Wat is er leuk aan alleen wonen?

30-06-2020 11:47 102 berichten
Ik woon nu al een jaar alleen en ik vind het nog steeds moeilijk. Wat vind jij leuk aan alleen wonen?
snownow schreef:
02-07-2020 09:50
Een jaar geleden.
EMDR heb ik wel eens geprobeerd voor iets anders, dat haalde toen niets uit. Ik zou wel iets van schrijftherapie willen, maar ik heb daar niets over kunnen vinden wat betaalbaar is. Ik zou meer willen werken, maar mijn concentratie is nog steeds slecht dus dat is niet echt realistisch. Nergens recht op als zelfstandige. Ik denk steeds dat het wel beter zal gaan mettertijd. Ik baal zo dat ik zo lang in de put zit nu. Weer dingen verwerken die me overkomen zijn. Ik wil gewoon een rustig en gezellig leven. Bah.

Ik heb veel gehad aan https://mirro.nl/module/rouwverwerking/
Ik had ook veel boosheid. Niet boos op de overledene dan maar wel op de situatie. Ik heb daar gelezen en geschreven en gedacht en herdacht.
Nou had ik de mazzel dat we op het werk ook een Maatschappelijk werkster in dienst hadden (groot bedrijf) en toen ik vastliep kon ik daar vrijwel gelijk terecht. Mirro icm met 4 gesprekken gehad. Heeft echt geholpen.

Kost je €7 om een Mirro-account aan te maken voor een heel jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nu 9 jaar alleen. Nooit samengewoond met een partner. Lijkt me ook niet fijn. Maar:
- Met niemand rekening hoeven houden. Eten, slapen, naar bed en opstaan. Allemaal zoals ik het wil.
- Geen onverwachts bezoek zoals bij mijn moeder vaak het geval is.
- Alles op mijn manier en tempo doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven