Waar heb jij er meer van?

25-09-2010 09:09 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik er weer eentje gekocht... een kaassschaaf!

Ik denk dat ik er nu een stuk of 6 heb. Ik heb gelukkig ook wel een goede, maar die zit nog in de verhuisspullen dus er moest nodig een nieuwe komen!!!

Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen en wil graag weten waar jij er meer van hebt?
Pincetten, heb er nu 5 en 3 daarvan zijn "even" weg.

Pennen, bekers vol en er wordt amper mee geschreven. Scharen vermenigvuldigen zich hier ook al, er zitten nu al 3 in de pennenbeker en er liggen 4 in de la.
quote:majeba schreef op 25 september 2010 @ 09:49:

Sjaals!!!! Ik durf ze niet eens te tellen..... Elk seizoen koop ik er wel een paar bij!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb veel dekbedden, maar ik heb besloten er toch nog eentje bij te kopen van Irrisette. Die zijn toch het fijnst. Die ik nu heb heeft niet de juiste warmtegraad.

Pfff...
Nagellak! Heb alle kleuren van de regenboog. Een stuk of 50 flesjes en ik gebruik eigelijk alleen maar blanke lak.

Plaids heb ik ook in overvloed. Crèmes, shampoo, lipgloss, pincetten, nagelvijlen en knippertjes en ga zo maar door
quote:Triviality schreef op 25 september 2010 @ 09:56:

Maar bij mij is het zo (met de kaasschaven) dat ik nog nooit zo'n fijne gevonden heb als die geweldige die mijn ouders hebben. Ik koop telkens een nieuwe omdat ik telkens hoop dat ik DE perfecte zal vinden...Ik heb er ooit een gekocht bij het kaascentrum op de markt. Dat is met afstand dé fijnste kaasschaaf die ik ooit heb gehad. Was niet duur en doet het nu al een jaar of tien geweldig.
quote:Liv schreef op 25 september 2010 @ 09:32:

Lilalore: ik zeg maar één ding, ik zeg: vaste plek.... Ghe, je lijkt mijn man wel .
En katten... daar heb ik er twee van
quote:Honingvogel schreef op 25 september 2010 @ 10:41:

En katten... daar heb ik er twee van Ok ok, ik geef toe, daar heb ik er 3 van. Maar had nog niet het idee dat ik ze verzamelde .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Rolmaten! Die ben ik gewoon altijd kwijt... Heb er nu denk ik een stuk of 5... Maar kan er maar één vinden...

Hetzelfde geldt voor nagelknippers, scharen, pennen (okee, heb ik er wel meer dan 5 van ) doosjes lucifers, aardappelschilmesjes, flesopeners.... Kan nog wel even doorgaan!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:Honingvogel schreef op 25 september 2010 @ 10:41:

En katten... daar heb ik er twee van Check! Maar voel me daar ook geen verzamelaar van inderdaad.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Oeh, en afbreekmesjes! Ben ik ook ál-tijd kwijt!
Ik heb 1 kaasschaaf een korte, maar het liefst zou ik er 6 willen hebben.

Ben een enorme kaasjunk, en als ik deze kwijt zou raken................paniek in de tent!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh ja katten, daar heb ik er 4 van
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Leesbrillen.
Slipjes en onderbroeken!

Nu is het een beetje rustiger, maar ik had van die periodes dat ik geen genoeg kon krijgen van leuke slipjes, hipsters, strings, broekjes, etc. Kwam ook een beetje omdat mijn hond ze elke keer te pakken kreeg...nádat ik ze gedragen had wel te verstaan :S
Aanstekers,

lipgloss

haarklemmertjes

toilettasjes

Weet je, het is eigenlijk te veel om op te noemen.
quote:dreamlogic schreef op 25 september 2010 @ 10:58:

Slipjes en onderbroeken!

Nu is het een beetje rustiger, maar ik had van die periodes dat ik geen genoeg kon krijgen van leuke slipjes, hipsters, strings, broekjes, etc. Kwam ook een beetje omdat mijn hond ze elke keer te pakken kreeg...nádat ik ze gedragen had wel te verstaan :SHeb jij zo'n hond die ook standaard zijn neus in je kruis steekt? Heb ik altijd zo'n hekel aan als ik bij mensen met honden op bezoek ben... Terwijl ik echt geen hekel heb aan honden hoor, maar hoef geen natte neus in mijn intieme gebied....
Ik ben verslaafd aan het kopen van mineralen en mooie notitieboekjes.
hier vooral veel kinderen met bijbehorende zooi.

gogo's, dungans, lego, playmobil, en was, ook heel veel was.
Aardappelschilmesjes (heb er een stuk of 15), haarelastiekjes, sjaals en oorbellen. Ik heb een stuk of 80 paar oorbellen maar die verslaving is gelukkig wel voorbij. Heb al maanden geen nieuwe meer gekocht en draag nu steeds dezelfde eigenlijk.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Ohw!! Wat een grappig topic dit

Ik heb teveel (althans, ik vind dat ik teveel heb )

-dekbekovertrekken (5 en ik kan het niet laten om te blijven kopen....)

-verzorgingsspullen (bodylotion, douchegel, shampoo, stylinsproducten voor je haar. Ja, ze gaan weer een keer op, maar toch.... )

-huisstofmijt. Ik wil het niet, maar ik heb er teveel van!!!
ja ja<ik heb ook veel te veel maar kan nooit genoeg hebben :S

ik zal even een aantal opnoemen...

schoenen,tassen,riemen,ondergoed,kleding,haarproducten,douchegel

gouden ringen

oorbellen (echt in alle kleuren,want je weet maar nooit bij welke kleding het kan passen :s)

boeken..... de meeste zijn niet eens gelezen..

haarbanden,ook in alle kleuren net als de oorbellen en schoenen.

nou laat ik maar zo zeggen van elk product heb ik een aantal...want je kan het altijd wel gebruiken.. (is mijn theorie hahaha,ookal gebruik ik het pas over een jaar :P)
Alles wat in je tas mee moet, daar heb ik meerdere van want ik heb meerdere tassen (ongeveer 7 stuks) en ben te lui om alles over te kiepen elke keer dus: lippenbalsems, elastiekjes, spiegeltjes, mini haarbostels, mini deo's, zakdoekjes en tandenstokers in alle soorten.

Wat minder praktisch: meerdere agenda's

Ik heb nu mijn oog laten vallen op de flow-agenda en ga dus vast binnenkort weer voor de bijl

@spaarvarken, ik heb een fiets nodig die het doet want ik spaar fietsen die stuk zijn klaarblijkelijk. Ruilen??

Ik heb een grijs, een bruin en een turquiose exemplaar
Scharen, ik heb er meer dan 7, maar ik knip alles. Groente, vlees, haren, papier.......Voor alles een eigen schaar.

Kurkentrekkers, na elke vakantie en na een leuk diner vraag ik of ik de kurkentrekker mag hebben als souvenir en dat is vaak ja.

Nagelschaartjes, 4 stuks.

Maar mijn verzamelwoede uit zich het beste in elastiekjes. Ik heb ze overal, voor mijn haar, voor het goed afsluiten van opengemaakte etenswaren......De katten vinden ze ook leuk, dus gewone elastiekjes, dikke, dunne, kleine, grote....Ze liggen dan ook vaak in het bakje van de katten. En als je er echt een nodig hebt, dan kan ik ze nergens vinden.
quote:Triviality schreef op 25 september 2010 @ 09:09:

Ik wil graag weten waar jij er meer van hebt?Spinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven