 10 juni 2010 om 22:45
quote:biebelie schreef op 10 juni 2010 @ 22:39:
Oh wat erg!
die zijn nog niet zo lang geleden getrouwd toch? en pas verhuisd....Ze zijn volgens mij twee jaar geleden getrouwd. Idd net verhuisd. Huis is nog een puinhoop. Moet verbouwd worden. Daar zijn ze nog mee bezig, dat is nog lang niet klaar. Echt he, ik kan hier niet bij. Hoe moet ze dit nu klaren? Huis afmaken, ze heeft een hond en twee katten, naar haar man gaan, werken. Wat hij heeft is zeer ernstig. Gatverdamme, ik kan wel janken.
Oh wat erg!
die zijn nog niet zo lang geleden getrouwd toch? en pas verhuisd....Ze zijn volgens mij twee jaar geleden getrouwd. Idd net verhuisd. Huis is nog een puinhoop. Moet verbouwd worden. Daar zijn ze nog mee bezig, dat is nog lang niet klaar. Echt he, ik kan hier niet bij. Hoe moet ze dit nu klaren? Huis afmaken, ze heeft een hond en twee katten, naar haar man gaan, werken. Wat hij heeft is zeer ernstig. Gatverdamme, ik kan wel janken.
donderdag 10 juni 2010 om 22:47
quote:biebelie schreef op 10 juni 2010 @ 22:45:
Ik ben ook echt niet van plan om zo bij hem te gaan wonen,echnie echnie echnie!!!
Heb juist zo'n zin aan mijn eigen plekje.
en latten lijkt me erg fijn!! ook voor de lange termijn.Joh, paar weken geleden zei je dat hij alleen maar voor de neuk was. Weet jjj veel hoe je erover denkt als je een tijdje in je eigen huisje zit.
Ik ben ook echt niet van plan om zo bij hem te gaan wonen,echnie echnie echnie!!!
Heb juist zo'n zin aan mijn eigen plekje.
en latten lijkt me erg fijn!! ook voor de lange termijn.Joh, paar weken geleden zei je dat hij alleen maar voor de neuk was. Weet jjj veel hoe je erover denkt als je een tijdje in je eigen huisje zit.