Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
maandag 14 juni 2010 om 22:23
He leuk Slofje, maak een foto van je nijntje.
Ploes.
Zijn hier nog Gooische vrouwen liefhebbers? Ik ben er verzot op, hoewel ik niet van tv hou, op de kookprogramma's na. Maar die begint over 2 min. Hoorde iets van ma t/m do elke avond rond half 11.
Ploes.
Zijn hier nog Gooische vrouwen liefhebbers? Ik ben er verzot op, hoewel ik niet van tv hou, op de kookprogramma's na. Maar die begint over 2 min. Hoorde iets van ma t/m do elke avond rond half 11.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 14 juni 2010 om 23:31
TH, succes er mee!! Hoe ver ben je intussen (oh nee, je bent nu natuurlijk druk aan tieperij dus lees je dit niet )
Wat een leuke fotootjes allemaal weer!! En Slof, waarom zijn konijneballuh moeilijker dan kattenballuh?? Zitten ze meer verstopt ofzo??
Hoe zou Splintertje het eigenlijk hebben?? Vast fantastisch want we zien haar hier niet
Umm, heb ik nog meer te tetteren? Ik geloof het niet eigenlijk. Dus voor allemaal een en slaap lekker
Wat een leuke fotootjes allemaal weer!! En Slof, waarom zijn konijneballuh moeilijker dan kattenballuh?? Zitten ze meer verstopt ofzo??
Hoe zou Splintertje het eigenlijk hebben?? Vast fantastisch want we zien haar hier niet
Umm, heb ik nog meer te tetteren? Ik geloof het niet eigenlijk. Dus voor allemaal een en slaap lekker
Ik ben mijn eigen bananenschil
dinsdag 15 juni 2010 om 02:17
Jullie liggen vast allemaal lekker te slapen, ik heb teveel rugpijn om te slapen en maakte net wat mee wat ik toch even wil delen voordat ik het vergeet.
Ayla sprong net de hele tijd op het en nachtkastje en miauwde hard. Ik kijk naar de muur en ja hoor een dikke langpootmug.
Nou heb ik echt een hekel aan die beestje, vind het maar eng hoe ze fladderen en totaal niet bang voor mensen lijken te zijn.
Ayla keek zo verlangend naar de mug en ik kwam op een idee...
Ik tilde Ayla op en ze vrat het beest zo van de muur
Ik hou van haar !
Ayla sprong net de hele tijd op het en nachtkastje en miauwde hard. Ik kijk naar de muur en ja hoor een dikke langpootmug.
Nou heb ik echt een hekel aan die beestje, vind het maar eng hoe ze fladderen en totaal niet bang voor mensen lijken te zijn.
Ayla keek zo verlangend naar de mug en ik kwam op een idee...
Ik tilde Ayla op en ze vrat het beest zo van de muur
Ik hou van haar !
anoniem_97282 wijzigde dit bericht op 15-06-2010 14:00
Reden: getypt met mijn ogen half dicht blijkbaar.
Reden: getypt met mijn ogen half dicht blijkbaar.
% gewijzigd
dinsdag 15 juni 2010 om 07:40
Ayla rules! Wat zijn katten toch handige en multifunctionele dieren. Medusa is (was?) een ster in het vangen van vliegen. En in de wc van mijn bovenwoning vrat ze ook altijd de hooiwagens op. Heel goor om te zien, maar oh wat handig!
Heb slecht geslapen, maar ja what else is new? Gelukkig geen hele dag werken. Vanmiddag NIET naar bed!!! Nu wel de stad in en nog een stukje tuin onkruidvrij maken.
Meisjes, werk ze! Plous, weer een dagje dichterbij!
Heb slecht geslapen, maar ja what else is new? Gelukkig geen hele dag werken. Vanmiddag NIET naar bed!!! Nu wel de stad in en nog een stukje tuin onkruidvrij maken.
Meisjes, werk ze! Plous, weer een dagje dichterbij!
dinsdag 15 juni 2010 om 08:14
dinsdag 15 juni 2010 om 08:23
Hahahahah, die foto's met die tongetjes eruit zijn leuk zeg.
Druifje, zo vangt Bo ook de spinnetjes bij mij dat ik hem optil. Gelukkig heb ik maar eens in de paar maanden er een want ik ben als de dood voor die beesten.
Ann, gefeliciteerd met je dochter , ik duim voor je dat je baan doorgaat vandaag.
Ratt, sterrkte.
Druifje, zo vangt Bo ook de spinnetjes bij mij dat ik hem optil. Gelukkig heb ik maar eens in de paar maanden er een want ik ben als de dood voor die beesten.
Ann, gefeliciteerd met je dochter , ik duim voor je dat je baan doorgaat vandaag.
Ratt, sterrkte.
dinsdag 15 juni 2010 om 09:43
fij he druifje, die spinnenvangers . Alleen itsman is er minder blij mee. Die is er namelijk bang voor. Ik heb er geen problemen mee. Vliegen vangen ze hier ook, bij voorkeur 's nachts
Ann, nog gefeliciteerd (helemaal vergeten gisteren)
en o ja goedemorgen
Ann, nog gefeliciteerd (helemaal vergeten gisteren)
en o ja goedemorgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 15 juni 2010 om 11:54
quote:Olijfje_ schreef op 14 juni 2010 @ 23:31:En Slof, waarom zijn konijneballuh moeilijker dan kattenballuh?? Zitten ze meer verstopt ofzo??Het heeft niet zo zeer met de ballen te maken, maar meer met narcose enzo. Tis gewoon lastiger. Je moet echt een DA uitzoeken die verstand van konijnen + operaties heeft. Gasnarcose bij konijnen is bijv. beter, de handelingen na de operatie zijn ook erg belangrijk bij konijnen (temperatuur, eten enzo).
dinsdag 15 juni 2010 om 13:08
s'Winters vond Bo het al lekker om onder een fleecedekentje te liggen. Maar met die hitte in de huiskamer lag hij er weer op. Nu is het hier 22 graden en al 2 dagen ligt hij er weer onder, lijkt me toch bloedje heet . En een grappig gezicht als Kane tegen hem aan wil liggen, hij weet niet hoe hij onder het dekentje moet komen dus dan klimt hij maar op Bo, die dan half stikt.
dinsdag 15 juni 2010 om 14:38
Ik ben weer thuis! Heb de cadeautjes voor schoondochter gehaald. Het kind wordt 17 en heeft het niet breed. (understatement) dus heb ik een heerlijk doucheverwenpakket gemaakt. Deo, bodylotion, en chamagneshampoo en 2 lekkere douchegelletjes. Kan ze een hele poos mee vooruit.
Hond is uitgelaten, en de kat geaaid. Nu hier even bijlezen (wat maar 2, twee!!! berichten waren) en dan ga ik mijn nieuwe Wii spelletje spelen. Of toch eerst de tuin in? Ik denk maar ff tuin, als ik eenmaal aan het spelen ben stop ik pas tot K. thuis is met de döner.
Hond is uitgelaten, en de kat geaaid. Nu hier even bijlezen (wat maar 2, twee!!! berichten waren) en dan ga ik mijn nieuwe Wii spelletje spelen. Of toch eerst de tuin in? Ik denk maar ff tuin, als ik eenmaal aan het spelen ben stop ik pas tot K. thuis is met de döner.
dinsdag 15 juni 2010 om 14:44
quote:druifje_87 schreef op 15 juni 2010 @ 14:01:
Mylenevalerie daar wil ik nou echt een foto van zien !
Ik zal even de foto's pakken van "het wandelende dekentje", want Bo springt daarna altijd op de grond en neemt het dekentje over zich heen mee, en dat is altijd rollebollend spelen dan.
Moment, even zoeken.
Mylenevalerie daar wil ik nou echt een foto van zien !
Ik zal even de foto's pakken van "het wandelende dekentje", want Bo springt daarna altijd op de grond en neemt het dekentje over zich heen mee, en dat is altijd rollebollend spelen dan.
Moment, even zoeken.