vriendschap?

14-05-2007 17:57 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een collega met wie ik buiten het werk ook contact heb: samen iets sportiefs doen of een keer uit eten etc. Nu hebben we  nogal een totaal verschillende kijk op het werk en dat wil nog wel eens botsen. Gevolg is dat het privécontact dan ook direct op diepvriesniveau ligt. Dit is nu al een paar keer gebeurd en het is steeds weer goed gekomen, maar zonder er over te praten waarom en hoe het weer eens zo fout kon gaan. We pakken gewoon de draad weer op alsof er niets is gebeurd. Nu heeft een andere collega iets over mij gezegd wat absoluut niet waar is. Bevriende collega neemt dit klakkeloos aan, ik ben hier boos om geworden en we hebben nu dus weer geen privécontact. Ook heb ik het idee dat de bevriende collega ergens mee zit, iets persoonlijks. Praat hier niet met mij over en ik durf er niet goed naar te vragen. Nu vraag ik me af: is dit wel vriendschap en wil ik zo wel verder? Het doet me namelijk elke keer best wel pijn als we weer eens overhoop liggen. Maar als je elkaar niet vertrouwd is er toch geen basis? Heb de mail al klaar om de "vriendschap" te beëindigen of heeft er iemand een beter advies?
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je niet een nieuwe mail? Waarin je uitlegt waarom je boos werd? En waarin je vertelt wat voor waarde je hecht aan jullie vriendschap en dat je er van baalt dat het op deze manier loopt....
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo miss poezz. Ik heb al een mail gestuurd waarin ik heel duidelijk heb uitgelegd waarom ik boos ben. Geen reactie op gekregen. En ik heb ook al vaker aangegeven als we weer eens ruzie hadden dat ik de vriendschap heel erg koester. Ik word hier alleen heel erg moe van en trek nu de conclusie dat vriendschap buiten het werk, met deze collega, blijkbaar niet werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven