Welke tijdschriften?

05-11-2019 17:56 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dochter van een bekende (17), is opgenomen in het ziekenhuis. Ik wil haar graag wat tijdschriften of iets anders om haar bezig te houden sturen, maar welke zijn leuk voor die leeftijd? Andere ideeën zijn ook welkom.
Such a beautiful place to be with Friends.
Donald Duck!
Das altijd leuk, zeker als je ziek zwak misselijk bent.
viva-amber schreef:
05-11-2019 18:56
De Tina bestaat nog :-O$ :flirting:
Dat is niet leuk als je 17 bent hoor. :-D
Op mijn 17e las ik de gewone Elle en Vogue, maar ik was erg geïnteresseerd in mode. Maar ik was daar zeker niet alleen in. Hangt van het type af.

Oh, en de Cosmopolitan.

Heb het idee dat die meiden van tegenwoordig veel volwassener zijn dan wij waren.
Een puberella van 17 vermaakt zich toch gewoon met haar smartphone/tablet/netflix?
Haal wat fatsoenlijks te eten voor haar: chocolade, koekjes, chips etc want van ziekenhuisvoer word je niet vrolijk.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
05-11-2019 18:58
Op mijn 17e las ik de gewone Elle en Vogue, maar ik was erg geïnteresseerd in mode. Maar ik was daar zeker niet alleen in. Hangt van het type af.

Oh, en de Cosmopolitan.

Heb het idee dat die meiden van tegenwoordig veel volwassener zijn dan wij waren.
Ik las vroeger de Break Out, dat was echt niet voor kleine kinderen hoor :clown:
Voor iedereen een groene tuin
redbulletje schreef:
05-11-2019 19:06
Een puberella van 17 vermaakt zich toch gewoon met haar smartphone/tablet/netflix?

Daar heb je een goed punt :rofl:
Nitflex schreef:
05-11-2019 18:58
Op mijn 17e las ik de gewone Elle en Vogue, maar ik was erg geïnteresseerd in mode. Maar ik was daar zeker niet alleen in. Hangt van het type af.

Oh, en de Cosmopolitan.

Heb het idee dat die meiden van tegenwoordig veel volwassener zijn dan wij waren.
Dat idee heb ik helemaal niet. Op welk vlak bedoel je?
herfstappeltaart schreef:
05-11-2019 19:07
Daar heb je een goed punt :rofl:
Maar dan werkt de wifi niet of maar half in 't ziekenhuis :-).

Of verstoort al die elektronische rommel teveel de apparaten in 't ziekenhuis.



Kan dat tijdschrift of dat puzzelboekje toch écht van pas komen.
Marnamai schreef:
05-11-2019 19:13
Maar dan werkt de wifi niet of maar half in 't ziekenhuis :-).

Of verstoort al die elektronische rommel teveel de apparaten in 't ziekenhuis.



Kan dat tijdschrift of dat puzzelboekje toch écht van pas komen.

Ja is ook leuk erbij hoor. Nogmaals: boek met de korte humoristische verhaaltjes van Sylvia Witteman.
Marnamai schreef:
05-11-2019 19:13
Maar dan werkt de wifi niet of maar half in 't ziekenhuis :-).

Of verstoort al die elektronische rommel teveel de apparaten in 't ziekenhuis.



Kan dat tijdschrift of dat puzzelboekje toch écht van pas komen.
Ja, TO extra data, dan hoeft ze niet op die slechte Wifi van het ziekenhuis. ;-)
Grazia, en andere mode tijdschriften?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
05-11-2019 19:15
Ja, TO extra data, dan hoeft ze niet op die slechte Wifi van het ziekenhuis. ;-)
Yep of i-tunes/google play card enz.
Lucifer2018 schreef:
05-11-2019 19:15
Ja, TO extra data, dan hoeft ze niet op die slechte Wifi van het ziekenhuis. ;-)
Ziekenhuis hier heeft heel goeie wifi. Heb nonstop netflix liggen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
05-11-2019 18:57
Dat meisje van 17 of haar moeder?

Anders van alles wat, vind ze het echt niks zoals ik, kunnen anderen het nog lezen op de afdeling toch? Gaat om het gebaar!
Meisje
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-11-2019 19:07
Haal wat fatsoenlijks te eten voor haar: chocolade, koekjes, chips etc want van ziekenhuisvoer word je niet vrolijk.
Geen idee of ze dat mag, maar wel een idee, daar zou ik zelf ook vrolijk van worden.
Such a beautiful place to be with Friends.
LoveDobby schreef:
05-11-2019 19:41
Geen idee of ze dat mag, maar wel een idee, daar zou ik zelf ook vrolijk van worden.
En doe naast het snoep ook ineens iets fatsoenlijk om te drinken, want al dat water komt me elke keer de neus uit.
Marnamai schreef:
05-11-2019 19:42
En doe naast het snoep ook ineens iets fatsoenlijk om te drinken, want al dat water komt me elke keer de neus uit.
In halve literflesjes! Ze hebben daar maar hele kleine glaasjes en als je op je rug ligt dan drinkt een flesje veel fijner.
Alle reacties Link kopieren
Ga van de week met mijn dochter een leuk pakketje samenstellen (dochter kent het meisje iets beter dan ik) Wil het opsturen, want het is niet echt in de buurt, dus drinken is denk ik niet handig.
Such a beautiful place to be with Friends.
Goede powerbank met lange snoeren. ITunes kaart voor muziek, spelletjes en luisterboeken. Koptelefoon. Strips. En wat lekkers te snoepen.
ShaunTheSheep schreef:
05-11-2019 20:02
Goede powerbank met lange snoeren. ITunes kaart voor muziek, spelletjes en luisterboeken. Koptelefoon. Strips. En wat lekkers te snoepen.
Er zitten stopcontacten vlakbij je hoofd, dus powerbank zal ze niet nodig hebben.
WiFi is altijd top in de ziekenhuizen waar ik kom.
redbulletje schreef:
05-11-2019 20:03
Er zitten stopcontacten vlakbij je hoofd, dus powerbank zal ze niet nodig hebben.
Bij mij twee keer geen stopcontacten dichtbij.
Boekjes van Paulien Cornelissen lezen ook makkelijk weg.
Alle reacties Link kopieren
Girlz, Cosmo Girl en Linda Meiden!

Ik las op die leeftijd de Fancy en Yes, maar die bestaan niet meer (God, ik word oud).
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven