Wanneer zet jij je kerstoom

21-11-2020 09:14 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met dat donkere weer heb ik besloten dit weekend de kerstversiering al op te hangen. Normaal versier ik mijn huis nooit voor Sinterklaas. Wanneer zet jij de kerstboom dit jaar?
Tiana_76 schreef:
26-11-2020 09:09
Wat een rare reactie. Het gaat toch niet om iets geks?
Ik vind het ook niet gek.
Het is leuk om tradities te hebben.
watdachtjehiervan schreef:
26-11-2020 12:01
Ik vind het ook niet gek.
Het is leuk om tradities te hebben.
Vind ik ook, het heeft voor mij iets vertrouwds en voorspelbaars. Houd ik wel van.
Alle reacties Link kopieren
Ritmodelanoche schreef:
26-11-2020 09:05
Als er maar mensen van genieten toch? :D

Vind het inmiddels ook iets tragikomisch hebben. Loop ik weer in m'n eentje te sleuren met zo'n boom.
En net als ik er de algemene ruimte van mijn appartementencomplex mee binnen loop tref je natuurlijk
net weer die grappige buurman die roept ''ah gos buurvrouw toch, volgend jaar maar een vriend vinden die hem voor je kan tillen''..

Ach hij bedoelt het niet slecht, maar het heeft ook wel wat treurigs om zo'n ding helemaal voor jezelf alleen neer te zetten :D
Hahahaha sorry maar je omschrijft het zo heerlijk.

Als vrijgezel zette ik wel altijd een kerstboom neer, maar ik had een kleine neppe dus dat was niet veel werk. Verder voelde ik me eigenlijk nooit echt eenzaam ofzo tijdens de feestdagen, ik hoop jij ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ritmodelanoche schreef:
26-11-2020 09:11
Tja de een beleeft het anders dan de ander. Ik vind het optuigen van zo'n ding samen erg leuk. In mijn eentje vind ik er geen bal aan.
Ik sluit niet uit dat ik wel met m'n moeder een mooie boom mee ga kopen voor bij m'n ouders thuis en hen dan help met opzetten ofzo. Maar bij mezelf.... niet echt behoefte aan.

Verder heb ik vorige week wel wat andere snuisterijen gekocht hoor bij de intratuin om mijn woonkamer gezellig te maken. Maar die kunnen in principe tot aan het voorjaar blijven staan.
Ik heb een lieve man, maar ik tuig de boom altijd in mijn eentje op. Moet er niet aan denken dat hij zich er opeens mee gaat bemoeien, want die pakt net op het verkeerde moment dingen om erin te hangen, of draait de lichtjes verkeerd om, of wat dan ook. Dan duurt het 2 keer zo lang dan wanneer ik het alleen doe. En wanneer ik klaar ben, mag hij komen kijken en geniet ik van zijn glunderende gezicht, want stiekem vindt hij het altijd mooi :)
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven