Welke kersttrui is het leukst van Hema?
maandag 3 november 2025 om 14:08
Ik heb nog steeds een beetje 'spijt' dat ik de Takkie en Siepie kersttrui van vorig jaar toch niet gekocht had want die vond ik helemaal geweldig en helaas kan ik um ook nog niet op Vinted vinden. Dus toen ik gister in de folder weer nieuwe kersttruien zag dacht ik van die ga ik meteen een halen zodat ik straks niet weer 'spijt' heb straks. Maar ik kan dus niet kiezen want ik vind ze alle 3 leuk, heb trui 3 gepast maar toen twijfelde ik dus weer of ik 1 of 2 niet leuker vind en beter te combineren, draagbaarder is:
Trui 1:

Trui 2:

Trui 3:

Ben wel benieuwd welke jullie het leukst vinden
Trui 1:

Trui 2:

Trui 3:

Ben wel benieuwd welke jullie het leukst vinden
maandag 3 november 2025 om 16:28
Heb net weer even op Vinted gekeken en er staan wel andere kersttruien tussen nu maar nog steeds niet die ene die ik vorig jaar zo leuk vond. Zag al wel dat iemand trui 2 voor 40 euro aanbied op Vinted. Waarom zouden mensen die nu op Vinted kopen als die goedkoper is in de winkel en je ook gewoon even kan passen.
maandag 3 november 2025 om 20:58
Ik houd ook van kleur, maar niet van die kleuren.Irregular_Choice schreef: ↑03-11-2025 15:583! Maar ik hou van kleur en Takkieik heb niet zo veel met Siepie, dus die kies ik al niet.
maandag 3 november 2025 om 22:39
Op die bovenste 2 staan geen kerstbomen. Vind dat gewoon een wintertrui, dus die kan je de hele winter dragen.
Ik heb vorig jaar deze gekocht :

Die heb ik vorige week al aan gehad. Is in mijn ogen ook geen typische kersttrui, want niks op de trui verwijst specifiek naar kerst.
maandag 3 november 2025 om 22:56
Ja die vind ik nog het leukst. Helaas niet gevonden op vinted.Irregular_Choice schreef: ↑03-11-2025 22:39Op die bovenste 2 staan geen kerstbomen. Vind dat gewoon een wintertrui, dus die kan je de hele winter dragen.
Ik heb vorig jaar deze gekocht :
Die heb ik vorige week al aan gehad. Is in mijn ogen ook geen typische kersttrui, want niks op de trui verwijst specifiek naar kerst.
dinsdag 4 november 2025 om 00:36
dinsdag 4 november 2025 om 06:53
Ik kijk even in dit topic, wil er verder niks mee. Open daarna mijn vinted om gewoon voor mijzelf rond te kijken. En ja hoor, dit komt meteen voorbij:
https://www.vinted.nl/items/7474867607- ... y-and-warm
Is toch bizar hoe dat werkt.
dinsdag 4 november 2025 om 11:55
Veel plezier ermee. Had hem ook in m'n favorieten staan maar twijfelde blijkbaar te langQiya schreef: ↑04-11-2025 06:53Ik kijk even in dit topic, wil er verder niks mee. Open daarna mijn vinted om gewoon voor mijzelf rond te kijken. En ja hoor, dit komt meteen voorbij:
woensdag 5 november 2025 om 20:10
Ik draag hem vooral omdat ik hem gewoon heel leuk vind
woensdag 5 november 2025 om 20:43
Irregular_Choice schreef: ↑05-11-2025 20:10Ik draag hem vooral omdat ik hem gewoon heel leuk vindEcht mooi is hij niet, maar ik vind hem ook niet heel fout of lelijk. Het is ook een hele fijne trui. Lekker dikke stof, zacht en ook soepel. Echt zo’n lekkere warme wintertrui
maar mensen zijn sowieso wel wat raardere kleding gewend haha! Ik draag ook veel Blutsgeschwister met een alpenmotief en Heidi, of kleurige bloemetjes enz. Dus niemand kijkt er raar van op als ik deze trui gewoon draag. Wel veel mensen die trouwens dan zeggen dat het dus een kersttrui is. Als ik dan vraag wat er zo kerstig aan is, kunnen ze het eigenlijk niet zeggen haha! Gewoon een trui voor de winter dus
![]()
Hartstikke leuk om te lezen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in