Welke tijdschriften?

05-11-2019 17:56 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dochter van een bekende (17), is opgenomen in het ziekenhuis. Ik wil haar graag wat tijdschriften of iets anders om haar bezig te houden sturen, maar welke zijn leuk voor die leeftijd? Andere ideeën zijn ook welkom.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
05-11-2019 20:23
Girlz, Cosmo Girl en Linda Meiden!

Ik las op die leeftijd de Fancy en Yes, maar die bestaan niet meer (God, ik word oud).
Tegen dat probleem liep ik ook aan hoor, wat ik leuk vond op die leeftijd bestaat niet meer.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
05-11-2019 20:36
Tegen dat probleem liep ik ook aan hoor, wat ik leuk vond op die leeftijd bestaat niet meer.
Vraag aan de ouders wat zij leuk vindt.
(misschien mosterd)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Jaja007 schreef:
05-11-2019 20:45
Vraag aan de ouders wat zij leuk vindt.
(misschien mosterd)
Ouders zitten midden in een stroomversnelling van de medische molen, die hebben nu wel wat anders aan hun hoofd en wil ik er niet mee lastig vallen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
05-11-2019 21:24
Ouders zitten midden in een stroomversnelling van de medische molen, die hebben nu wel wat anders aan hun hoofd en wil ik er niet mee lastig vallen.

Gewoon een kort appje, dat is toch geen lastig vallen? Ik zou het eerder attent vinden als iemand iets leuks en passends voor mijn dochter zou willen kopen . Zet je er gewoon even bij dat niet persé een reactie hoeft als hun hoofd er niet naar staat.

Toen ik ‘passend’ typte dacht ik een nieuwe pyjama of sokken misschien leuk?
.
Ik vond als 17-18 jarige de Elle, Cosmo enzo echt niks maar ik was en ben geen mode/ make up meisje. Ik las als tiener liever de Flair, Viva of Quest. Lekker veel verhalen en weetjes om te lezen zonder al te veel reclame.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
05-11-2019 21:32
Gewoon een kort appje, dat is toch geen lastig vallen? Ik zou het eerder attent vinden als iemand iets leuks en passends voor mijn dochter zou willen kopen . Zet je er gewoon even bij dat niet persé een reactie hoeft als hun hoofd er niet naar staat.

Toen ik ‘passend’ typte dacht ik een nieuwe pyjama of sokken misschien leuk?
Ik zou er juist totaal niet op zitten te wachten om mee te denken met iemand die iets naar mijn dochter wil sturen die een zware operatie moet ondergaan terwijl je ineens in de medische molen beland bent. Ze heeft wel wat anders aan haar hoofd dan onzinnige appjes beantwoorden, waarschijnlijk staat haar telefoon al roodgloeiend met berichten van mensen die vragen hoe het gaat en wat er nou aan de hand is en wanneer ze geopereerd wordt enz.

TO, ik zou ook voor het pakket chocola/snacks gaan met misschien 1 tijdschrift erbij.
Liliane13 schreef:
05-11-2019 20:23
Girlz, Cosmo Girl en Linda Meiden!

Ik las op die leeftijd de Fancy en Yes, maar die bestaan niet meer (God, ik word oud).
Ik denk echt dat je jonger was toen je de Yes en de Fancy las.
Ik had vroeger een abonnement op Fancy en de Yes zat altijd in de leesmap. Vond de Yes net wat leuker dan de Flair (die ook in de leesmap zat). Ook een hele tijd een abonnement gehad op de Hitkrant, Break Out less ik wel eens bij een vriendin destijds. Op Break Out mocht ik geen abonnement wegens die naakte rubriek. Niet dat Fancy nou zo onschuldig was :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven