Ervaringen met de app Tinder?

05-11-2013 12:53 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wie van jullie zit op Tinder en wat zijn jullie ervaringen? Hoe snel heb je een date? Wat waren je verwachtingen en zijn die uitgekomen?
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw dat zou ik echt niet kunnen!

Jullie klinken heerlijk ontspannen in elk geval..
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
Nouja, heel anders dan praten in de kroeg met andere over je interesse's vind ik het niet eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 05 november 2013 @ 15:19:

Nouja, heel anders dan praten in de kroeg met andere over je interesse's vind ik het niet eigenlijk.Praten kan toch pas nadat je elkaar een "like " hebt gegeven?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je praat toch ook pas tegen iemand als die een beetje oke is? Zelfde principe.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt als je die persoon er leuk/ lekker uit vindt zien?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Misschien oppervlakkig hoor, maar als ik in de kroeg sta loop ik eerder op iemand af om mee te praten als het qua uiterlijk en uitstraling mijn typ is. Ik 'like' gewoon in mn hoofd
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niet oppervlakkig want zo redeneert iedereen. Je staat niet op een feestje met de instelling 'eens kijken of hier nog lelijke mensen met een leuk karakter rondhangen'. Zo gaat dat toch ook gewoon?! Kunnen we heel politiek correct over gaan doen, maar dat is onzin natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou, en daarom vind ik tinder niet heel anders dan gewoon praten in de kroeg. En het blijft leuk om te doen soms, valt het jullie ook op dat er redelijk veel mannen zijn met duckface foto's of krijg ik die toevallig allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Zo kan je het ook zien. iew, mannen met duckface...
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Alle reacties Link kopieren
Nee dat viel mij ook al op. Afknapper niet?
Geen duckface foto's hier. Wat ik zie is dat de baardjes wel ontzettend in de mode zijn. Pfff krijg allemaal mannen met van die korte baardjes. Van mij mag er een nieuwe trend komen.



Ik zou het wel apart vinden als ik een partner heb die deze app download. Misschien omdat ik er anders in sta en vrijgezel ben. Maar waarom foto's keuren als je in een relatie zit? Doe dat dan samen op terras of zo. Maar op zo'n dating app?
Alle reacties Link kopieren
Super afknapper. Net als van die mannen die dan met ontbloot bovenlijf spiegelfoto's maken.



En omdat het gewoon grappig is Eva, dat is de enige reden.
Alle reacties Link kopieren
Veel baardjes ook en wat ik ook zo'n vreselijke trend vind die je veel op Tinder ziet: knotjes! Knotjes bij mannen. Echt hoor, wie die trend heeft gezet.....zien er ook allemaal hetzelfde uit. Zo semi-nonchalant, knotje, v-hals, skinny jeans en Clarks. Eugh!!
Alle reacties Link kopieren
Ontblote bovenlijven zie je ook veel. Heb trouwens ook al een paar stijve piemels in boxershorts voorbij zien komen en laatst zag ik een oproepje voor een trio in een profiel...
Alle reacties Link kopieren
Knotjes brr. En oorbellen.
Alle reacties Link kopieren
Haha piemels en triovoorstellen zijn tot nu toe aan me voorbij gegaan!
Alle reacties Link kopieren
Haha, dan moet je deze selfies dan eens zien. http://wittyandpretty.com ... 6-worst-types-of-selfies/



Ik ga ook maar eens kijken op Tinder Koettie
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Alle reacties Link kopieren
Voor welke leeftijd is dit ongeveer?
Alle reacties Link kopieren
18+



Wees maar blij Koettie. Een stijve piemel bij je ontbijt is niet erg, mits je deze zelf hebt uitgenodigd aan tafel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kleine week tinder (in eerste instantie) voor de grap gebruikt. Inmiddels ben ik er nu mee gestopt.

Het was niet mijn bedoeling om er een date aan over te houden, maar dat is nu toch gebeurd. Heel impulsief eigenlijk ook. We hebben elkaar nu vijf keer gezien en we hebben nu super leuk contact. Het klikt. Dus we zien wel hoe dit gaat lopen. Heel apart.
Alle reacties Link kopieren
Leuke reacties van jullie allemaal en ook ik zie het meer voor de fun. Heb de app nu bijna een week op mn phone staan en met een paar mannen wat aan het chatten. Een enkeling is duidelijk uit op sex, anderen blijven oppervlakkig en soms ook heel irritante reacties als je niet snel genoeg reageert op een 'hallo hoe is het met jou...'.
Heeft Tinder ook nog zin als je 35+ bent?
Alle reacties Link kopieren
Ik was nieuwsgierig maar zie dat ze helemaal geen website hebben de site www.tinder.com wijst naar Android en iOS apps. Kun je er vanaf de computer helemaal niet bij net als whatsapp?
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers.

Alle accounts van tinder worden na 1 week niet te zijn ingelogd op non actief gezet. Dus naar die week is er ook geen foto meer openbaar dus als jullie problemen hebben met het verwijderen van jullie account moeten jullie je gewoon een week niet inloggen en word je account non-actief gezet. Houd er dan wel rekening mee als je je weet inlogt dat je voor 1 week weer zichtbaar bent en dan kunnen matches ook weer reageren op jouw profiel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven