Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 13 juni 2010 om 23:24
Aha, nu snap ik het wel iets beter (zal niet citeren voor het geval je nog herkenbare dingen weg wilt halen): hij was er wel maar niet zo volledig als je zou willen (die vlinders zijn geen grapje meer, geeft ook niet). Maar wel een ingewikkelde ontwikkeling erbij. En dat geeft stof tot nadenken enzo... Heeft hij nog wel iets laten horen? En zie je hem nog deze week?
zondag 13 juni 2010 om 23:28
TH: ik lees dat het schrijven geen onverdeeld succes is voor je... hopelijk is gedeelde smart halve smart, want bij mij gaat het met de scriptie echt kaa uu tee....
Nou ja, hopen dat ik nu nog even wat kan doen.... maar ik raak wel diep teleurgesteld in mezelf op deze manier. Ik ben zo lethargisch als een overleden en al lang gecomposteerde naaktslak. Terwijl ik iets moet DOEN!
Blegh!
Nou goed, poging 821724 om iets te doen start nu!
Nou ja, hopen dat ik nu nog even wat kan doen.... maar ik raak wel diep teleurgesteld in mezelf op deze manier. Ik ben zo lethargisch als een overleden en al lang gecomposteerde naaktslak. Terwijl ik iets moet DOEN!
Blegh!
Nou goed, poging 821724 om iets te doen start nu!
zondag 13 juni 2010 om 23:34
Balen Delphi dat je niet opschiet.
Kun je je het qua tijd veroorloven even een paar dagen niets te doen en daarna weer met frisse moed beginnen?
En dat geldt voor praathoofdje ook....hebben jullie daar tijd voor of kan dat gewoon niet?
quote:Talkinghead schreef op 13 juni 2010 @ 23:24:
hij was er wel maar niet zo volledig als je zou willen (die vlinders zijn geen grapje meer, geeft ook niet). Maar wel een ingewikkelde ontwikkeling erbij. En dat geeft stof tot nadenken enzo... Heeft hij nog wel iets laten horen? En zie je hem nog deze week?
de spijker op zijn kop!
Hij vond het wel heel fijn me te zien en keek me best trots aan toen ik bij zijn broer op de bank zat..
Maar ik ben me er ineens van bewust dat ik nu ook weer kwetsbaar ben....kaa uu tee vlinders.
en niets afgesproken..iedereen stond buiten bij de auto toen ze weggingen,snel een kus en doeg gezegd.
en ook niets meer gehoord.
Kun je je het qua tijd veroorloven even een paar dagen niets te doen en daarna weer met frisse moed beginnen?
En dat geldt voor praathoofdje ook....hebben jullie daar tijd voor of kan dat gewoon niet?
quote:Talkinghead schreef op 13 juni 2010 @ 23:24:
hij was er wel maar niet zo volledig als je zou willen (die vlinders zijn geen grapje meer, geeft ook niet). Maar wel een ingewikkelde ontwikkeling erbij. En dat geeft stof tot nadenken enzo... Heeft hij nog wel iets laten horen? En zie je hem nog deze week?
de spijker op zijn kop!
Hij vond het wel heel fijn me te zien en keek me best trots aan toen ik bij zijn broer op de bank zat..
Maar ik ben me er ineens van bewust dat ik nu ook weer kwetsbaar ben....kaa uu tee vlinders.
en niets afgesproken..iedereen stond buiten bij de auto toen ze weggingen,snel een kus en doeg gezegd.
en ook niets meer gehoord.
zondag 13 juni 2010 om 23:39
quote:delphicat schreef op 13 juni 2010 @ 23:28:
Ik ben zo lethargisch als een overleden en al lang gecomposteerde naaktslak.
Om deze opmerking zit ik (ondanks vergelijkbare sentimenten) nu ongeveer zo en zo achter mijn bureau. Dat helpt namelijk ook heel goed tegen de opkomende slaap .
Maar hoewel kaa uuu thee voor jou, de gedeelde smart voelt al wel beter dan de eenzame smart. Ik had er zo de balen van dat ik net heb zitten speuren op een vacaturesite en zelfs een moment heb overwogen om nog te reageren op een vacature met als deadline vandaag (kon online). Maar goed, dat is ook niet heel wijs en zo'n geweldige baan was het eigenlijk ook niet dus ik heb vervolgens toch weer een paar zinnen aan het stuk toegevoegd. En even een uitstapje naar het forum gemaakt .
Jij ook nog even heel veel succes! En dan trek ik me ook weer terug in mijn schrijfcoconnetje...
Ik ben zo lethargisch als een overleden en al lang gecomposteerde naaktslak.
Om deze opmerking zit ik (ondanks vergelijkbare sentimenten) nu ongeveer zo en zo achter mijn bureau. Dat helpt namelijk ook heel goed tegen de opkomende slaap .
Maar hoewel kaa uuu thee voor jou, de gedeelde smart voelt al wel beter dan de eenzame smart. Ik had er zo de balen van dat ik net heb zitten speuren op een vacaturesite en zelfs een moment heb overwogen om nog te reageren op een vacature met als deadline vandaag (kon online). Maar goed, dat is ook niet heel wijs en zo'n geweldige baan was het eigenlijk ook niet dus ik heb vervolgens toch weer een paar zinnen aan het stuk toegevoegd. En even een uitstapje naar het forum gemaakt .
Jij ook nog even heel veel succes! En dan trek ik me ook weer terug in mijn schrijfcoconnetje...
zondag 13 juni 2010 om 23:40
Nee, Bieb, die tijd heb ik niet.... (want dat heb ik de afgelopen maanden al gedaan helaas).
Hee, lees ik nu dat je je opeens een beetje rot voelt, met MO? Dit is een raar-uitzonderingsweekend voor hem, waarin hij toch tijd voor jou heeft gemaakt, toch? Ik snap dat je je zo voelt, maar denk dat het niet nodig is. Hij zit nu even met zijn hoofd ergens anders, maar hij heeft je toch ook aan zijn familie voorgesteld?
Die gaat nergens heen hoor
Maar inderdaad, je bent nu kwetsbaar. Dat is ook de enige manier om liefde te voelen. Die dringt niet door een muurtje heen...
Hee, lees ik nu dat je je opeens een beetje rot voelt, met MO? Dit is een raar-uitzonderingsweekend voor hem, waarin hij toch tijd voor jou heeft gemaakt, toch? Ik snap dat je je zo voelt, maar denk dat het niet nodig is. Hij zit nu even met zijn hoofd ergens anders, maar hij heeft je toch ook aan zijn familie voorgesteld?
Die gaat nergens heen hoor
Maar inderdaad, je bent nu kwetsbaar. Dat is ook de enige manier om liefde te voelen. Die dringt niet door een muurtje heen...
zondag 13 juni 2010 om 23:42
quote:Talkinghead schreef op 13 juni 2010 @ 23:39:
[...]
Haha! Dat was ook mijn bedoeling. Ik las jouw berichten en voelde me wat minder alleen en stom, dus wilde graag voor jou hetzelfde betekenen.
We can do it!
Wij zijn geweldig!
We moeten het alleen nog even formuleren en opschrijven!
[...]
Haha! Dat was ook mijn bedoeling. Ik las jouw berichten en voelde me wat minder alleen en stom, dus wilde graag voor jou hetzelfde betekenen.
We can do it!
Wij zijn geweldig!
We moeten het alleen nog even formuleren en opschrijven!
zondag 13 juni 2010 om 23:45
Bieb, voor dit stuk heb ik deadline al wat opgerekt . Dus ik ga nu door tot het af is...en dan waarschijnlijk via de douche door naar mijn testklus morgen. Nou ja, eigen schuld etc. etc.
Maar nu nog even terug naar jou want je kwetsbaar voelen is nou net niet de bedoeling, deze is nou juist bedoeld als egoboost (en misschien meer, maar dat moet de tijd leren). Kun je daar deze week misschien wel met hem over praten? Of misschien juist met hapto? Dat je zoekt naar een manier om dat kwetsbare van je af te schudden? Als je dit te persoonlijk vindt worden geef dan ff een gil he!
Maar nu nog even terug naar jou want je kwetsbaar voelen is nou net niet de bedoeling, deze is nou juist bedoeld als egoboost (en misschien meer, maar dat moet de tijd leren). Kun je daar deze week misschien wel met hem over praten? Of misschien juist met hapto? Dat je zoekt naar een manier om dat kwetsbare van je af te schudden? Als je dit te persoonlijk vindt worden geef dan ff een gil he!
talkinghead wijzigde dit bericht op 13-06-2010 23:47
Reden: Het was net of er Bleb stond...
Reden: Het was net of er Bleb stond...
% gewijzigd
zondag 13 juni 2010 om 23:46
quote:delphicat schreef op 13 juni 2010 @ 23:42:
[...]
We can do it!
Wij zijn geweldig!
We moeten het alleen nog even formuleren en opschrijven!Om maar eens de woorden van een ander te gebruiken: Yes, we can! En het helpt zeker
[...]
We can do it!
Wij zijn geweldig!
We moeten het alleen nog even formuleren en opschrijven!Om maar eens de woorden van een ander te gebruiken: Yes, we can! En het helpt zeker
zondag 13 juni 2010 om 23:50
Neeej....doorwerken vannacht??
Getver..dan ga ik je hier niet langer ophouden.
Ik denk dat ik zit te zeuren en morgen (of overmorgen) wel van MO wat hoor.
Dan kan ik het weer van me afschudden.
woensdag weer naar de hapto en dan ga ik het er wel even over hebben ja.
Maar wie niet waagt enzo....
(oh en Delphi,zijn broer ken ik al 25 jaar alleen niet in de hoedanigheid van toekomstig zwager...)
Meisjes,werk hard door!!!!!
ik ga lapslet dichtgooien en ophouden met me aanstellen.
HET LEVEN IS MOOI!!!
Getver..dan ga ik je hier niet langer ophouden.
Ik denk dat ik zit te zeuren en morgen (of overmorgen) wel van MO wat hoor.
Dan kan ik het weer van me afschudden.
woensdag weer naar de hapto en dan ga ik het er wel even over hebben ja.
Maar wie niet waagt enzo....
(oh en Delphi,zijn broer ken ik al 25 jaar alleen niet in de hoedanigheid van toekomstig zwager...)
Meisjes,werk hard door!!!!!
ik ga lapslet dichtgooien en ophouden met me aanstellen.
HET LEVEN IS MOOI!!!
zondag 13 juni 2010 om 23:55
Nachtje doorhalen en ik zijn bepaald geen vreemden van elkaar . De laatste keer heb ik om 6 uur een paper ingeleverd (beloond met een 8), een uurtje gedoezeld in een stoel, in de trein nog een keer de samenvatting van een ander vak bekeken en voor het mondelinge tentamen een 8- gehaald. Overigens ben ik nu blij als ik een 6 krijg en het vak haal. En hier meekletsen doe ik zelf he . Ik knal er zo nog wat nicotine in en dan ben ik hier weer foetsie .
En het leven is mooi! Vinnik ook
En het leven is mooi! Vinnik ook
maandag 14 juni 2010 om 00:06
Succes scriptieschrijfsters! Herkenbaar, dat 's nachts schrijven. Als avondmens had ik, toen ik op mijn scriptie zat te zwoegen, 's nachts de meest briljante ideeën. Ik sliep ook met een notitieblok naast mijn bed want als ik bijna in slaap viel, bedacht ik vaak weer briljante zin/idee. Die schreef ik dan op en knorde verder
Zou het niet helpen om morgen bijv. even langs het strand/waar dan ook te gaan wapperen, al is het maar een uurtje? Ff leegwaaien en dan weer er tegen aan?
Bieb, verliefd zijn = kwetsbaar zijn. Lastig hè en ook best eng. Ik vind je wel heel schattig hoor
Zou het niet helpen om morgen bijv. even langs het strand/waar dan ook te gaan wapperen, al is het maar een uurtje? Ff leegwaaien en dan weer er tegen aan?
Bieb, verliefd zijn = kwetsbaar zijn. Lastig hè en ook best eng. Ik vind je wel heel schattig hoor
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 14 juni 2010 om 00:18
Olijf, ik denk dat ik morgen even lekker ga uitwaaien tijdens de wedstrijd van Oranje...is het vast lekker rustig overal . Tenzij de kinderen op mijn testadres van morgen niet mogen kijken, dan zit ik op de automatische piloot te werken. En stort ik aansluitend op de bank in slaap. Heel gezond is het niet maar voor een keer. De enige die er echt last van heeft is man, die maakt zich wel wat zorgen om dit absurde ritme...ik hoop dat ie nu gewoon lekker slaapt.
En dat plaatje is lief trouwens!
En dat plaatje is lief trouwens!
maandag 14 juni 2010 om 01:21
Wahahaha jullie liggen allemaal op een oor en ik zit hier, snik, he-hik-le-snik-maal (natte wangen) alleeeeeeeeen.
Hoe is het met jullie fukselola's of hoe heette die dingen ook alweer? Allemaal naar het voetballen aan het kijken? Of lekker vh weer aan het genieten?
MV, ik las ergens vh gebrek aan familie, ik kan dat zo goed voorstellen, ik heb ooit weleens gedacht om een advertentie te zetten voor een "oma en opa", ik heb zelf zo genoten vroeger van opa's, oma's, tante's en oom's. Wil dat ook zo graag aan mijn kids bieden. Ik heb gelukkig veel pseudo familie (vriendinnen) en nog steeds goed contact met een lief nichtje en een lieve tante.
Familie is zo relatief he, je kunt soms "dichterbij" een vriendin voelen dan bij een familie lid.
Ik vind jou Bieb altijd zo warm praten over je vader. Maar ook zo schrijnend dat hij al zo aan het aftakelen is. Ben jij de enige dochter? Had jij altijd een goede band met je vader?
Ik ben op het werk, een zgn. PRA shift of terwijl, niks te doen, de bedoeling is dat ik bij afwezigheid de kinderbescherming lijn kan beantwoorden maar het is veels te mooi weer voor ehhh (sorry klinkt heel verkeerd) kindermishandeling. Raar vak is dit dus.
Morgen is dochterlief jarig. Van 't weekend heeft ze haar vriendinnen over gehad. Was erg leuk, gisterochtend wezen bowlen met ballen zonder gaten. Ze hebben het erg leuk gehad. Nu is het weer rustig.
Zoon heeft zijn schooljaar er officieel opzitten, nu nog wat examens. Jongste moet nog 2 1/2 week, ze hebben hier zo'n 2 maand vakantie. Na de vakantie gaat onze jongste zoon, Tommels zijn laatste jaar in. Hij zit midden in de folders van universities. Hij heeft een superstel hersens en vindt heel veel studies interessant, dus dat wordt moeilijk kiezen voor hem.
Ik hoop dat ik dinsdag iets hoor van die baan, dan is de verantwoordelijke mevrouw er weer. Die was zelf ook bij een grad van haar zoon dit weekend in Edmonton.
Ben nu toch wel een beetje down vh wachten, gek he, ik weet dat ik door ben naar de 2e ronde maar als je niks hoort is het net alsof het er niet meer is.
Nou ik kom morgen hier terug, ga ik echt effe verder terug lezen. Nu ga ik maar eens mijn nieuwe boek induiken.
Hoe is het met jullie fukselola's of hoe heette die dingen ook alweer? Allemaal naar het voetballen aan het kijken? Of lekker vh weer aan het genieten?
MV, ik las ergens vh gebrek aan familie, ik kan dat zo goed voorstellen, ik heb ooit weleens gedacht om een advertentie te zetten voor een "oma en opa", ik heb zelf zo genoten vroeger van opa's, oma's, tante's en oom's. Wil dat ook zo graag aan mijn kids bieden. Ik heb gelukkig veel pseudo familie (vriendinnen) en nog steeds goed contact met een lief nichtje en een lieve tante.
Familie is zo relatief he, je kunt soms "dichterbij" een vriendin voelen dan bij een familie lid.
Ik vind jou Bieb altijd zo warm praten over je vader. Maar ook zo schrijnend dat hij al zo aan het aftakelen is. Ben jij de enige dochter? Had jij altijd een goede band met je vader?
Ik ben op het werk, een zgn. PRA shift of terwijl, niks te doen, de bedoeling is dat ik bij afwezigheid de kinderbescherming lijn kan beantwoorden maar het is veels te mooi weer voor ehhh (sorry klinkt heel verkeerd) kindermishandeling. Raar vak is dit dus.
Morgen is dochterlief jarig. Van 't weekend heeft ze haar vriendinnen over gehad. Was erg leuk, gisterochtend wezen bowlen met ballen zonder gaten. Ze hebben het erg leuk gehad. Nu is het weer rustig.
Zoon heeft zijn schooljaar er officieel opzitten, nu nog wat examens. Jongste moet nog 2 1/2 week, ze hebben hier zo'n 2 maand vakantie. Na de vakantie gaat onze jongste zoon, Tommels zijn laatste jaar in. Hij zit midden in de folders van universities. Hij heeft een superstel hersens en vindt heel veel studies interessant, dus dat wordt moeilijk kiezen voor hem.
Ik hoop dat ik dinsdag iets hoor van die baan, dan is de verantwoordelijke mevrouw er weer. Die was zelf ook bij een grad van haar zoon dit weekend in Edmonton.
Ben nu toch wel een beetje down vh wachten, gek he, ik weet dat ik door ben naar de 2e ronde maar als je niks hoort is het net alsof het er niet meer is.
Nou ik kom morgen hier terug, ga ik echt effe verder terug lezen. Nu ga ik maar eens mijn nieuwe boek induiken.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
maandag 14 juni 2010 om 01:29
Nou ja zeg, nu ziek ineens veel meer postings staan,.... hoe ken thet now?
In ieder geval Biebje met je MO, misschien was hij wel confuzzled door het ongeluk van zijn vriend? Kweenie hoor, ik heb mijn cursus "slap l*llen" net afgerond en wil eigenlijk alleen maar jou een hart onder de riem steken (nou ja wat een raar gezegde eigenlijk, ik probeer het te visualiseren en dat komt nie goed).
Meiden allemaal succes met schrijven, haha ik heb het er opzitten, zuch, pfffffff. Errug gemeen dit dus een erbij.
In ieder geval Biebje met je MO, misschien was hij wel confuzzled door het ongeluk van zijn vriend? Kweenie hoor, ik heb mijn cursus "slap l*llen" net afgerond en wil eigenlijk alleen maar jou een hart onder de riem steken (nou ja wat een raar gezegde eigenlijk, ik probeer het te visualiseren en dat komt nie goed).
Meiden allemaal succes met schrijven, haha ik heb het er opzitten, zuch, pfffffff. Errug gemeen dit dus een erbij.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
maandag 14 juni 2010 om 08:17
Mogguh tetters, ik heb nog een half uurtje op de bank liggen slapen en helaas dat stuk nog niet af . Nu op werkadres gearriveerd en een beetje brak maar dat gaat zo wel over...hoop ik. Voel me er tamelijk kleaute onder en moet dus gewoon verder schrijven vandaag. Eigen schuld natuurlijk en ik ga mezelf dus een streng en beperkt forumregime opleggen . Hopelijk hebben jullie een betere dag!
maandag 14 juni 2010 om 10:39
druk aan het werk praathoofd....die voetbal kan me gestolen worden.
Werk tot 2 uur vandaag dus de eerste helft zit ik in de auto terug naar huis.
Balen van je niet klaar zijn zeg!!
Wanneer moet je inleveren?
En Anneke,het wordt nu inderdaad wel tijd he...dat je van die baan wat hoort.
Ik zou er ook niet tegenkunnen.
Je vroeg of ik enig kind ben...nee hoor,heb een oudere zus.
Die gaat ook vaak naar pap op bezoek.
Werk tot 2 uur vandaag dus de eerste helft zit ik in de auto terug naar huis.
Balen van je niet klaar zijn zeg!!
Wanneer moet je inleveren?
En Anneke,het wordt nu inderdaad wel tijd he...dat je van die baan wat hoort.
Ik zou er ook niet tegenkunnen.
Je vroeg of ik enig kind ben...nee hoor,heb een oudere zus.
Die gaat ook vaak naar pap op bezoek.