Zware hersenschudding en moeilijke zus [Geen OP]

27-01-2020 15:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
--
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-04-2020 12:01
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welke van de twee zussen is er moeilijk in dit verhaal ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Heftige hersenschudding zeg.

Als je niet meekijkt is tv geluid ed inderdaad erg vervelend.
Ik heb een te hoge hersendruk en kan het soms ook erg slecht hebben. Geluiden van anderen. Maar goed. Ik kan mijn kinderen vragen boven te gaan spelen.
Verder zou je oordopjes kunnen gaan gebruiken of een geluidsdempende koptelefoon.

Maar als jij nog zoveel last van je hersenschudding hebt dan zou ik na twee uur echt even gaan liggen en echt rusten. Dus helemaal prikkelvrij.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Kies eieren voor je geld en ga boven puzzelen en kleuren. Van ruzie maken krijg je alleen nog maar meer hoofdpijn en minder rust in je hoofd.
.
Nummer*Zoveel schreef:
27-01-2020 18:01
Dat advies is al een jaar of 30 afgeschaft.
Afgeschaft of niet, te veel opzitten en intensieve dingen als schermpje kijken is niet goed en zoals iemand anders ook schreef even liggen werkt echt. Je hoeft niet de hele dag plat maar na 2 uurtjes even rust lijkt me echt beter.
Alle reacties Link kopieren
Gardenwoman schreef:
27-01-2020 15:39
Ik weet niet meer wat ik moet doen ik voel me niet gewaardeerd en ik wordt er heel verdrietig en boos van.

Wat heeft het dikgedrukte te maken met de situatie?
Kan je niet met je zus afwisselen, zodat jij ook een uur of twee beneden kan zitten? Dan kan zij weer tv kijken na die tijd.
Het lijkt mij niet de bedoeling dat een van de twee ervoor zorgt dat de ander de hele tijd niet gebruik kan maken van de woonkamer.
Anders kan je dit ook met je ouders bespreken, en zeggen dat je op een dag ook even beneden wil zitten en niet de hele dag in je slaapkamer.
Ik heb het ook gehad, luisterboeken vond ik prettig. Verder tja ik woonde in een studentenhuis en was erg veel op m'n kamer. Ik kon ook niet tegen tv, maar trok me veel terug.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de reacties, zit nu gedeeltelijk in een revalidatie kliniek, het bleek toch heftiger te zijn dan dat het eerst leek.
Jeetje dat had ik niet verwacht. Ik hoop dat je er snel bovenop komt.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel, dat is super lief van je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven