Werk aan de Muur - ervaringen

25-08-2024 23:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand hier wel eens iets gekocht van Werk aan de Muur?
Ben op zoek naar ervaringen, tips, inspiratie!

Andere soortgelijke websites of tips om een mooi schilderij te vinden zijn ook welkom.
Ik loop er tegenaan dat ik het best een uitgave vind en dan dus eeuwig blijf twijfelen, dus misschien trekken positieve ervaringen me over de streep 😉
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze bieden aan om een kunstwerk te kopiëren.

Misschien is naar de kunstuitleen een betere optie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is, lijkt mij, toch afhankelijk van wat, waar je iets aan welke muur wilt.
Woonkamer, hal, kinderkamer, schilderij of behang?

Na verbouwing en een slecht gestucte muur kijk ik nu aan tegen een pracht Delfts blauw behang van deze zaak. Aanbrengen was wiebelen op een trapje, maar goed gelukt.
sharing* wijzigde dit bericht op 26-08-2024 09:58
Reden: +t
0.17% gewijzigd
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mijn kunstwerk van 'the art of interior'.
Heel tevreden over!
Alle reacties Link kopieren Quote
Aah en ik zie nu dat een andere die ik heb hangen, dat ze die ook bij 'werk aan de muur' aanbieden. Een IXXI kunstwerk.

Ik vind hem waanzinnig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sharing* schreef:
26-08-2024 09:50
Dat is, lijkt mij, toch afhankelijk van wat, waar je iets aan welke muur wilt.
Woonkamer, hal, kinderkamer, schilderij of behang?

Na verbouwing en een slecht gestucte muur kijk ik nu aan tegen een pracht Delfts blauw behang van deze zaak. Aanbrengen was wiebelen op een trapje, maar goed gelukt.
Ze vraagt of iemand ervaring heeft met 'Werk aan de muur' of andere aanbieders van kunst. Niet wat ze op moet hangen.
Mijn nieuwe leven begon toen het oude was vervaagd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je zou eens een galerie binnen kunnen lopen bij jou in de buurt? Als je online wilt kopen, kun je eens kijken op exto.nl. Niet alleen om online te kopen, maar je kunt vaak ook een afspraak maken bij een kunstenaar als je werk hebt gezien dat je aanspreekt.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor de reacties! Jammer dat niemand ervaring heeft met Werk aan de Muur zelf. Ben benieuwd naar de kwaliteit enz. Het is idd een beetje zoals ixxxi, geen origineel werk maar daardoor wel betaalbaarder (en daardoor makkelijker wisselen als ik het weer beu ben)

Kunstuitleen heb ik wel eens naar gekeken maar vond ik alsnog erg prijzig.
Galerie zal hetzelfde verhaal zijn qua prijsklasse en vind ik om die reden ook een drempel.

Meer tips voor leuke muurdecoratie zijn altijd welkom 😀
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben toevallig ook aan het dubben om te bestellen. Ik hoop op ervaringen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja! Wij hebben een doek in een art frame van Werk aan de muur. Heel tevreden over, echt mooie kwaliteit, we krijgen er vaak complimenten over. En als je wilt kun je ook makkelijk van doek wisselen als je de lijst eenmaal hebt. Ben nog op zoek naar een nieuw kunstwerk, en dat zal zeker weer een exemplaar zijn van Werk aan de muur. Alleen een keuze maken is wel heel lastig :'( .
Alle reacties Link kopieren Quote
Evipevi schreef:
27-08-2024 10:28
Dank voor de reacties! Jammer dat niemand ervaring heeft met Werk aan de Muur zelf. Ben benieuwd naar de kwaliteit enz. Het is idd een beetje zoals ixxxi, geen origineel werk maar daardoor wel betaalbaarder (en daardoor makkelijker wisselen als ik het weer beu ben)

Kunstuitleen heb ik wel eens naar gekeken maar vond ik alsnog erg prijzig.
Galerie zal hetzelfde verhaal zijn qua prijsklasse en vind ik om die reden ook een drempel.

Meer tips voor leuke muurdecoratie zijn altijd welkom 😀
Echte kunst vind ik nou bij uitstek iets dat je koopt omdat je het mooi blijft vinden, ongeacht de trends die er heersen. Ik koop mijn hele leven al kunst en designklassiekers, en no way dat één van die dingen mijn huis verlaat omdat ik het beu ben. Mijn huis is daardoor niet trendy of perfect gestyled, maar dat vind ik ook niet mooi en niet eigen.
Kunst verplaatst wel, van prominent boven de piano, naar de keuken, naar de gang, naar slaapkamer en weer terug naar de woonkamer. Maar wegdoen, nee, dat kan ik niet.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren Quote
We hebben een foto gekocht op Werk aan de Muur, de foto is afgedrukt op aluminium in een groot formaat (150 x 100 cm). Hangt er al een paar jaar en blijft mooi terwijl het licht van de zon er ook nog wel opvalt.
Levering en informatie rondom de levering ging prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben een doek met geluiddemping van Werk aan de Muur. Aanrader!
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ervaring met Werk aan de Muur en Murale. Ik heb van die doeken in een frame, kun je ook nog eens wisselen. Ben zeer tevreden. Wel vind ik het zoeken bij Werk aan de Muur drama, maar dat kan ook aan mij liggen.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven