Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Tips gezocht: structuurlaag muren

13-01-2018 20:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben een nieuw huis gekocht, de slaapkamers zijn voorzien van witte muren met structuurlaag, ik denk spackwerk. sommige plekken ook wat bobbelig. Het ziet er niet mooi uit, ik hou van gladde muren of een mooi behang.

Nou hebben wij haast: met 3 weekendjes klustijd moeten we erin.
ook hebben we een beperkt budget. Een stucadoor kost veel tijd en meestal veel geld.
iemand nog tips?

Mijn idee is om voorlopig niets aan de muren te doen. Wel een nieuwe vloer (laminaat) leggen en wat schilderwerk te doen.
Niet moeilijk doen. Gewoon verven en verhuizen. Komt later wel.
Als het grove structuur is kun je daar ook als leek prima overheen "stucen" Je kunt je spacmes gewoon strak over de korreltjes trekken. Gewoon een stukje proberen waar je of een logeer/rommelkamer van maakt of op een stuk waar een kast komt te staan. Wie weet hoe goed het je afgaat. Of je doet vezelbehang en verft daar overheen.
Gewoon erover heen verven, elke keer dat je het verft wordt het gladder.
Dus vezelbehang zou wel kunnen? Zonder het eerst glad te maken?
Plaats eens een foto?
Ik denk niet dat dat goed houd. Je kunt een ruimte proberen.
Een ervaren stukadoor kost juist weinig tijd maar natuurlijk wel geld. Bij de praxis hebben ze ook kant en klaar stukpasta maar dat is eigenlijk ook best duur. Dit zijn trouwens ook nog weleens klussen waar van uitstel afstel komt. Ik zou eerst het stukadoren doen (geeft ook veel rotzooi) en later verven.
Hups

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven