Welke kersttrui is het leukst van Hema?

03-11-2025 14:08 47 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb nog steeds een beetje 'spijt' dat ik de Takkie en Siepie kersttrui van vorig jaar toch niet gekocht had want die vond ik helemaal geweldig en helaas kan ik um ook nog niet op Vinted vinden. Dus toen ik gister in de folder weer nieuwe kersttruien zag dacht ik van die ga ik meteen een halen zodat ik straks niet weer 'spijt' heb straks. Maar ik kan dus niet kiezen want ik vind ze alle 3 leuk, heb trui 3 gepast maar toen twijfelde ik dus weer of ik 1 of 2 niet leuker vind en beter te combineren, draagbaarder is:

Trui 1:
Afbeelding

Trui 2:
Afbeelding

Trui 3:
Afbeelding

Ben wel benieuwd welke jullie het leukst vinden :)

Welke trui is het leukst?

Totaal aantal stemmen: 164

Trui 1 (55%)
Trui 2 (16%)
Trui 3 (29%)
Heb net weer even op Vinted gekeken en er staan wel andere kersttruien tussen nu maar nog steeds niet die ene die ik vorig jaar zo leuk vond. Zag al wel dat iemand trui 2 voor 40 euro aanbied op Vinted. Waarom zouden mensen die nu op Vinted kopen als die goedkoper is in de winkel en je ook gewoon even kan passen.
Trui 3 want als je dan voor een thematrui gaat dan moet je het ook goed doen en er vol voor gaan.
Ik vind trui 3 helemaal niet zo hysterisch….. ik zou die zo aantrekken :)
Ik heb hem naar aanleiding van dit topic gekocht net :-D
Ik vind 1 en 2 het leukst. Ik hou wel van zwarte truien dus ik heb voor 2 gekozen maar 1 en 3 vind ik allebei kerstachtiger dan 2. 3 is het meest kerst van de truien.
Yavanna schreef:
03-11-2025 16:37
Trui 3 want als je dan voor een thematrui gaat dan moet je het ook goed doen en er vol voor gaan.
Dit vind ik ook! Een kersttrui moet een beetje fout zijn om leuk te zijn.
Trui 1 maar die zou ik voor mezelf dan weer niet (kunnen) kopen omdat mijn huidskleur hetzelfde is als de trui. Jammer, want ik vind Siepie wel het leukst. Tweede keuze wordt nummer 2.
Irregular_Choice schreef:
03-11-2025 15:58
3! Maar ik hou van kleur en Takkie :mrgreen: ik heb niet zo veel met Siepie, dus die kies ik al niet.
Ik houd ook van kleur, maar niet van die kleuren.
O wat lelijk zeg. 1 is de enige die ik nog wel ok vind. Als je liever Takkie wil zou ik wachten tot die op Vinted komt.
Sabine schreef:
03-11-2025 14:15
Dit zijn toch geen kersttruien?
Er staan oa kerstboompjes op. Wanneer zou jij zo’n trui dragen dan?
Geen motto
emanina schreef:
03-11-2025 22:32
Er staan oa kerstboompjes op. Wanneer zou jij zo’n trui dragen dan?
Op die bovenste 2 staan geen kerstbomen. Vind dat gewoon een wintertrui, dus die kan je de hele winter dragen.

Ik heb vorig jaar deze gekocht :

Afbeelding

Die heb ik vorige week al aan gehad. Is in mijn ogen ook geen typische kersttrui, want niks op de trui verwijst specifiek naar kerst.
03-11-2025 22:39
Op die bovenste 2 staan geen kerstbomen. Vind dat gewoon een wintertrui, dus die kan je de hele winter dragen.

Ik heb vorig jaar deze gekocht :

Afbeelding

Die heb ik vorige week al aan gehad. Is in mijn ogen ook geen typische kersttrui, want niks op de trui verwijst specifiek naar kerst.
Ja die vind ik nog het leukst. Helaas niet gevonden op vinted.
Ik heb de derde net besteld en ook de bijpassende sokken. Ik draag hem niet alleen met kerst maar wordt dan gewoon een trui voor in huis. Ik draag buitenshuis ook geen truien.
Ik denk dat deze qua kleuren ook mooi past bij mijn nieuwe bordeauxrode Feetje pyama’s. Kan ik in stijl bankhangen.
Ik vind 1 het leukste. 2 is saai, 3 niet 'mijn' kleuren.

Ga 'm zelf niet kopen, veels te warm en zo'n hoge hals geeft me stikgevoel. En de mouwen zijn waarschijnlijk te kort.
Het leven is een gekke samenloop van tegenstrijdigheden
Ik kijk even in dit topic, wil er verder niks mee. Open daarna mijn vinted om gewoon voor mijzelf rond te kijken. En ja hoor, dit komt meteen voorbij:

https://www.vinted.nl/items/7474867607- ... y-and-warm

Is toch bizar hoe dat werkt.
Qiya schreef:
04-11-2025 06:53
Ik kijk even in dit topic, wil er verder niks mee. Open daarna mijn vinted om gewoon voor mijzelf rond te kijken. En ja hoor, dit komt meteen voorbij:

https://www.vinted.nl/items/7474867607- ... y-and-warm

Is toch bizar hoe dat werkt.
Veel plezier ermee. Had hem ook in m'n favorieten staan maar twijfelde blijkbaar te lang :rofl:
Ik hoef hem niet hoor. Heb hem er voor TO ingezet.
Bedankt voor de tip! Ze hebben ook Takkie kindertruien, heb er meteen een voor mijn dochter besteld
zouteaugurk wijzigde dit bericht op 04-11-2025 15:25
2.46% gewijzigd
3, omdat die het foutst is. :-D
Ik heb inmiddels trui 3 gekocht :proud:
Irregular_Choice, draag jij die trui omdat je het een mooie trui vindt, of meer als grap omdat ie zo fout en lelijk is?

Ik vind het wel heel cool als je het gewoon draagt als dagelijkse trui eigenlijk. :-D
Mayra schreef:
05-11-2025 16:06
Irregular_Choice, draag jij die trui omdat je het een mooie trui vindt, of meer als grap omdat ie zo fout en lelijk is?

Ik vind het wel heel cool als je het gewoon draagt als dagelijkse trui eigenlijk. :-D
Ik draag hem vooral omdat ik hem gewoon heel leuk vind :mrgreen: Echt mooi is hij niet, maar ik vind hem ook niet heel fout of lelijk. Het is ook een hele fijne trui. Lekker dikke stof, zacht en ook soepel. Echt zo’n lekkere warme wintertrui :) maar mensen zijn sowieso wel wat raardere kleding gewend haha! Ik draag ook veel Blutsgeschwister met een alpenmotief en Heidi, of kleurige bloemetjes enz. Dus niemand kijkt er raar van op als ik deze trui gewoon draag. Wel veel mensen die trouwens dan zeggen dat het dus een kersttrui is. Als ik dan vraag wat er zo kerstig aan is, kunnen ze het eigenlijk niet zeggen haha! Gewoon een trui voor de winter dus ;)
05-11-2025 20:10
Ik draag hem vooral omdat ik hem gewoon heel leuk vind :mrgreen: Echt mooi is hij niet, maar ik vind hem ook niet heel fout of lelijk. Het is ook een hele fijne trui. Lekker dikke stof, zacht en ook soepel. Echt zo’n lekkere warme wintertrui :) maar mensen zijn sowieso wel wat raardere kleding gewend haha! Ik draag ook veel Blutsgeschwister met een alpenmotief en Heidi, of kleurige bloemetjes enz. Dus niemand kijkt er raar van op als ik deze trui gewoon draag. Wel veel mensen die trouwens dan zeggen dat het dus een kersttrui is. Als ik dan vraag wat er zo kerstig aan is, kunnen ze het eigenlijk niet zeggen haha! Gewoon een trui voor de winter dus ;)

Hartstikke leuk om te lezen. :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven