Tv en internet pakket waar vooral niet/wel nemen?

26-09-2020 21:10 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik zou graag willen weten bij wie jullie tv en internet hebben.
Ik en mijn ouders zijn beide opzoek naar een andere provider.
Ik heb Ziggo en ouders Kpn.

Zijn er ook mensen die echt jaarlijks "overstappen" ?

Wij hebben ons oog laten vallen op tv en internet van T-Mobile (basic) en Budget alles in 1 (voorheen NLE)

Wat zijn jullie ervaringen bij deze 2 aanbieders?

Maar er zijn natuurlijk nog veel meer tv en internet aanbieders.
Wij zijn nog aan het rond kijken maar bij wie raden jullie het echt af om een pakket te nemen?

Dankjewel.
Groetjes.
Blijf in jezelf geloven !
De glasvezelaanbieder zou ik nemen. Dát forumt echt zalig.
Alle reacties Link kopieren
Glasvezel vinden wij niet zo belangrijk.
Het is mooi mee genomen maar niet noodzakelijk.
We willen gewoon een voordelig pakket.
Blijf in jezelf geloven !
05-2019 schreef:
26-09-2020 21:14
Glasvezel vinden wij niet zo belangrijk.
Het is mooi mee genomen maar niet noodzakelijk.
We willen gewoon een voordelig pakket.
Dan heb je onze hulp dus niet nodig en neem je gewoon de goedkoopste aanbieder (en heb je straks ruk internet).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel degelijk jullie hulp nodig anders zou ik niet om jullie ervaring vragen.

Ik geef alleen aan dat glasvezel niet perse noodzakelijk is.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nu ziggo (geen keus, zit bij huur in), hebben in ons vorige huis zowel t-mobile als kpn gehad. We zijn toen overgestapt van kpn naar t-mobile omdat t-mobile veel goedkoper was voor dezelfde diensten.

T-mobile: snel internet, weinig storingen en ik vond alles makkelijk te gebruiken en installeren, ook de app. Nadeel: toen (1-2 jaar terug) een vrij basic interactieve tv menu vergeleken met de andere aanbieders.
Kpn: prima, ook nooit problemen mee en iets meer opties maar vergeleken met de rest vrij duur voor onze wensen.
Ziggo: hebben we nu en vind ik echt verschrikkelijk. Het kan toeval zijn en door ons tijdelijke huurhuis komen, maar de wifi is heel slecht. Op de 1e verdieping al geen bereik meer en als we allebei thuiswerken en moeten videovergaderen zit ik van armoede meestal maar op 4G om mijn collega’s te kunnen verstaan. Ook heeft de mediabox vaak maffe dingen, dat opnames opeens niet gedaan zijn of dat het uitgesteld kijken een paar weken niet werkt. Voordeel: Ziggo sport :-D

Als ons nieuwbouw huis klaar is komt er zeker weer T-mobile! Mèt glasvezel ;-)
Ziggo is hier qua internet uitstekend betrouwbaar met hele goede snelheid, of het 't goedkoopst is weet ik niet. Echt nooit gezeik (klopt af) en we zitten er al jaren.
weg
anoniem_400407 wijzigde dit bericht op 08-12-2020 18:56
91.67% gewijzigd
Rosaliane schreef:
26-09-2020 21:21
Wij hebben nu ziggo (geen keus, zit bij huur in), hebben in ons vorige huis zowel t-mobile als kpn gehad. We zijn toen overgestapt van kpn naar t-mobile omdat t-mobile veel goedkoper was voor dezelfde diensten.

T-mobile: snel internet, weinig storingen en ik vond alles makkelijk te gebruiken en installeren, ook de app. Nadeel: toen (1-2 jaar terug) een vrij basic interactieve tv menu vergeleken met de andere aanbieders.
Kpn: prima, ook nooit problemen mee en iets meer opties maar vergeleken met de rest vrij duur voor onze wensen.
Ziggo: hebben we nu en vind ik echt verschrikkelijk. Het kan toeval zijn en door ons tijdelijke huurhuis komen, maar de wifi is heel slecht. Op de 1e verdieping al geen bereik meer en als we allebei thuiswerken en moeten videovergaderen zit ik van armoede meestal maar op 4G om mijn collega’s te kunnen verstaan. Ook heeft de mediabox vaak maffe dingen, dat opnames opeens niet gedaan zijn of dat het uitgesteld kijken een paar weken niet werkt. Voordeel: Ziggo sport :-D

Als ons nieuwbouw huis klaar is komt er zeker weer T-mobile! Mèt glasvezel ;-)

Slechte WIFI heeft werkelijk niets met je provider te maken! :mrgreen:
Hetvrijewoord schreef:
26-09-2020 21:26
Ziggo is hier qua internet uitstekend betrouwbaar met hele goede snelheid, of het 't goedkoopst is weet ik niet. Echt nooit gezeik (klopt af) en we zitten er al jaren.
Eens

En dat is ook wat waard.
't mobile kreeg bij ons de overstap niet voor elkaar. Het gaat over de lijn van kpn en die gaf de lijn niet vrij. Daarnaast een slechte helpdesk deed ons beslissen alles te ontbinden en bij de huidige provider te blijven. Wel bellen we elk jaar voor een goede aanbieding. Daardoor betalen we nooit de volle mep.
Hier ook Ziggo (internet en tv) en werkt prima. Maar volgens mij zeker niet het goedkoopst. Wij hebben het omdat het fijn werkt met snel internet en nagenoeg nooit storing.
Hetvrijewoord schreef:
26-09-2020 21:27
Slechte WIFI heeft werkelijk niets met je provider te maken! :mrgreen:
Wel als de provider je apparatuur voor de WiFi levert.
Alle reacties Link kopieren
T-Mobile bevalt hier goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus zelf ziggo nu maar niet tevreden over de Wi-Fi.
Al meerdere keren aangegeven.
Normaal krijg ik een mooie aanbieding als ik bel (jaarlijks contract) maar dit keer willen ze geen aanbieding geven waar ik wat mee kan.
Geven 6 maanden movie xl maar die gebruik ik niet.
Vorig jaar ook 3 maanden gekregen maar geen gebruik van gemaakt.

Kpn zegt tegen mijn ouders we geven geen nieuwe aanbieding want u bent al klant en is alleen voor nieuwe klanten.
U kunt opzeggen en misschien dat we dan terug bellen met een aanbieding.
Blijf in jezelf geloven !
05-2019 schreef:
26-09-2020 21:35
Ik heb dus zelf ziggo nu maar niet tevreden over de Wi-Fi.
Al meerdere keren aangegeven.
Normaal krijg ik een mooie aanbieding als ik bel (jaarlijks contract) maar dit keer willen ze geen aanbieding geven waar ik wat mee kan.
Geven 6 maanden movie xl maar die gebruik ik niet.
Vorig jaar ook 3 maanden gekregen maar geen gebruik van gemaakt.

Kpn zegt tegen mijn ouders we geven geen nieuwe aanbieding want u bent al klant en is alleen voor nieuwe klanten.
U kunt opzeggen en misschien dat we dan terug bellen met een aanbieding.
Pfft ik snap dit niet,
Wat een gedoe zeg.
Nijn5 schreef:
26-09-2020 21:31
Wel als de provider je apparatuur voor de WiFi levert.

Vrij onwaarschijnlijk.
De kans is groter dat het aan het huis of plek van de router ligt.
Hetvrijewoord schreef:
26-09-2020 21:38
Vrij onwaarschijnlijk.
De kans is groter dat het aan het huis of plek van de router ligt.
Of de kabels. En die kan je makkelijk zelf vervangen.
05-2019 schreef:
26-09-2020 21:35
Ik heb dus zelf ziggo nu maar niet tevreden over de Wi-Fi.
Al meerdere keren aangegeven.
Normaal krijg ik een mooie aanbieding als ik bel (jaarlijks contract) maar dit keer willen ze geen aanbieding geven waar ik wat mee kan.
Geven 6 maanden movie xl maar die gebruik ik niet.
Vorig jaar ook 3 maanden gekregen maar geen gebruik van gemaakt.

Kpn zegt tegen mijn ouders we geven geen nieuwe aanbieding want u bent al klant en is alleen voor nieuwe klanten.
U kunt opzeggen en misschien dat we dan terug bellen met een aanbieding.


Je bent niet tevreden maar wordt wel tevreden als je een aanbieding krijgt? Dat snap ik niet, daar word je WIFI niet beter van. Vraag liever om een ander modem of een WIFI versterker.

Of ga gewoon naar een andere provider.
gizzmo-returns schreef:
26-09-2020 21:39
Of de kabels. En die kan je makkelijk zelf vervangen.

Yup.
Hetvrijewoord schreef:
26-09-2020 21:38
Vrij onwaarschijnlijk.
De kans is groter dat het aan het huis of plek van de router ligt.
Toen wij van de WiFi van het Ziggo-modem naar een losse 5ghz router gingen werd het toch echt een stuk beter. Zonder andere aanpassingen en op dezelfde plek als het modem.
Nijn5 schreef:
26-09-2020 21:45
Toen wij van de WiFi van het Ziggo-modem naar een losse 5ghz router gingen werd het toch echt een stuk beter. Zonder andere aanpassingen en op dezelfde plek als het modem.

Mooi. Maar het is nog steeds onwaarschijnlijk. :)
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
26-09-2020 21:35
Ik heb dus zelf ziggo nu maar niet tevreden over de Wi-Fi.
Al meerdere keren aangegeven.
Normaal krijg ik een mooie aanbieding als ik bel (jaarlijks contract) maar dit keer willen ze geen aanbieding geven waar ik wat mee kan.
Geven 6 maanden movie xl maar die gebruik ik niet.
Vorig jaar ook 3 maanden gekregen maar geen gebruik van gemaakt.

Kpn zegt tegen mijn ouders we geven geen nieuwe aanbieding want u bent al klant en is alleen voor nieuwe klanten.
U kunt opzeggen en misschien dat we dan terug bellen met een aanbieding.
Ik bel zo goed als jaarlijks en krijg elke keer die korting, terwijl ik blijf. Ze hebben me zelf zelfs ooit de tip gegeven dit jaarlijks even te doen. Belletje van 4 min en het scheelt me zo’n €80
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
05-2019 schreef:
26-09-2020 21:21
Ik heb wel degelijk jullie hulp nodig anders zou ik niet om jullie ervaring vragen.

Ik geef alleen aan dat glasvezel niet perse noodzakelijk is.
Je kapt het beste advies gewoon af zonder ernaar te kijken of ernaar te vragen.

Glasvezel of adsl maakt bij de meeste providers in prijs niets uit, glasvezel is alleen veel sneller en stabieler en dus heb je minder kans op storingen (traag internet, haperend tv-beeld).
Alle reacties Link kopieren
Glasvezel Alles in 1 van T-mobile. Voordelig en goed.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven