Ervaringen met de app Tinder?

05-11-2013 12:53 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wie van jullie zit op Tinder en wat zijn jullie ervaringen? Hoe snel heb je een date? Wat waren je verwachtingen en zijn die uitgekomen?
Alle reacties Link kopieren
Dit is net als met andere datingapps/sites maar net afhankelijk van wie je tegenkomt. Al heb ik me laten vertellen dat het veelal om vlugge contacten gaat. Het is een vleeskeuring, heb wel van mensen begrepen dat ze er dates via hebben gehad maar heb nog van niemand gehoord dat er serieuze relaties uit zijn ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Tinder. Vind het eigenlijk alleen leuk om te 'keuren'. Chats komen moeizaam op gang. Echt boeiend vind ik het niet. Ik ken 1 iemand die er een relatie aan over heeft gehouden.

Overigens erger ik me mateloos aan de profielen van mannen met vriendinnen en/of kinderen en sommige staan er zelfs op met hun trouwfoto's.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel grappig om foto's te beoordelen, maar aangezien ik zelf zelden (lees, bijna nooit) een 'hartje' uitdeel, heb ik nog geen contacten via de app.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zit iedereen er op. Met of zonder relatie, gewoon om te keuren. Voor de fun.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer zeker tien minuten de verkeerde kant op geswypt voordat ik door had dat ik ze dus allemaal een hartje had gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook zo @Nemesis
Alle reacties Link kopieren
Lach maar. Weet je hoeveel profielen je bekijkt in tien minuten?!
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam in ieder geval genoeg bekenden tegen. En inderdaad mensen met trouwfoto's/hun partner naast zich. En matches beginnen amper met chatten; echt 1/10 maar.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, ik vind het ook erg irritant dat als je voorkeuren opgeeft (vallen op man/vrouw, afstand, leeftijd) dat je toch foto's van mensen ziet buiten je voorkeuren om.
Alle reacties Link kopieren
@meisje22, ik had ook per ongeluk een onwijze nerdo geliked wat dus een match bleek. En die dus wel begon met chatten..
Alle reacties Link kopieren
ik ging erop omdat ik ook wilde keuren voor de fun totdat ik reacties kreeg via de App van heeeey ik zag je foto voorbijkomen... toen dacht ik laat maar ik wil er af
.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig een date via tinder aankomende donderdag.

Alhoewel ik wel denk dat dit een uitzondering is hoor, meeste gesprekken zijn moeizaam op gang gekomen of zoals altijd weer die onbeschofte mannen dingen zoals "lekkere tieten heb je".

Ja daar zitten we ook niet op te wachten..
Love to live life
Alle reacties Link kopieren
Ken vrienden die er een of meerdere date's uit gesleept hebben.



Doe het zelf ook maar vooral voor de leuke mannen kijken, weet toch nooit wat ik moet zeggen. Soms kijkt vriend mee
Alle reacties Link kopieren
Vermakelijk is het zeker wel. Heb ook wel leuk contact met iemand gehad. Maar date intenties heb ik allerminst.
Alle reacties Link kopieren
@Nemesis, ik heb er toen ook een paar nerdy matches aan overgehouden en die heb ik voordat ze konden gaan chatten geblockt.

Ik heb nu 10 matches en ik chatte met twee. Een was wel leuk maar woont 200km verderop en die ander was een beetje suf, dus dat was snel klaar.

Ik ben zelf ook echt geen chatter dus hou het voornamelijk bij keuren.

Hier ook een vriend 'betrapt' met een relatie. Hij is er wel meteen mee gestopt toen ik aangaf hem gespot te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zo dom van die vriend. Werkelijk ie-der-een zit er op. Ik kwam ook een getrouwde kennis tegen overigens. Al kan het best zijn dat zijn vrouw dat gewoon weet, zoals Koettie ook al aangeeft.
Alle reacties Link kopieren
Ja nou ik ga er maar van uit dat de meeste partners het niet weten. Het is echt heel dom. Dat zei ik tegen die vriend van mij ook. 'Als ik je kan zien, kan iedereen je zien'. Toen viel het kwartje wel bij hem. Hij bedankte me voor de waarschuwing en heeft zijn profiel gedeactiveerd.
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook nieuwsgierigheid zijn en verder weinig bedoelingen. Nou zou ik het niet zo snel installeren als ik een relatie had, puur om niet de indruk te wekken dat ik er wél wat mee zou willen, maar toch..
Alle reacties Link kopieren
Zo denk ik er ook iver inderdaad. Die vriend van mij gaf ook aan aleen nieuwsgierig te zijn en er niks mee te doen. Vond he al vreemd van hem want hij is zo trouw als een hond.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt zijn geflipt als ik die app op de telefoon van m'n ex had gezien, hoor.

Maar nu ik hem zelf heb zie ik de onschuld er ook wel van in...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou daar ook van flippen, terwijl ik tegelijkertijd ook nieuwsgierig zou zijn en het wat mij betreft bij keuren zou blijven.

Denk dat ik de app ook niet zou instaleren, maar in plaats daarvan met een vriendin mee zou kijken.
Alle reacties Link kopieren
Een hele tijd geleden wel eens geprobeerd, maar ben nog geen bekenden tegen gekomen. Succesverhalen hieruit is misschien een kwestie van tijd?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 05 november 2013 @ 13:23:

Zo dom van die vriend. Werkelijk ie-der-een zit er op. Ik kwam ook een getrouwde kennis tegen overigens. Al kan het best zijn dat zijn vrouw dat gewoon weet, zoals Koettie ook al aangeeft.Ja, is hier gewoon puur voor de grap, vriend heeft het nu ook. Soms stuurt ie een foto door van een leuk meisje, of praat hij met iemand waarmee hij veel gemeen heeft (series, zijn favo bands). Gewoon voor de lol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven