Verhuisverhalen: ergernissen of leuke verhalen

21-05-2020 18:25 55 berichten
Naar aanleiding van een ander topic nu een topic over verhuizingen.
Wat waren je frustraties bij je eigen verhuizing of de verhuizing van anderen?
Of juist je leuke/goede/grappige ervaringen?
Fijn: alles ingepakt en alle meubels al in de woonkamer gezet. Vrachtwagen gehuurd. Zelf verhuisd. Binnen 3 kwartier (!!) alles ingeladen en verhuisd naar een plaats 80 km verderop.

Dit was m’n 10e verhuizing maar ook gelijk de meest soepele :biggrin:
Vorig jaar met 30 graden familielid helpen verhuizen. De avond ervoor was ik er al naartoe gereden, toen stond alles grotendeels al ingepakt. De volgende dag vroeg eruit gegaan om vrachtwagen te halen, en in de tussentijd kwamen de hulptroepen. Het werkte als een tierelier, er bleef iemand achter in het oude huis, en er waren een paar mensen in het nieuwe huis die zorgden voor de lunch, en briefjes op de deuren plakte met wat waar hoorde.
Zowel de 1e als 2e keer dat we in het nieuwe huis waren, maakten we een slinger van de achtertuin naar de achterdeur, en gaven we zo de spullen door. Alleen de echte zware spullen lieten we over aan de mannen.

Einde van de middag waren we kapot, maar het was echt heel fijn werken. We waren ook met aardig wat mensen, dat scheelt ook zeker.
Niet zelf meegemaakt maar van horen zeggen: een kennis was gevraagd om te komen helpen verhuizen bij vrienden; komt hij daar, blijkt er helemaal niets te zijn ingepakt. o_o
Die mensen hadden dus helemaal niets voorbereid, ze dachten dat kan wel op de dag zelf.
Hij is nog gebleven om te helpen ook, persoonlijk was ik omgedraaid en weggegaan.
Alle reacties Link kopieren
Hele vlotte verhuizing naar 200 km verder. Ploegje in de ene plaats, ploegje in de andere plaats en man reed de vrachtwagen. Alles verliep volgens schema, geen stress, geen ergernis. Helemaal top, appeltje eitje.
We waren maar 1 puntje vergeten: de tweede eigenaar van het nieuwe huis ook effectief in het nieuwe huis krijgen... Na de laatste schoonmaakronde en de sleuteloverdracht wilde ik naar de auto lopen en besefte... die is ook al 'verhuisd'. Was wel leuk thuiskomen in het nieuwe huis waar alles al in elkaar stond en de dozen al in de papiercontainer lagen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Nog maar een keer dan:

Stel uit de familie die zo’n beetje elke 4-5 jaar verhuisd. Kopen een huis, knappen op en verkopen weer, dat werk. De eerste keer dat ze verhuisden gingen ze van een huur appartementje naar hun eerste koopwoning, net student af, weinig geld dus de hele familie hielp. Nu meer dan 20 jaar later, en dus zo’n 5 verhuizingen verder, beide in de 40, geen kinderen, beide goede baan en dus geld zat, trommelen ze nog steeds de hele familie op om met auto’s en eigen busjes te verhuizen. Ze laten iedereen de dozen sjouwen en staan er zelf bij te dirigeren waar alles heen moet zonder zelf een doos beet te pakken en te helpen. Ik heb 1 keer geholpen, dat was meteen de laatste keer. Halve garen
Alle reacties Link kopieren
Ergernis eigen verhuizing: vriend had zelf aangeboden wat te komen klussen, iets wat hij goed kon door werkervaring. De dag dat hij kwam helpen had hij zijn 2 kleine kinderen bij zich, bleek: hij mocht alleen komen helpen op zijn papa-dag van zijn vrouw. Die was dus op haar werk en ik kon niet meer zelf meehelpen maar zat in plaats daarvan met hun kinderen in de speeltuin te wachten tot vriend en ex klaar waren. Huis was een bouwval en niet geschikt om met 2 kinderen te bivakkeren. Als ik dat geweten had, had de hulp niet gehoeven
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-05-2020 20:09
Niet zelf meegemaakt maar van horen zeggen: een kennis was gevraagd om te komen helpen verhuizen bij vrienden; komt hij daar, blijkt er helemaal niets te zijn ingepakt. o_o
Die mensen hadden dus helemaal niets voorbereid, ze dachten dat kan wel op de dag zelf.
Hij is nog gebleven om te helpen ook, persoonlijk was ik omgedraaid en weggegaan.
Hier dus ook meegemaakt.

Het enige wat ingepakt was, was de kinderkleding en een kwart van de eigenaar zijn kleerkast.

Al de rest konden de verhuizers doen.

Geen enkele kast leeg, geen enkele kast uit elkaar gehaald en een eigenaar die in geen velden of wegen te zien was.
Want die stond klaar met de koffie in 't ander huis.


Ik weet sindsdien wel dat ik zelf NOOIT 3 kasten vol met Tupperware-spul in huis zal hebben.
Man, wat pakte dat slecht in :-D.

Net zoals de borden en de glazen waar uiteraard geen bubbelschuim of krantenpapier voor was gehaald om in te pakken.
(Ook wel: Hoeveel borden en glazen kan je hebben als je midden 20 bent en met 1 baby op een huur-appartementje woont :-D ?)


Uiteraard was er ook geen verhuiswagen voorzien trouwens.
1 klein aanhangwagentje moest het werk doen en wie wilde mocht zijn auto en zijn koffer aanbieden.


Het enige wat degelijk geregeld was, was het aantal verhuizers (vrienden en familie).
Die liepen er met de tonnen.
Ik kan je ook zeggen dat 's avonds een after-verhuis-diner doen met friet en snacks en 20 man die blijven eten en die allemaal te eten willen geven met 1 friteuse een slecht plan is :-D. Elke bakronde kreeg iedereen dus letterlijk zo'n beetje 2 frieten en om de 2 à 3 bakrondes kreeg je 1 kipnugget.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
1e verhuizing was vanuit ouderlijk huis. Dat was niet echt een verhuizing te noemen steeds wat meenemen aan spullen en meubels en alles werd nieuw geleverd.
Verhuizing 2: daar moest wel wat gebeuren. dus schoonvader zou wel wat sterke vrienden meenemen. 2 aanhangers erbij. Het ging vrij vlot. maar eenmaal in het nieuwe huis werd alles naar binnen gebracht en de heren hebben het op een drinken gezet, waardoor niets op zijn plek kwam of in elkaar gezet werd. dat was wel een beetje jammer. Een van hen heeft ook nog een tv uit zijn handen laten vallen...
3e verhuizing; verhuisbedrijf, 1 vrachtwagen vol, gereden naar nieuwe adres op 30 km afstand. alles uitgeladen, alle dozen inde juiste ruimtes, spullen op de goede plek tot de tuinmeubels aan toe. Ze begonnen om 7 u en om 15 u was alles klaar. ‘s avonds mijn bed opgemaakt en heerlijk geslapen in mijn nieuwe huis. echt top zou nooit meer anders doen
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Verhuizing lopend door de sneeuw kunnen doen zo dichtbij...

Verhuizing onverwachts op stel en sprong complete chaos... Incl sneeuw/ijzel...

Verhuizing in de planning alvast een paar dozen wegbrengen over het grasveld voor de huizen maar het dooide (ja het winterthema hoort bij ons bij verhuizen), waardoor we vast kwamen te zitten en man een complete vijver creëerde... Hallo nieuwe buren....

Bus gehuurd konden hem al in de avond ophalen voor de volgende ochtend... Bleek de zijruit ingeslagen sochtends navigatie weg... Dure en koude verhuizing... Aangezien verhuurder vond dat we maar plastic ervoor moesten plakken (weer winter... Over de snelweg...)
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn onlangs voor de 3e keer in relatief korte tijd verhuisd. Tijd voor een professioneel verhuisbedrijf dus omdat we vrienden en familie niet weer lastig durfden te vallen.
Wat een drama... om het kwartier een koffie/rook pauze. Gezeik om alles (alles was uit elkaar en stond ingepakt in dozen, maar niets was goed genoeg). Schade aan de vloer. En als kers op de taart gingen halverwege de dag twee van de verhuizers met elkaar op de vuist. Ik ben niet snel boos, maar ik ben echt compleet uit mijn vel gesprongen. Een van de mannen vertrok en de rest heeft tot tegen de avond uit staan laden. En dat voor een verhuizing van een simpele eensgezinswoning naar een huis een paar 100 meter verderop. Eikels...
Majade schreef:
21-05-2020 22:30
Wij zijn onlangs voor de 3e keer in relatief korte tijd verhuisd. Tijd voor een professioneel verhuisbedrijf dus omdat we vrienden en familie niet weer lastig durfden te vallen.
Wat een drama... om het kwartier een koffie/rook pauze. Gezeik om alles (alles was uit elkaar en stond ingepakt in dozen, maar niets was goed genoeg). Schade aan de vloer. En als kers op de taart gingen halverwege de dag twee van de verhuizers met elkaar op de vuist. Ik ben niet snel boos, maar ik ben echt compleet uit mijn vel gesprongen. Een van de mannen vertrok en de rest heeft tot tegen de avond uit staan laden. En dat voor een verhuizing van een simpele eensgezinswoning naar een huis een paar 100 meter verderop. Eikels...

Nou jaaa. Dat was vast geen erkende verhuizer dan? Het bedrijf wat ik het laatst gebruikt heb bestaat al meer dan 150 jaar, dus dan weet je zeker dat ze goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Na een verhuizing bleven schoonouders slapen want lange rit en we helpen de dag nadien graag nog. Was eigenlijk helemaal niet nodig want alles was zo goed als 'klaar'. Mijn schoonmoeder was een schat maar toen ze eerst bedacht had om die stapel kleren lekker in de wasmachine te stoppen (mijn zijden bloesjes en crêpe broeken) en daarna de strijkbout van de plank stootte met een barst in de vloer tot gevolg heb ik toch heeeel hard op mijn tong gebeten en ben maar even gaan wandelen om man de gelegenheid te geven zijn zegje te doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Op de dag en de verhuizing ging de pomp van de cv in ons nieuwe hujs kapot en zaten we in de kou. Gelukkig kon ie dezelfde dag vervangen worden.
Ook bleek er geen KPN kabel te liggen zodat we zonder tv en WiFi zaten.
De volgende dag hadden we een flinke lekkage omdat de afvoer van de douche niet aangesloten was. Moest het plafond open en helemaal opnieuw gestuckt worden.
Heel fijn was de vlotte verhuizing door het verhuisbedrijf.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-05-2020 22:39
Nou jaaa. Dat was vast geen erkende verhuizer dan? Het bedrijf wat ik het laatst gebruikt heb bestaat al meer dan 150 jaar, dus dan weet je zeker dat ze goed zijn.
Toch wel... de recensies waren ook goed. Alles vooraf gecheckt. Ik wilde namelijk na een lange verbouwing een stressloze (zo ver mogelijk) verhuizing. Waarschijnlijk hadden we gewoon pech met een samengeraapt team dat nooit eerder had samengewerkt. Er loopt nog een klachtenprocedure, maar wat een gedoe. Ik kan er weer boos om worden. >:-(
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een keertje bij vrienden meehielp met verhuizen was de afstand tussen oud en nieuw huis best groot. We hadden echter maar een klein busje om te verhuizen. Ik bleef daarom samen met iemand achter in het nieuwe huis om de overgebrachte meubels alvast weer in elkaar en op hun plek te zetten. In de eerste lading zaten onder andere twee van die Ikea vakken kasten en een hele hoop boeken. Dus wij die kasten in elkaar zetten, we vonden ze al wankel maar goed. Alle boeken netjes in de kasten. Zijn we net klaar komt het busje er weer aan. Dit keer met onder andere de schroeven voor de kasten, vandaar dat de kasten zo wankel stonden :idee:
Alle reacties Link kopieren
Leuk: mijn oom is vrachtwagenchauffeur en rijdt voor een vriendenprijsje ook onze verhuizing. Bijna alles was ingepakt en voor we vertrokken richting nieuwe huis nog gezamenlijk geluncht aan de eettafel. Die eettafel hebben we daarna niet afgeruimd, maar werd met de broodjes en pakken hagelslag nog op tafel door mijn tantes de vrachtwagen in gedragen. Mooi beeld, ik zal het nooit vergeten. De eettafel is er vervolgens ook weer zo uit gekomen :)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
De grootouders van een vriend verhuisden van een volgestouwd huis met 3 etages naar een kleine aanleunwoning van 40m2. Er was al heel veel weggedaan maar het inladen van het flatje was puzzelen voor gevorderden. 2 grote kledingkasten, volledige eetkamer met 8 stoelen, grote sofa, staande klok ...De grootvader wilde mee helpen en had de buffetkast al zelf terug in elkaar gezet. Helaas met de deurtjes naar de muur en natuurlijk geen ruimte om de kast terug te draaien in het inmiddels overvolle flatje dus alles moest er terug uit.
We hebben onlangs schoonouders verhuisd. Vijfhonderd meter, van het oude huis naar een flat. Vanaf dat het tapijt lag nam iedereen steeds iets mee naar het nieuwe huis. Op de dag van de verhuizing hoefde alleen de grote meubels nog verhuisd te worden.

Meeste spullen zijn met luxe auto's verhuisd (glaswerk/servies) de rest van de spullen met een steekwagentje.

Schoonmoeder (80+) wilde ook al het servies in verhuisdozen pakken ingerold in keukenpapier. Daar had ze stapels van geregeld. Maar wij hebben alles in stevige kratjes gezet met hand en theedoeken er tussen.
Alle reacties Link kopieren
We verhuisden 50 km verderop, met onze 5 kinderen. De jongste was 2. Zaten we eindelijk in de auto, vrachtwagentje gevuld met meubels. Man al naar het nieuwe huis, ontbrak er een kind. Heb een half uur lopen zoeken in dat lege huis. Was kind ingeslapen tegen de schuur....
Ik heb een super fijne, behulpzame en relaxte familie maar met verhuizen veranderen we alle 6 in chagrijnige monsters die constant op elkaar lopen te vitten en mopperen hoe onhandig de ander wel niet is. Toen mijn broer ging verhuizen had ik bonje met mijn oom, toen ik zelf ging verhuizen met broer en die weer met mijn moeder. Mijn oma had ruzie met mijn tante en ik weer met mijn moeder.
Het is altijd wat.
Maar goed als het dan allemaal staat is de lieve vrede ineens weer terug gekeerd en is alles vergeven en vergeten. Maar meestal kunnen we elkaars bloed wel drinken op de verhuisdag zelf.

Toen we mijn oma's huis leeg moesten maken na haar overlijden was het ook een grote ellende. Je bent dan al emotioneel en voelt je klote en als je tante dan nog gaat mekkeren over je onhandigheid, tja dan breekt de hel even los.
We zorgen trouwens wel dat alles klaar en ingepakt staat voor vertrek op de dag dat we gaan verkassen. Dat vind ik ook niet meer dan logisch.
Oh ik heb zoooo veel verhuisverhalen! Ben zelf veel verhuisd en had op gegeven moment in mijn studententijd ook vrienden die de hele tijd weer verhuisden.
Paar grappigste verhuizingen:
Een vriendin van mij ging van studentenkamer naar een andere kamer. Ze zei dat ze het goed zou regelen: genoeg vrienden en haar pa kwam met een busje. Dat klopte inderdaad, ze had alleen nog niets ingepakt en had ook geen dozen, want, ze had heel veel tassen.
Dat klopte wel: handtassen, boodschappentassen, rugzakken, koffers. Dus daarin hebben we alles verhuisd. Dat ging alleen maar goed omdat ze student was en amper iets bezat. En die pa maar mopperen en schelden.

Een van mijn eigen eerste verhuizingen die ik niet meer helemaal door vrienden&familie liet doen was ook legendarisch. Ik ging naar een echt huis dus huurde 2 verhuizers en een verhuiswagen in. Moesten ook zware dingen 3 trappen op en ik was al zo vaak verhuisd, op gegeven moment kan je je vrienden niet nóg een keer vragen. Dus paar vrienden om te helpen en dan die ingehuurde verhuizers. Dag van de verhuizing: iedereen aanwezig in mijn oude huis, behalve de verhuizers. En die kwam en met de verhuiswagen dus zonder hun konden we niets. Zij belden: ja ze waren we bijna maar even verkeerd gereden. Ok. Kwartier later: nee, weer nét verkeerd gereden. Weer 20 mins later: ja absoluut in de buurt maar een beetje verdwaald. Dat begon verdacht te worden want ik woonde ook helemaal niet op een adres dat lastig te vinden was ofzo. Dus we vragen waar ze zijn, ze omschrijven de locatie en we zeggen ze te parkeren en een vriend met een auto gaat er heen rijden om ze naar het huis te gidsen. Vriend doet dat inderdaad en zodra die vriend weer binnen komt zie ik al aan zijn ogen dat er wat raars is: hij kan zijn lachen bijna niet inhouden. En achter hem aan komen 3 (geen 2) verhuizers binnen: grote mannen die giechelen als pubers. Wat blijkt: alle verhuizers zijn knetter maar dan ook knetter stoned!
Maar.... verhuizen kónden ze! Ze hoeven geen koffie geen koek gaan meteen aan de slag. En werken als malloten, nog steeds de hele tijd stoned giechelen.
Het was zo’n bizarre situatie en het giechelen was zo aanstekelijk dat we de helft van de verhuizing met zijn allen de slappe lach gehad hebben. Toen we naar het nieuwe huis gingen rijden (dat gelukkig heel dichtbij was) bleek de verhuiswagen een héél oud beestje dat amper harder kon dan 40 in mijn gevoel. Of misschien kwam het doordat de chauffeur zo stoned was. Maar we zijn zo ongeveer door de straten gekropen in de meest vreemde optocht ooit.
Ruim binnen de tijd klaar, nooit een rekening gehad voor die onverklaarbare extra verhuizer, en heel tevreden. Maar ik heb de volgende verhuizing toch maar een ander bedrijf ingeschakeld 😂
ClumsyNinja schreef:
22-05-2020 09:36
Oh ik heb zoooo veel verhuisverhalen! Ben zelf veel verhuisd en had op gegeven moment in mijn studententijd ook vrienden die de hele tijd weer verhuisden.
Paar grappigste verhuizingen:
Een vriendin van mij ging van studentenkamer naar een andere kamer. Ze zei dat ze het goed zou regelen: genoeg vrienden en haar pa kwam met een busje. Dat klopte inderdaad, ze had alleen nog niets ingepakt en had ook geen dozen, want, ze had heel veel tassen.
Dat klopte wel: handtassen, boodschappentassen, rugzakken, koffers. Dus daarin hebben we alles verhuisd. Dat ging alleen maar goed omdat ze student was en amper iets bezat. En die pa maar mopperen en schelden.

Een van mijn eigen eerste verhuizingen die ik niet meer helemaal door vrienden&familie liet doen was ook legendarisch. Ik ging naar een echt huis dus huurde 2 verhuizers en een verhuiswagen in. Moesten ook zware dingen 3 trappen op en ik was al zo vaak verhuisd, op gegeven moment kan je je vrienden niet nóg een keer vragen. Dus paar vrienden om te helpen en dan die ingehuurde verhuizers. Dag van de verhuizing: iedereen aanwezig in mijn oude huis, behalve de verhuizers. En die kwam en met de verhuiswagen dus zonder hun konden we niets. Zij belden: ja ze waren we bijna maar even verkeerd gereden. Ok. Kwartier later: nee, weer nét verkeerd gereden. Weer 20 mins later: ja absoluut in de buurt maar een beetje verdwaald. Dat begon verdacht te worden want ik woonde ook helemaal niet op een adres dat lastig te vinden was ofzo. Dus we vragen waar ze zijn, ze omschrijven de locatie en we zeggen ze te parkeren en een vriend met een auto gaat er heen rijden om ze naar het huis te gidsen. Vriend doet dat inderdaad en zodra die vriend weer binnen komt zie ik al aan zijn ogen dat er wat raars is: hij kan zijn lachen bijna niet inhouden. En achter hem aan komen 3 (geen 2) verhuizers binnen: grote mannen die giechelen als pubers. Wat blijkt: alle verhuizers zijn knetter maar dan ook knetter stoned!
Maar.... verhuizen kónden ze! Ze hoeven geen koffie geen koek gaan meteen aan de slag. En werken als malloten, nog steeds de hele tijd stoned giechelen.
Het was zo’n bizarre situatie en het giechelen was zo aanstekelijk dat we de helft van de verhuizing met zijn allen de slappe lach gehad hebben. Toen we naar het nieuwe huis gingen rijden (dat gelukkig heel dichtbij was) bleek de verhuiswagen een héél oud beestje dat amper harder kon dan 40 in mijn gevoel. Of misschien kwam het doordat de chauffeur zo stoned was. Maar we zijn zo ongeveer door de straten gekropen in de meest vreemde optocht ooit.
Ruim binnen de tijd klaar, nooit een rekening gehad voor die onverklaarbare extra verhuizer, en heel tevreden. Maar ik heb de volgende verhuizing toch maar een ander bedrijf ingeschakeld 😂
:HA:

Ik heb ooit een familielid verhuisd naar een vers opgeleverd appartementengebouw, woning op 5 hoog. Kwamen we met verhuisbus aan, lift kapot.. Heb nog nooit zoveel trappen gelopen als die dag :D
Alle reacties Link kopieren
Schoonvader die kwam helpen en oh zo handig was hetgeen resulteerde in een bekraste kast, kapotte spullen en kapot behang in nieuwe huis omdat hij perse iets er tegenaan zette ondanks dat ik hem vroeg dat niet te doen en hij echt niet snapte dat ik daar enorm van baalde dat in mijn echte nieuwe huisje waar we alles nieuw hadden gedaan meteen met schade zat.

Waar wel om hebben gelachen, laatste dingen waaronder matras in open aanhanger want was maar klein stukje en dan kon de bus alvast terug. M’n moeder had een aantal glazen schalen in elkaar op matras gezet met idee die pak ik zo als we instappen en neem ik dan op schoot. Dat ze dat vergeten was kwamen we bij de eerste vluchtheuvel achter toen we die schalen ineens in de achteruitkijkspiegel zagen veren op het matras. Omdat er ook regen aan zat te komen stug doorgereden maar bij elke heuvel hielden we ons hart vast.
Alle reacties Link kopieren
Ik hielp een vriendin met verhuizen dus ik fietste naar het huis (zo'n 15 minuten) waar we hadden afgesproken. Niemand thuis, want, zo bleek achteraf, ze waren nog aan het winkelen. Ik ben dus maar weer naar huis gefietst en toen ben ik ruim een half uur later gebeld dat ze thuis waren. Volgens mij ben ik toen weer op de fiets gestapt om alsnog te helpen maar ik vond er wel iets van.

Mijn verhuizing naar mijn 1e en huidige huis was ook wat. Ten eerste was het hele complex gloednieuw opgeleverd dus alle 50 huisjes op 5 verdiepingen wilden verhuizen, maar de enige lift was kapot en het was 30 graden in hartje zomer. Ik heb menig bank en kast de super krappe trap op gesleept zien worden. De wang afdruk op het trappenhuisraam van een man die met zijn gezicht klem zat tussen raam en bank heeft er een half jaar op gezeten.

Mijn 180x220 bed moest via diezelfde trap 3 verdiepingen omhoog gesleept woorden door de bedmeneren, die hem ook in elkaar zouden zetten. Waren ze eindelijk boven met dat bed, kwamen ze in een huisje wat nog heter was dan dat het buiten al was in een kamer met gigantische ramen waar VOL de zon op stond en waar nog geen raambekleding hing. Waren ze eindelijk klaar, kregen ze van mij een lauw glaasje water omdat er nog geen koelkast was. Die arme arme mannen, haha!

Vervolgens werden ik en mijn pa, de enige mensen die de meubels in elkaar hebben gezet, doodziek. Dus dat was steeds in elkaar zakken van ellende op de bank na stik duizelig een halve kast in elkaar zetten. Ik werd ziek na 1 dag in mijn nieuwe huisje, de allereerste dag op mezelf. Ik heb die nacht mijn allereerste gebrouwde maaltijd er uit gekotst en heb ellendig op de badkamer vloer gelegen omdat ik te ziek was om terug naar mijn bed te kruipen. En toen kwam ik er achter dat kots door een wasbak spoelen echt een HEEL slecht idee is. De dag erna kon ik alleen maar liggen op mijn gloednieuwe bank, ik kon niet eens rechtop zitten. Ik ben nooit ZO ziek geweest als die aller eerste week op mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Vrienden helpen verhuizen die alles goed geregeld hadden. Bus was gehuurd, alles ingepakt en gedemonteerd, dozen gemerkt etc. Alleen waren ze vergeten dat ze nog een zolder hadden met allerlei losse troep. We zijn langer met die zolder bezig geweest dan met de rest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven