Waarom maken ze dit?
maandag 1 december 2025 om 21:24
Mijn dochter vroeg laatst of ze een lipgloss mocht. Prima, dacht ik. Ze wilde een Juicy Bomb. Wist ik veel dat “Juicy” een smaak was — ik dacht gewoon: glanst, plakt, klaar. Ik zie allerlei kleurtjes liggen en neem ook een donkere kleur mee. Blijkt dus een Chili Bomb te zijn. Met de smaak — jawel — chili.
Dus mijn dochter smeert dat spul op d’r lippen… en binnen drie seconden stonden haar lippen in de brand. Ik natuurlijk ook proberen. Haal je het eraf? Dan brandt het gewoon vrolijk door. Ik dacht echt: wie heeft bedacht dat dit een goed idee was?
Hebben jullie ook van die producten waarvan je denkt: waarom bestaat dit en wie koopt het vrijwillig?
Dus mijn dochter smeert dat spul op d’r lippen… en binnen drie seconden stonden haar lippen in de brand. Ik natuurlijk ook proberen. Haal je het eraf? Dan brandt het gewoon vrolijk door. Ik dacht echt: wie heeft bedacht dat dit een goed idee was?
Hebben jullie ook van die producten waarvan je denkt: waarom bestaat dit en wie koopt het vrijwillig?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
maandag 1 december 2025 om 21:35
https://www.kruidvat.nl/essence-chili-b ... gJXuPD_BwE
Deze is het.
Deze is het.
maandag 1 december 2025 om 21:50
Juici boms zijn verder normaal geen plumpers, die tintelen inderdaad, daar worden je lippen 'voller' van door die irritatie of te wel het tintelen. Hier staat het erop.. Extreme Plump...
Maar normaal zijn de smaken te lezen in de namen, dus watermelon is een watermeloen smaak maar is niet per se een plump.
Maar normaal zijn de smaken te lezen in de namen, dus watermelon is een watermeloen smaak maar is niet per se een plump.
maandag 1 december 2025 om 22:21
Ik weet er nog wel een. Er bestaan blijkbaar vaatwassers en wasmachines die irritant gaan piepen als het programma klaar is, en daar houden ze niet mee op totdat ze jou aan het werk gezet hebben. Nu! Nu! Nu! moet je stoppen waar je mee bezig was om de machine leeg te halen. Dit moet wel door een nerd bedacht zijn die de was nog door zijn moeder laat doen, want wie in hemelsnaam vindt dat een handige optie?
Ik vind hier dingen van.
maandag 1 december 2025 om 22:22
maandag 1 december 2025 om 22:22
Hoe bedoel je ook? Mijn dochter van 9 is helemaal into de make up en heeft dus ook alle smaakjes Juicy Bombs en wilde van de week een primer van ELF hebben, kostte maar € 29.95. Of ik even wilde aftikken...... Maar verder heeft het kind dus nooit make up op, maar wil het wel hebben, want stel dat of zo........ (misschien verwacht ze een prins op een wit paard ineens onder haar raam, dan moet je er wel charming uit zien natuurlijk).
maandag 1 december 2025 om 22:27
Ik kan het wel, maar deed het niet, vandaar de miskoop.
dinsdag 2 december 2025 om 01:42
En die ‘plumpten’ de lippen wel op, die zijn ook snel weer uit de handel verdwenen. Hadden een naam dat verwees naar slangengif geloof ik (venom bite of zoiets). Heb het destijds getest en was er uiteraard weer allergisch voor. Drie dagen rondgelopen met ‘lippen’ waar Angelina Jolie jaloers op zou zijn geweest
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in