Verhuiskaart met foto

08-03-2010 11:33 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan binnenkort verhuizen.



Nu ben ik op zoek naar een site waar je een verhuiskaart met foto kunt laten maken.



Ik heb een keer een kaart gezien waarbij je meerdere foto's kunt toevoegen, maar weet niet meer op welke site.



Wie heeft zelf een keer zo'n kaart gemaakt of gekregen en kan mij vertellen wat een goede site is.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Poobies. Fijne site, goede service. (Heb zelf de geboortekaartjes daar besteld).
Alle reacties Link kopieren
kan ook op site van pttpost.
Op Greetz kun je een foto plaatsen en zelfs je eigen stem /boodschap erbij opnemen of een muziekje uitkiezen.

Ik vond het iig erg leuk bedacht en de site is ook zeer gebruiksvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 08 maart 2010 @ 11:37:

kan ook op site van pttpost.



PTT?



Gek, hier is PTT al enige tijd geleden onder die naam opgedoekt, en verder gegaan als TNT...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zowel onze trouwkaarten als onze verhuiskaarten gemaakt via Greetz. Werkte prima.
Alle reacties Link kopieren
Hallmark.nl kun je ook zelf kaarten maken. Hele positieve ervaringen mee. Maak wel even een inlognaam aan in dat geval, want dan krijg je nog best veel korting per kaart.
Alle reacties Link kopieren
hema.nl kan dat ook volgens mij met foto
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens op www.kaartje2go.nl is een leuke makkelijke site waar je ook van alles aan kaarten in elkaar kunt knutselen.
Als je een beetje handy bent met Photoshop kan je het helemaal zelf!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn verhuiskaarten zelf ontworpen twee weken geleden...zijn erg mooi geworden, al zeg ik het zelf
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!



Ik zal de sites eens even gaan bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook bij foto.com gewoon een mooi formaat foto laten uitprinten natuurlijk.

Mijn verhuiskaarten waren dus 'gewone foto's waar ik zelf een mooi papieren kanten servetje had opgeplakt met een persoonlijke boodschap. Het adres stond al op de voorkant (tezamen met mn huis en gegevens).



Veel plezier in je nieuwe woning!
Poelepoelepoelepoes!
Laatst kreeg ik een leuke uitnodiging voor een feest. De kaart was gemaakt via de website www.fotokaarten.nl Hier kun je meerdere foto's downloaden en de kaarten op meerdere manieren leuk aankleden.

Succes met het maken van je kaart en met de verhuizing natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven