Dronken

13-05-2007 15:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet me even iets van het hart, ik baal ontzettend vandaag! vriend heeft gister(zaterdagavond) een personeelsfeestje gehad wat anderhalf uur verder rijden was met nog paar collegas, De hele week hadden we al gepland om op zondag wat leuks te doen omdat we het beiden nog al druk hebben en elkaar de dagen ervoor niet hadden gezien , nu had mijn vriend dus beloofd rustig aan te doen op dat feest, maar word ik 3 uur snachts gebeld door een van zijn collegas of ik hem uit te auto wil helpen en de trappen op(we wonen in een flat) hij was straalbezopen! nou in de eerste instantie maakte ik daar niet zo'n probleem van ,tot hij alles onderkotste.. nu ligt hij nog in bed , het is nu 3 uur en we hebben  nog niks gedaan, ik vind dit echt niet leuk van hem , waarom drinkt hij dan in de eerste instantie zoveel?? , en als het andersom zou zijn zou hij woest zijn! mag ik balen of moet ik het maar accepteren??
Alle reacties Link kopieren
Gebeurt dit vaker of is dit een zeldzame uitglijer?
Alle reacties Link kopieren
Is niet dat het elk weekend gebeurt(gelukkig niet..) maar net als we elkaar heel lang niet gezien hebben op dit moment, vind ik het erger dan als we niks hadden afgesproken..heb het idee alsof het hem dan niks uitmaakt...
Probeer je dag er niet door te laten verzieken en ga zelf wat leuks doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je het gevoel hebt dat het hem allemaal niks uitmaakt. Maar dat is waarschijnlijk niet waar. Eerder was het gister net iets te gezellig...

Als hij dit niet regelmatig doet zou ik er geen heel groot punt van maken. Je kan natuurlijk aangeven dat je er van baalt, maar zoals Korenwolf al zei, maak er voor jezelf gewoon een leuke dag (nog) van. En plan gewoon een nieuwe dag die lekker voor jullie samen is. Volgende keer vast wel beter.
Alle reacties Link kopieren
Je mag balen hoor! Zou ik ook doen!

Misschien was het niet zijn bedoeling maar is het door de gezelligheid uit de hand gelopen.



Ik had hem wakker gemaakt en gevraagd, "Dus, wij gingen iets leuks doen Waar gaan we heen?" Maar dat ben ik.. haha :P
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en er zelf een leuke dag van maken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook wel van balen ja. Hij zal het niet bewust hebben gedaan met de gedachte om jouw zondag te verzieken, maar het blijft toch lullig voor jou.
Alle reacties Link kopieren
zoals Engel21 hierboven al zei.. ik heb inderdaad geprobeerd hem wakker te maken met die vraag maar..ik kreeg een chagrijnige opmerking en een snauw, dus laat hem maar even met rust, ga wel even lekker wandelen met de hond , bedankt voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
Jammer Luna, dat je een snauw krijgt.



Hoop voor je dat hij vanavond wat beter gehumeurd is zodat je het er toch ff met hem over kan hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven