relatietherapeut, iemand ervaring?

08-05-2007 21:22 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
De relatie tussen mijn vriend en mij is niet echt meer wat het geweest is. het is meer een broer-zusrelatie. Nu weten we niet goed wat we moeten. We willen elkaar eigenlijk niet kwijt maar zo kan het ook niet langer. Ik overweeg naar een relatietherapeut te stappen, maar zie daar ok wel tegenop. Heeft iemand hier ervaring mee? en waar vind ik een goede?
Alle reacties Link kopieren
we overwegen naar een relatietherapeut te stappen, maar zie daar ok wel tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij is relatietherapeute en ik hoor heel veel positieve verhalen van haar. Ze praat met de mensen zowel samen als apart. Vaak zijn mensen in patronen terecht gekomen en het is het doel om terug te komen bij de basis want ooit ben je tenslotte voor elkaar gevallen. Er sluipen ongemerkt dingen in en dat sluimerd maar door en als je met hulp van een therapeute dingen duidelijk krijgt dan kun je er ook iets aan doen. Als het daarna blijkt dat het echt over is in je relatie kun je er ook meer vrede mee hebben dan "zomaar" te stoppen want dat is de weg van de minste weerstand natuurlijk en erval je vermoedelijk bij een nieuwe partner in het zelfde. Mijn tip is, zeer zeker doen, ga ervoor samen het is beslist geen schande!

Succes!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven