Ervaringen relatiebureau?

07-07-2011 14:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaringen met een relatiebureau? En dan bedoel ik bureau's als Mens en Relatie, of Partner Select en dergelijke..
Ik denk dat het vooral betrouwbaarder is dan internet-dating, vooral omdat alle kandidaten, mannen en vrouwen, door de consulentes gezien zijn. Zij kunnen op basis van hun ervaring een goede inschatting maken of mensen al dan niet bij elkaar zouden kunnen passen. Want let wel: match op papier is anders dan match in het echie, maar het kan ook vooral een veilig gevoel geven.Als er wel een relatie uit voortkomt, is die het bedrag waard geweest . . . .
Alle reacties Link kopieren
Ga de kroeg in...



Of de supermarkt ghe ghe



Leuke mannen/vrouwen zat!!
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het persoonlijk zonde van het geld. Natuurlijk is er een kans dat het een relatie oplevert, maar een garantie is het nooit. Iemand van zo'n bureau doet vooraf de screening, dus je zult wellicht minder mismatches hebben. Maar dat doe ik dan liever zelf; dat is tenminste gratis en uiteindelijk heb ik er het meest verstand van.



Als je vriendin al van alles heeft geprobeerd, is het dan niet zinvoller om te onderzoeken waaróm het telkens op niets uitloopt, al dan niet in therapie? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze (onbewust) verkeerde mannen uitkiest o.i.d..Dat lijkt mij zelf een stuk zinvoller dan de zoveelste bemiddeling.
Alle reacties Link kopieren
Je zou voor jezelf een limiet moeten instellen wat je ervoor uit wilt geven.



Mijn beste maat was na 9 jaar vrijgezel ook wel weer toe aan een gezellige relatie en via de normalere kanalen wilde het niet hlemaal lukken.

Via een relatiebureau is hij uiteindelijk voor 3300 euro het schip in gegaan en dat was dan niet een slonzig bedrijfje ofzo, ze waren zelfs op de Nederlandse televisie om mensen bij elkaar te brengen.



Ik vind het gros pure oplichterij en ik denk echt dat wanneer je geen stapper bent of niet makkelijk contact zoekt in het echt met mensen, je ns zou moeten kijken welke andere sites er nog meer zijn





www.relatieklik.nl is een hele leuke heb ik me laten vertellen!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties en tips.

Dat van dat geldklopperij, daar ben ik inderdaad ook bang voor.
Alle reacties Link kopieren
280 euro vind ik inderdaad een hoop geld...



No cure - no pay bestaat niet denk ik?



Het is lastig om sowieso een leuke partner te vinden, ongeacht waar je hem/haar denkt op te 'duikelen' .
Alle reacties Link kopieren
Altero in België is in ieder geval geldklopperij.
Heb aangegeven dat ik sowieso iemand wilde met een universitaire opleiding. Wat denk je wat de opleiding van mijn eerste date is? Kleuterleidster!
Heb gevraagd om mij uit te schrijven en de helft van mijn geld terug te krijgen. Terugbetalen, daar doen ze niet aan was het antwoord. Ik ben immers op hun eerste dating voorstel ingegaan. Altero, no go!
Dr Bart
Alle reacties Link kopieren
Bart, Ik heb er een heel andere ervaring mee. OK, niet elk voorstel was de ware maar na 5 voorstellen heb ik haar wel gevonden.
Ik begrijp dat als je niet tevreden bent, je een nieuw voorstel kan vragen. Er op ingaan is natuurlijk inderdaad akkoord gaan. Maar dan krijg je toch gewoon een nieuw voorstel ? Dat begrijp ik niet goed.
Alle reacties Link kopieren
juist, komen er na jaren ineens twee Bartjes aan die zich speciaal voor deze post aanmelden..
Alle reacties Link kopieren
tja, onze naam kiezen we niet hé... ik hoop voor jou hetzelfde :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven