Cadeau ideeen voor mn vriend...

05-12-2011 16:00 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn vriend wordt eind Januari 25 jaar. We zijn 3 jaar samen nu, en vind het steeds lastiger om een leuk cadeau te bedenken voor een man..

Nu mijn vraag: wat geven jullie je vriend/man als cadeau??

Alle tips zijn welkom. Hopelijk zitten er leuke tussen waar ik zelf niet op kom..



Voor vriendinnen heb ik altijd ideeen maar cadeau's voor mannen (mijn vriend in dit geval) bedenken vind ik zo lastig.



Alvast bedankt.

-xx-
Alle reacties Link kopieren
Een e-reader, visspullen, rookgerei, een goede fles drank, lekker luchtje, romantisch etentje,
Tjee, dat sommige nu echt niets zelf kunnen bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Euh, het is toch jou vriend. Wij kennen hem niet dus beetje moeilijk te bedenken he.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook niet makkelijk voor een man.. Maarruh, ik vind altijd wel wat. Een geurtje, iets wat hij nodig heeft of iets romantisch...
Alle reacties Link kopieren
Weekendje weg, spiegelreflexcamera, leuke boeken. Er is toch zat te verzinnen?
Alle reacties Link kopieren
Tja soms ist moeilijk he. Veel is ook al gegeten.

Vandaar de vraag naar wat (algemene) tips.. ;)
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor de tips waar ik wel wat aan heb!!! Heb al goede ideeen voorbij zien komen.
Alle reacties Link kopieren
citytrip
Alle reacties Link kopieren
Als je maar geen high-tea doet of wurreksjoppen want dat is aan de meeste mannen echt niet besteed.
Alle reacties Link kopieren
laptoptas?

Ik maak al mijn kadootjes altijd zelf. Heb het volgende al gemaakt voor mijn vriend: zelfgemaakt kookboek, muts, laptoptas, bonbons, cameratasje.
Alle reacties Link kopieren
horloge
Alle reacties Link kopieren
quote:babyleidster schreef op 05 december 2011 @ 16:08:

Thnx voor de tips waar ik wel wat aan heb!!! Heb al goede ideeen voorbij zien komen.



Privé-eiland, weekje Dubai, flesje olijfolie met goudschilfers, een vintage Aston Martin... Zo makkelijk juist, die mannen!

Maarreehhh voordat je iedereen hier nuffig afserveert indirect met die opmerking van je: wat is je budget en wat voor type is die vrijer van je? Wat voor hobby's heeft ie bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Is hij van de 'porsche rijden' of van de manchetknopen? Meer een Xbox persoon (en spelletjes) of een 'voetbalfanaat die een rondleiding door zijn stadion zou willen'. Is hij een metro-man en van de uiterlijke verzorging of houdt hij er van om verschillende biertjes uit te proberen? Tja wat voor een persoon is ie.
Alle reacties Link kopieren
www.kadopagina.nl



Zit zeker wel wat leuks tussen!



En wat denk je van de welness boot in Mill?

Absoluut een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij geen hobby waar je iets voor zou kunnen kopen?



Wat bij mij ook helpt is met mijn vriend de stad in te gaan (vooral zo aan het einde van de maand) en mijn oren open te houden voor dit zinnetje: 'dit zou ik zo graag willen, maar dat kan ik nu niet betalen' of mijn ogen openhouden voor alles wat hij in handen neemt en positief over is. Works like a charm en de verassing is altijd groots!
Alle reacties Link kopieren
Wij gingen meestal maar uit eten, aangezien mijn toenmalige vriend gewoon echt geen hobby's had (behalve gamen op de pc, maar hij speelde altijd dezelfde games die hij al had).
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
quote:babyleidster schreef op 05 december 2011 @ 16:00:

Hallo allemaal.

Voor vriendinnen heb ik altijd ideeen maar cadeau's voor mannen (mijn vriend in dit geval) bedenken vind ik zo lastig.



Alvast bedankt.

-xx-



Ik weet het .. ( ik ben een man )



Je koopt een mooi rood breed lint.

op de verjaardag als jullie alleen zijn kleed je je helemaal uit.

Je neemt het lint en trekt het om je heen ( wees creatief ).

Maak op elke kruising van het lint een knoop.

Zo ga je op bed liggen en dan roep je je vriend dat hij "zijn cadeau-tje" uit mag komen pakken.

Wedden dat je een top verjaardagscadeau hebt?

Alle reacties Link kopieren
Tja, misschien moet je het idd op een mannen-forum vragen...
Alle reacties Link kopieren
quote:dunschiller schreef op 05 december 2011 @ 16:24:

[...]





Ik weet het .. ( ik ben een man )



Je koopt een mooi rood breed lint.

op de verjaardag als jullie alleen zijn kleed je je helemaal uit.

Je neemt het lint en trekt het om je heen ( wees creatief ).

Maak op elke kruising van het lint een knoop.

Zo ga je op bed liggen en dan roep je je vriend dat hij "zijn cadeau-tje" uit mag komen pakken.

Wedden dat je een top verjaardagscadeau hebt?

Of je huurt een lekker wijf en pakt die in met een lint.
Alle reacties Link kopieren
En in de andere 327 topics hierover kon je niks leuks vinden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
wat is je budget dan?

iets bedenken als een dslr is leuk maar als je niet meer dan 100 euro wil besteden word hem dat niet he
Alle reacties Link kopieren
Haha nou zo te horen moet ik niet op een mannen forum zijn.

Ook ben ik geen 1 tegen gekomen die tips heeft voor mannen cadeaus. Misschien kun je die door linken?? Ik forum ook mobiel dus heb helaas geen zoek functie.



Zijn hobby is koken!!! Dus dacht al aan een kook workshop met zn 2en. Een mooi kookboek van bijv Jamie Oliver met een kook schort.

Jaa ik begin al leuke dingen te verzinnen.



Bedankt voor het mee denken allemaal!!!
Alle reacties Link kopieren
koken, genoeg dingetjes.

een set of enkele goede messen (dus geen blokker rotzooi).

een pastamolen, dure olijfolie, balsamico, goede pan, etc.
Alle reacties Link kopieren
Onder de 100 wil ik wel blijven!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven