Die eeuwige onzekerheid...

11-05-2007 04:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een hele leuke jongen leren kennen, ken hem al 5 maanden, maar sinds vorige week gezoend, samen geslapen ( alleen gezoend) en gister filmpje gekeken en gezellig op stap geweest met gezamelijke collega's. Veel gedronken allemaal natuurlijk maar hij heeft na 3-4 drankjes ( voor hem als barman redelijk nuchter) gezegd dat ie mij echt heel leuk vind, niet verliefd is maar dat dat wel kan komen...

Ik ben al helemaal gek op hem, maar wil het nu niet forceren door mijn verliefde gedrag, maar juist mijn best doen hem voor me te winnen!!!

en nu?
Kalm aan doen, stappie terug misschien zelfs en vooral niks forceren. Hij is een mens met gevoelens en als hij niet verliefd is dan is hij dat niet. Het kán nog komen zegt hij misschien wordt hij wel nooit verliefd op je. Je kunt je er niks bij voorstellen denk ik maar het ís mogelijk.



Niet meteen al je kaarten op tafel leggen meid. Je gaat in je hoofd al veel te hard. Heb het leuk met die jongen en leef intussen vooral ook je eigen leven.
Kalm aan doen, stappie terug misschien zelfs en vooral niks forceren. Hij is een mens met gevoelens en als hij niet verliefd is dan is hij dat niet. Het kán nog komen zegt hij, maar misschien wordt hij wel nooit verliefd op je. Je kunt je er niks bij voorstellen denk ik maar het ís mogelijk.



Niet meteen al je kaarten op tafel leggen meid. Je gaat in je hoofd al veel te hard. Heb het leuk met die jongen en leef intussen vooral ook je eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Wegwezen bij die gozer! Echt waar!

Even heel zwart-wit, hoor....maar om het duidelijk te maken:

Voor je winnen? Hoe dan? Zo leuk mogelijk én zo grappig mogelijk én zo sexy mogelijk doen? Op je tenen lopen? 

Tja.........misschien krijg je hem daarmee best een keer je bed in gelokt, maar dan wil hij hoogstwaarschijnlijk nog steeds geen relatie met je.........

Hij moet jou gewoon nu al leuk genoeg vinden, denk ik.....



Sterkte!



Grtz.

D.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm....ik dacht er juist heel positief over. Ik dacht als iemand je na een weekje zegt dat hij me echt heel leuk vind en dat de kans er wel in zit dat ie verliefd op me wordt, dat het dan juist een goed teken is. Niet ieder mens is meteen verliefd. MAar ik heb dus ook een stap terug gedaan. Gister alleen een smsje gestuurd dat ik moe was en naar huis gegaan ben ( dus eigenlijk, ik kom niet meer langs!)

Vanmorgen 2 smsjes van hem, en op msn 1,5 uur gekletst. Heel leuk en hij vind dat ik niet terughoudend moet zijn want hij is echt gek op mij en (aangezien ik 4maanden in het buitenland ga werken in de horeca, over 2 weken weg, wat het geheel nog wat moeilijker maakt) dat het feit dat ik naar het buitenland ga voor hem geen reden is rustig aan te doen of het af te kappen en hij het jammer zou vinden als ik dat wel deed.En daarbij dat ik me niet druk moest maken, maar juist HIJ want ik ga naar het buitenland.

Mijn gevoel zegt dat het echt goed zit met hem, maar toch door voorgaande 2 relaties voel ik nog steeds niet genoeg zekerheid om me er vol in te storten....
Alle reacties Link kopieren
Het kan best dat je pas verliefd op iemand wordt als je al een paar maanden met die persoon omgaat. Dus wat dat betreft kan hij nog best verliefd op je worden.



Maar de uitspraak ik kan best verliefd op je worden slaat eigenlijk nergens op want als je niet verliefd bent, kan je nooit van te voren weten op wie of wanneer je verliefd gaat worden. Dus er is een grote kans dat hij nooit verliefd op je wordt.



Hij vind je nu leuk genoeg om mee naar bed te gaan maar niet leuk genoeg voor een relatie. Dat jij binnenkort naar het buitenland gaat komt hem dus wel goed uit. Hij hoopt dat je voor je vertrekt nog een keer sex met hem hebt en hij heeft achteraf geen gezeik waarom hij niets meer van zich laat horen omdat jij dan veilig ver weg in het buitenland zit en dus niet achter hem aan kan lopen.
Alle reacties Link kopieren
@Anneke: Ik zou gewoon lekker positief blijven hoor! Je gaat toch over twee weken weg, en misschien ben je hem wanneer je terugkomt al lang weer vergeten, daar heb ik zelf ervaring mee. Wat je dus niet moet doen, is als je in het buitenland zit, teveel gaan denken over hoe het geweest zou zijn. Gewoon genieten daar en wel verder zien als je terug komt. Ik heb een soortgelijke ervaring. Vlak voor een reis van een half jaar leerde ik een jongen kennen. Hij was te mooi om waar te zijn en heb echt met hem genoten. Toen ging ik weg en stukje bij beetje raakte hij in vergetelheid. Toen leerde ik daar mijn huidige vriend kennen. Ook wij waren niet meteen verliefd, maar toen we elkaar beter leerden kennen, sloeg de vonk over en nu zijn we alweer een jaar bij elkaar. Ik vind dat al die meiden die reageren erg pessimistisch zijn. Veel mannen uiten nou eenmaal niet makkelijk hun gevoelens. Hij geeft je wel veel aandacht, ik zou zeggen geniet ervan en zie waar het schip strandt...

Succes en veel plezier meid!
Alle reacties Link kopieren
Mijn gevoel zegt dat het echt goed zit met hem, maar toch door voorgaande 2 relaties voel ik nog steeds niet genoeg zekerheid om me er vol in te storten....
Je hoeft je er toch ook niet gelijk helemaal vol in te storten?

Je kunt de komende tijd als jij in het buitenland zit ook gewoon een leuk contact met hem houden en verder wel zien waar het schip strand. Je hoeft jezelf toch niet van de ene op de andere dag gelijk te verliezen? Dat heb je zelf in de hand!



Geniet van de momenten die jullie nu (en in de toekomst) hebben, en probeer verder niet te ver in de toekomst te kijken.
Alle reacties Link kopieren
en wees jezelf dat hou je een leven lang vol , iemand voor je winnen dat werkt niet.

je bent al een lot uit de loterij!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo....Paar dagen later. Supergezellig gehad afgelopen 2 dagen. Heb zondagnacht bij hem geslapen, hele dag lekker in bed gelegen maandag, op zijn initiatief samen wat gedaan daarna en toen vroeg hij of ik nog een nacht bleef slapen, zo gezegd zo gedaan. Supergezellig, romantisch, alles helemaal top. Hij heeft vlinders, ik verliefd, tot vanmiddag het moment kwam dat ik naar huis ging, hij ging mij terug brengen naar de stad, hij Helemaal sjagie. Ik heb hem ook gevraagd en volgens hem was hij gewoon erg moe en was er verder niks aan de hand.



Kom ik hem vanavond in de stad weer tegen, doet hij heel afstandelijk, zegt dat ie zich gewoon niet goed voelt, hij deed niet echt heel lief en voel ik me klote....Want dan ga ik twijfelen of hij mij nog wel leuk vind....( terwijl hij vandaag nog tegen mij heeft gezegd dat hij me leuk vind, hij me nadat hij me terug had gebracht nog heeft gesmst, hij tegen een collega vanavond nog heeft verteld dat ie stapelverliefd is en dat ik tegen mijn ex, die hij ook kent wel even moet zeggen dat wij met elkaar gaan voor de normale omgang met elkaar)



Maar toch twijfel ik......Ik heb m gesmst, slaap lekker, ik vind je leuk, belt ie me op dat ie er helemaal klaar mee is, dat ie nog even op de bank gaat zitten en zn dag gewoon niet heeft, maar dat dat niet door mij komt. Maar vervolgens zegt ie NIKS liefs, alleen maar nee het ligt niet aan jou. Voel me gewoon zoals ik zei, klote.



Pfffff....Is dit nou gewoon verliefdheid? Of onzekerheid, Of is hij gewoon toch niet zo gek op mij....

Voel me echt heel onzeker, ga bijna naar het buitenland, en dus kan het ook zo zijn dat hij na die 2 gezellige dagen nu weer in het normale leven komt en zich beseft dat het niks kan worden omdat ik 4 maanden wegga, terwijl hij in die 2 nachten dat ik bleef slapen nog zei dat hij er wel voor wilde gaan om het te proberen. En dat hij dacht dat het wel zou lukken...Maar misschien beseft hij zich nu dat het moeilijk wordt....

WHAAAAH....Ik heb een mening nodig van een ander!!



( aan de telefoon zei hij net nog dat hij wel wil dat ik deze week nog een keertje bij hem langs kom gezellig, en dat hij wel vaker 1 keer per week zo'n dag heeft en dat hij er echt gewoon klaar mee is....Maar dat langskomen kan ook alleen maar zijn om te sexen natuurlijk....)



WAT MOET IK DOEN!

Alle reacties Link kopieren
Lastig...

Als ik het zo lees, hoopt hij dat hij verliefd op je wordt en vindt hij je erg leuk, maar wordt hij niet verliefd.

Hem voor je winnen heft echt geen zin. Maar met elkaar om blijven gaan wel. Ik zou in ieder geval geen seks hebben als hij langs komt, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, omdat jij wel die verliefde gevoelens hebt.

sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Whhaaaah.....Vanochtend toch wel weer een smsje dat ik moet weten dat hij tot over zijn oren verliefd op mij is. Dat ik leuk, lief, mooi ben, humoristisch ben en dat hij zich helemaal op zijn gemak voelt bij mij en hij dat heel belangrijk vindt. En weer dat hij al gezegd had dat hij er echt voor wil gaan. Dat hij het liefst tegen iedereen wil zeggen dat is mijn vriendin!"



Tsjah, ik moet normaal tegen hem blijven doen als ik in het openbaar met bekenden bij hem ben. Hij zegt en dat klopt ook wel, dat als hij het nu zegt dat wij iets hebben en als ik dan wegga dat iedereen ons uit gaat testen. En dat denk ik ook....Maar hij heeft geen angst daarvoor, wil alleen niet tegen iedereen ( sommigen uitgezonderd) zeggen dat hij stapelverliefd is.



ben allang blij dat hij mijn vandaag een stuk vrolijker opbelde en we gezellig hebben gekletst. Het voelt al een stuk beter.

Alle reacties Link kopieren
gelukkig! Ben erg blij voor je!*;

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven