vriend wil borsten

11-07-2013 23:57 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja.. inmiddels net ex. Want hij is transgender en hij wil borsten.

Ik heb m'n best gedaan om goed om te gaan met zijn vrouwelijke kant ook al vond ik het lastig. Hij was er vanaf het begin eerlijk over dat hij vrouwenkleren draagt. Ik dacht dat ik dat wel kon hebben. Ik hou tenslotte van hem. Maar er ging een heleboel mis in onze relatie. Onder andere doordat ik toch gefrustreerd werd. Dan had ik een mooi lingeriesetje gekocht om hem te verassen en dan zei hij: 'Mooi! Die wil ik ook!' Of 'Mag ik die passen? ' als het om slipjes ging. Ik heb echt gevochten maar met borsten kan ik niet omgaan. En het meest rotte is, ik heb het gevoel dat ik nooit een keus heb gehad. Dat hij voor zichzelf kiest ook al raakt hij mij daardoor kwijt. En dat snap ik wel, het is zijn geluk en ik wil dat hij gelukkig is. Maar het is zo ontiegelijk zuur.



We zijn nu onze omgeving aan het vertellen dat we als vrienden uit elkaar zijn. 'Maar waarom dan?' Tja...



Ik wilde dit zo graag kwijt :'( Alleen m'n liefste vriendinnetje weet dit.

En ik zit er zo mee in m'n maag :(
Je zegt:

ik heb het gevoel dat ik nooit een keus heb gehad





Dat klopt. Hij is niet wat jij dacht dat hij was. Hij is transgender.

Hij had ook geen keuze, hij/ zij is geboren zoals hij/zij is.
Alle reacties Link kopieren
Weet ik Meds.. ik wou gewoon dat neptietjes goed genoeg voor hem waren of dat ik er gewoon mee om kon gaan.

Hij heeft het er ook erg moeilijk mee.

Het is gewoon zo zuur.. We hadden zo hard ons best gedaan voor elkaar en dan gaat het mis om iets dat biologisch bepaald is. Waar we beiden niks aan kunnen doen. :'(
Alle reacties Link kopieren
Dan is het zoals het is hè? Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Geen advies of tips alleen een
dat is rot meid.
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk naar voor jou meid! Maar het is niet anders.. Kun je er echt met niemand anders over praten? Huil lekker uit, schrijf van je af en bedenk dat dit echt het beste is.

Dikke knuffel...
Alle reacties Link kopieren
Het is goed dat hij voor zichzelf kiest, dat is heel dapper van hem. En jij moet net zo dapper zijn en ook voor jezelf kiezen. Je verdient een leuke relatie waarin jij o.a. de hoofdrol speelt in de seksuele fantasie. En dit moet wederzijds zijn. Jij valt gewoon niet op mannen met borsten en dit zal nooit anders worden. Laat hem los als partner. En wellicht blijf je vrienden, want hij zal je hard nodig hebben voor, tijdens en na de transformatie. Maar alleen doen als je dit platonisch kunt houden. Verder adviseer ik je los te laten, te rouwen om wat je niet had en wel had. En vervolgens door de gaan met je leven. Er zijn gelukkig genoeg mannen ook zonder borsten.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel

Ldvd is gewoon kut. Ik hoop dat ik er voor hem kan zijn wanneer het zover is en hij aan de hormonen gaat.



Ik moet maar lekker onder de wol gaan



knuf
Alle reacties Link kopieren
Sterkte !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Welterusten meisje. Hoop dat je een beetje slaapt. X
Alle reacties Link kopieren
Wat dapper dat jullie elkaar laten gaan, dat moet wel heel moeilijk zijn. Je kunt mensen niet veranderen: jij hem/haar niet, hij/zij jou niet en daarin zit veel verdriet: accepteren dat dingen zijn zoals ze zijn. Sterkte. Ik hoop dat jullie genoeg van elkaar houden om elkaar te laten gaan.
slaap lekker en veel sterkte
Wat moet dit moeilijk zijn zeg. Heel veel sterkte toegewenst.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
weetniet
quote:willibrordfrequin schreef op 12 juli 2013 @ 03:11:

Overigens vreemd dat het niet al veel eerder mis is gegaan, zo verwijfde vent kan toch niet aantrekkelijk zijn als je gewoon hetero bent?

Niks vreemds aan. Jij snapt gewoon niet dat wanneer iets in jouw belevingswereld niet opgaat, dat niet automatisch voor een ieder geldt. Zucht.



Sterkte TO. Het zou natuurlijk mooi zijn als je hem kunt steunen, maar denk in eerste plaats aan jezelf.
weetniet
quote:willibrordfrequin schreef op vrijdag 12 juli 2013 03:11 Is dat eigenlijk zo, van dat biologisch bepaald? Is dat wetenschappelijk bewezen?



Overigens vreemd dat het niet al veel eerder mis is gegaan, zo verwijfde vent kan toch niet aantrekkelijk zijn als je gewoon hetero bent? "Overigens vreemd dat het niet al veel eerder mis is gegaan, zo verwijfde vent kan toch niet aantrekkelijk zijn als je gewoon hetero bent?"



Wie ben jij om dat te bepalen? Niks mis met een zoals jij het noemt 'verwijfde vent', dat zijn ook net mensen.. *zucht* maar BAH iemand met jouw persoonlijkheid daarentegen.. Kwetsend en onnodig voor TO als ook haar ex! TO niks van aantrekken hoor, hersenloze boerenlullen heb je d'r helaas ook bij, hij zal wel geen liefde kennen..
Alle reacties Link kopieren
quote:willibrordfrequin schreef op 12 juli 2013 @ 03:11:

Is dat eigenlijk zo, van dat biologisch bepaald? Is dat wetenschappelijk bewezen?



Overigens vreemd dat het niet al veel eerder mis is gegaan, zo verwijfde vent kan toch niet aantrekkelijk zijn als je gewoon hetero bent?Oh, want hetero is gewoon en de rest is raar?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:willibrordfrequin schreef op 12 juli 2013 @ 03:11:

Is dat eigenlijk zo, van dat biologisch bepaald? Is dat wetenschappelijk bewezen?



Overigens vreemd dat het niet al veel eerder mis is gegaan, zo verwijfde vent kan toch niet aantrekkelijk zijn als je gewoon hetero bent?



Jij maakte toch nooit fouten? Het is niet zo verwijfde vent maar zo'n.

Daarnaast vind ik je erg kortzichtig. Jij hebt vast nog niet veel levenservaring aan je reacties te lezen.
weetniet
weetniet
Het raakt me, mijn zusje, inmiddels broertje is ook transgender. Zijn borsten gaan eraf, hormonen zijn gestart.

Ik doet me zeer dat hij, net als de vriend van TO tegen idiote reacties als die van Willibrord aan zullen lopen. Wat enorm kwetsend. Gelukkig zegt het meer over de bekrompenheid van zulke mensen, maar helaas zijn er zoveel van dat soort mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven