Welk cadeau geef ik aan een 90-jarige oma?

15-07-2011 16:06 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mij de meest logische plek om dit topic te plaatsen, toch? Is toch een bijzondere relatie...



Mijn oma wordt 90 en ik weet echt niet waar ik haar een plezier mee kan doen. Heeft iemand een leuk (persoonlijk) idee? Ik hoop dat jullie me wat inspiratie kunnen geven!
Alle reacties Link kopieren
Een mooie foto van alle (achter)(klein)kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn oma (81) een likeur uit mijn eigen stad gegeven. maar zij is dan ook nogal een zoeperd, hahahaha



verder is mijn oma nog altijd gek op lekkere luchtjes, CD's van Benny Neijman en foto's. O ja, met haar digitale fotolijst was ze de hipste van de galerij!!!!!
Een doos Belgische bonbons of 'n fles van haar favoriete drank.
-
Ik heb een keer een fles boerenjongens en boerenmeisjes gemaakt en dat gegeven. Ik had gehoopt dat ze het leuk zou vinden, maar de knaller van de avond was een glazen vaas met een neproos en witte nepversiering. Maar dat vond ze dus erg mooi.
Alle reacties Link kopieren
Neem haar een middagje mee naar de stad en ga lekker ergens uitgebreid koffiedrinken of ergens lunchen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt trouwens ook zelf chocolade truffels maken. Als ze ervan houdt. En dan mooi verpakken.

Ik heb nog wel een recept als je wit.
Gloria Vanderbilt? Dat hebben die dames allemaal, serieus...
Alle reacties Link kopieren
Hier krijgt oma van bijna 90 altijd een flesje 4711 en van die 4711-parfumdoekjes en/of een foto. Ze mag niet snoepen en heeft ook geen favo-drankje en zegt ook altijd dat ze helemaal niets hoeft. Andere familie neemt altijd een bloemstukje of plantjes voor buiten mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:choca schreef op 15 juli 2011 @ 16:16:

Hier krijgt oma van bijna 90 altijd een flesje 4711 en van die 4711-parfumdoekjes en/of een foto. Ze mag niet snoepen en heeft ook geen favo-drankje en zegt ook altijd dat ze helemaal niets hoeft. Andere familie neemt altijd een bloemstukje of plantjes voor buiten mee.Naar 4711 ruikende oma's
quote:batwom schreef op 15 juli 2011 @ 16:17:

[...]





Naar 4711 ruikende oma'sAch ja... Mijn oma's zijn beide 94 geworden en leven niet meer. We namen ze (apart van elkaar) mee voor een tochtje door hun geboortestreek en gingen dan ergens uitgebreid koffiedrinken of lunchen. En maar vertellen over vroeger....... Heerlijk!
quote:Annie.Ooi schreef op 15 juli 2011 @ 16:11:

Heb mijn oma (81) een likeur uit mijn eigen stad gegeven. maar zij is dan ook nogal een zoeperd, hahahaha



verder is mijn oma nog altijd gek op lekkere luchtjes, CD's van Benny Neijman en foto's. O ja, met haar digitale fotolijst was ze de hipste van de galerij!!!!!Gave oma!!
quote:batwom schreef op 15 juli 2011 @ 16:17:

[...]





Naar 4711 ruikende oma's Heerlijk! Bij oma's hoort dat gewoon, zo'n soort luchtje.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 15 juli 2011 @ 16:16:

Gloria Vanderbilt? Dat hebben die dames allemaal, serieus... 85 jarige oma van mijn man vroeg oprecht verbaasd: hoe wist je dat dat mijn merk is?
quote:Zima schreef op 15 juli 2011 @ 16:39:

[...]





85 jarige oma van mijn man vroeg oprecht verbaasd: hoe wist je dat dat mijn merk is?



Haha, wat vertederend.



Ik heb zelf in de thuiszorg, daarna een verpleeghuis en daarna een verzorgingshuis gewerkt en daar hadden die dames het allemaal. 'Zo'n heerlijk luchtje!'
Alle reacties Link kopieren
Hihi, lief



Mijn opa had altijd old spice, een tijdje terug nog even geroken en het rook nog steeds naar 'opa'



Ps: goede man is al 27 jr geleden overleden.

Oma's heb ik nooit gekend - nu wel schoon-oma, lief mensje en man heeft enorm leuke herinneringen aan haar
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdh schreef op 15 juli 2011 @ 16:19:

[...]





Ach ja... Mijn oma's zijn beide 94 geworden en leven niet meer. We namen ze (apart van elkaar) mee voor een tochtje door hun geboortestreek en gingen dan ergens uitgebreid koffiedrinken of lunchen. En maar vertellen over vroeger....... Heerlijk!

Deze is leuk!

Mijn ouders hebben een tijd geleden een ritje per koets gemaakt door mijn moeders geboortestreek, ook heel erg leuk! En inderdaad lekker ergens lunchen, prima idee.
Alle reacties Link kopieren
Een aantal mooi ingepakte tuinglossy's?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Als ze er nog goed genoeg voor is zou ik haar idd meenemen voor een toertochtje door haar geboortestreek met aansluitend een lunch of diner.

De oma van mijn man geniet daar vreselijk van in elk geval.



Mijn eigen oma is al lang dood.

Haar maakte je dan weer blij met Mayazeep of een cd van Queen. Ik had qua muzieksmaak een hele hippe oma.

Ze is er al bijna twintig jaar niet meer, kan haar nog steeds missen.
Bier? (Zie jouw smiley)
O ja. Mayazeep! Of Kamperfoliezeep van Palmolive!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens een echt mooie orchidee in een mooie pot vind ik ook wel een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma maak je gelukkig met een pondje paling.
Alle reacties Link kopieren
Verzamel alle (achter)kleinkinderen en neem haar mee uit. Naar de dierentuin of de keukenhof, net naar gelang oma leuk vindt. Aansluitend lekker eten. Tijdens het uitje een foto maken van het hele gezelschap en deze later ingelijst aanbieden. We doen dit elk jaar met onze evenoude oma en het is altijd een succes!
Ik krijg er een punthoofd van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven