Thuis
alle pijlers
Wat vraag jij van Sint/kerstman/verjaardag?
zaterdag 2 november 2024 om 18:25
Mijn kind wil een mondharmonica, dus ik wil een koptelefoon.
Maar goed, ik denk dat het verzorgingsproducten van de Duitse drogist, een kookboek en een suf klokje voor in de boekenkast wordt (want ik heb mijn klokje vandaag kapot laten vallen).
Maar goed, ik denk dat het verzorgingsproducten van de Duitse drogist, een kookboek en een suf klokje voor in de boekenkast wordt (want ik heb mijn klokje vandaag kapot laten vallen).
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
zaterdag 2 november 2024 om 18:28
zaterdag 2 november 2024 om 18:28
zaterdag 2 november 2024 om 18:41
zaterdag 2 november 2024 om 18:50
Ik wil augurken.GebruikerOnbekend123 schreef: ↑02-11-2024 18:41Iet vragen van de Sint/kerstman of voor je verjaardag vind ik echt iets voor kinderen. Als volwassene doe ik niet aan een verlanglijstje maken.
zaterdag 2 november 2024 om 19:11
Ik was eergisteren bij een Duitse supermarkt en daar hadden ze 60 soorten augurken. Ik koos honingcornichons, geen teleurstelling. Met een beetje sintbudget zitten er ook nog chili-augurken in.
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
zaterdag 2 november 2024 om 19:41
Hier heel specifiek voor de verjaardag maar een bijdrage voor een keukeneiland
Verder zou ik graag een paar nieuwe nikes willen en op het verlanglijstje voor sint/kerst staat een slowcooker en een infraroodlamp, kan af en toe flink rugpijn hebben van bijvoorbeeld menstruatie...
Verder zou ik graag een paar nieuwe nikes willen en op het verlanglijstje voor sint/kerst staat een slowcooker en een infraroodlamp, kan af en toe flink rugpijn hebben van bijvoorbeeld menstruatie...
Ik lach in de regen, dans in de wind en kijk niet achterom. Of zoiets...
zaterdag 2 november 2024 om 19:44
Ik ben erg vóór lijstjes, zo geef je iets waar iemand echt op zit te wachten.GebruikerOnbekend123 schreef: ↑02-11-2024 18:41Iets vragen van de Sint/kerstman of voor je verjaardag vind ik echt iets voor kinderen. Als volwassene doe ik niet aan een verlanglijstje maken.
Bij mij zijn wensen óf heel specifiek óf in de categorie altijd goed/komt wel op.
Mij maak je altijd blij met een mooi boek, mag tweedehands (graag zelfs). Biologische olijfolie of bio bloembollen zijn ook altijd welkom.
zaterdag 2 november 2024 om 19:50
Meer dan je op het oog ziet, maar dat is gedeeltelijk mijn eigen schuld.
Rik
zaterdag 2 november 2024 om 20:33
Je moet een ander wat gunnen, maar ik zou het verschrikkelijk vinden een winnend lot met grote prijs aan een ander gegeven te hebben!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in